Какъв спортен филтър да избера за малък двигател?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Какъв спортен филтър да избера за малък двигател?

Мнение от BMW///M-ma6inata » 21 Окт 2004, 12:19

Ще слагам конусовиден филтър на една кола 1200 кубика, интересувам се с какъв филтър ще постигна звук(конусовиден ще е филтъра) С по-малък или по-голям? Аз по пътя на логиката мисля че ще е по-добре с по-малкия :?
Ще помоля да не се пишат безсмислици, трябва ми точен отговор, защото довечера ще купувам...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 21 Окт 2004, 12:32

За звука от значение е каква тръба ще сложиш след филтъра.Иначе аз бих взел по-големия филтър и тръба от неръждаема стомана или алуминий. :wink:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 21 Окт 2004, 12:56

Сложи плосък филтър. Конус на малък двигател = :nono: (Малък е всичко под 3 литра). Звука можеш да го подобриш като отвориш малко кутията на филтъра - входящите тръби можеш да ги махнеш или да изрежеш малки дупки в нея, стига да са преди филтъра! Трябва да си направиш и малко термо-изолация, но ако оставиш кутията, най-вероятно тя самата ще си служи за термоизолация от двигателя. Каквото и да правиш, не слагай конус - няма смисъл.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 21 Окт 2004, 15:53

Ба ти ни смаза целия форум с това "малък е всичко под 3л."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 21 Окт 2004, 16:57

krika написа:Ба ти ни смаза целия форум с това "малък е всичко под 3л."

в УСА е така. Под 2 литра ако караш кола начи си гей... баси аз съм на ръба :lol:
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 21 Окт 2004, 19:30

Сложих го, направо има нечовешки ефект, взех малък фитър, стори ми се че е достатъчен, и една огромна тръба за сега. Сега като барнеш газта веднага потегля и има много по-голям ряз. Колата има и спортно гърне и неговия звук значително се промени, сега не бучи неприятно, ами ръмжи, абе много се кефя :)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 21 Окт 2004, 22:52

Честито! :) Сега, ако искаш да изкараш още малко звук от интейка, можеш да резнеш малко дупки по кутията на филтъра - само гледай да са от студената страна и да са преди филтъра.

Това за 3те литра не съм си го измислил, просто е ненужно за по-малки двигатели да слагаш конусен филтър. След филтъра имаш следните неща: флоу-метър (AFM), дроселова клапа (тротъл боди), интейк манифолд, портове на главата, клапани. Филтъра е последното нещо, което задушава двигателя. Виж, на 4.4 двигателя в едно БМВ 540 определено се усеща разликата със спортен филтър при обороти над 4000 - но това е защото смуче въздух колкото две и половина 320ки ;) А като сравниш филтъра му по площ с този на 3ката е почти същия.

Та тънката ми мисъл е, че някои двигатели просто не се нуждаят от такъв филтър - само ще си дадете парите за конус, че после за топлинен екран, тръби и прочее. Ако искаш звука и две-три кончета, слагай плоския филтър и го мий всеки месец - за по-голям ефект са нужни по-радикални промени от смяната на един филтър :)

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 22 Окт 2004, 9:30

Тя е с тиган колата, вързал съм интейка към дупката откъдето смуче тигана, та няма как да бода дупки :(

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook