M10B18?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
M10B18?
има ли го този мотор някаде в Е30 113 или 115 коня, че ми омразна да споря че мотора е 105 коня
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
sonny написа:ми върховата му конюшна е 105, 115 е М40Б18
Ако не се лъжа в първите е30-ки има и М10Б18 карб, който е 98 коня, но то пък се и води 316.
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Лъжеш се, М10 карбуратор в Е30 е точно 90 измъчени коняIllusion написа: Ако не се лъжа в първите е30-ки има и М10Б18 карб, който е 98 коня

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
90 коняIllusion написа:sonny написа:ми върховата му конюшна е 105, 115 е М40Б18
Ако не се лъжа в първите е30-ки има и М10Б18 карб, който е 98 коня, но то пък се и води 316.


1982-1990 316 1.8 - 1.8 L M10B18 I4, 90 hp (66 kW)
1982-1987 318i - 1.8 L M10B18 I4, 105 hp (77 kW)
1984-1985 318i - 1.8 L M10B18 I4, 101 hp (75 kW) - North America
нема се Убиждамеkrika написа:Лъжеш се, М10 карбуратор в Е30 е точно 90 измъчени коняIllusion написа: Ако не се лъжа в първите е30-ки има и М10Б18 карб, който е 98 коня, а с Л-джет 105 кс.


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
въпроса е колко са останали 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
да се радваме ако ги има и тях!




Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Предполагам, че спора за точните цифри идва от тук:DIN (Deutsches Institut für Normung) / SAE (Society of Atumotive Engineers) и още един важен до преди време стандарт за измерване на мощността ГОСТ (Государствений Стандарт). Според измерванията на някой хора разликата е около 10% в полза на SAE поради откачените помощни системи (помпи, алтернатор и др.).
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани