Моля за съвет за покупка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Моля за съвет за покупка?
Обмислям покупка на БМВ (втора ръка за съжаление :-))
Насочил съм се към 316 Компак!
Единствения аргумент за сега ми е размера - трябва ми кола за центъра, т.е. къса, от друга страна отдавна съм фен на Е36 като серия, а и обичам по-динамичното шофиране (без наглости по пътя де!).
Някой може ли да ми каже дали си заслужава като модел - 316 Компак имам предвид?
Не съм карал до момента БМВ - скъпа ли е поддръжката и текущите разходи?
Насочил съм се към 316 Компак!
Единствения аргумент за сега ми е размера - трябва ми кола за центъра, т.е. къса, от друга страна отдавна съм фен на Е36 като серия, а и обичам по-динамичното шофиране (без наглости по пътя де!).
Някой може ли да ми каже дали си заслужава като модел - 316 Компак имам предвид?
Не съм карал до момента БМВ - скъпа ли е поддръжката и текущите разходи?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
мисля,че е по добре си вземеш 318 ti.щом си се насочил кьм компакноста 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Определено 318ti е правилния избор.
Относно разходите - наскоро се сдобих с моето и това са най-належащите:
масло - аз взех MOTUL 4100 Turbolight (нямаше 6100 в склада
) 5л = 60лв
филтри (горивен, маслен, въздушен, климатик) + ремъци = 190 лв
ролки = 150 лв
антифриз оригинален = 45 лв
накладки - ако се налага
В тези цени не се включва работата.
Относно разходите - наскоро се сдобих с моето и това са най-належащите:
масло - аз взех MOTUL 4100 Turbolight (нямаше 6100 в склада

филтри (горивен, маслен, въздушен, климатик) + ремъци = 190 лв
ролки = 150 лв
антифриз оригинален = 45 лв
накладки - ако се налага
В тези цени не се включва работата.
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Стига сте ругали бе ей
!!!
Вярно е, че 316 не върви чак толкоз, ама като изключим някои от японските чикии, ако някой ми намери НЕПИПАН автомобил с двигател 1,6, който да върви повече, ще го черпя всяка вечер по пет бири в продължение на две години!
Иначе Митко е напълно прав - БМВ и икономичност нямат нищо общо. Ако я карам нормално моята харчи минимум 12/100 градско.
Иначе на въпроса ти - Компакт е хубав автомобил. Аз от моя съм много доволен, пък макар и 316. Ако знаеш как да го настъпваш и го държиш в обороти, ще се изненадаш какъв резерв мощност се крие под предния капак. Още повече, че на 316 компакт мотора е М43, което е много, много, много по-добре от М40 (никой да не се засяга, моля).
Ако колата е гледана и, съответно, читава, въобще не се замисляй. Ще караш истинско БМВ отвсякъде!

Вярно е, че 316 не върви чак толкоз, ама като изключим някои от японските чикии, ако някой ми намери НЕПИПАН автомобил с двигател 1,6, който да върви повече, ще го черпя всяка вечер по пет бири в продължение на две години!
Иначе Митко е напълно прав - БМВ и икономичност нямат нищо общо. Ако я карам нормално моята харчи минимум 12/100 градско.
Иначе на въпроса ти - Компакт е хубав автомобил. Аз от моя съм много доволен, пък макар и 316. Ако знаеш как да го настъпваш и го държиш в обороти, ще се изненадаш какъв резерв мощност се крие под предния капак. Още повече, че на 316 компакт мотора е М43, което е много, много, много по-добре от М40 (никой да не се засяга, моля).
Ако колата е гледана и, съответно, читава, въобще не се замисляй. Ще караш истинско БМВ отвсякъде!
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
малко оффтопик - поне 10тина марки и модели се сещам с 1.6 мотори които вървят повече и това без да се замислям даже по въпроса .. За мотора - М43 е М40 де факто ,с леки подобрения .. има същите проблеми с вала кобилиците и повдигачите ... инак по темата - 318 ti естествено ..
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Незнам дали разпределителния вал, кобилиците и повдигачите на М43 са толкова калпави като на М40, но със сигурност са различни (лявата картинка е за М40, а дясната за М43). Ако и при М43 имаше някъкви проблеми с тези елементи - то се съмнявам, че те нямаше да претъпят някъква промяна - даже напротив - М43 се слага и в Е46 до 2001 без тези елементи да са претърпяли каквато и да е корекция - даже и номерата им по ЕТК са абсолютно еднакви както за М43 1993 г. така и за М43 2001 г.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
все си мисля че в Е46 се слага М44 .. а на снимката голяма разлика не виждам ако се пренебрегне факта че едната е малко по умалена ...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Dimitar написа:Незнам дали разпределителния вал, кобилиците и повдигачите на М43 са толкова калпави като на М40, но със сигурност са различни (лявата картинка е за М40, а дясната за М43). Ако и при М43 имаше някъкви проблеми с тези елементи - то се съмнявам, че те нямаше да претъпят някъква промяна - даже напротив - М43 се слага и в Е46 до 2001 без тези елементи да са претърпяли каквато и да е корекция - даже и номерата им по ЕТК са абсолютно еднакви както за М43 1993 г. така и за М43 2001 г.
абе Митак едното еМ43 с верига другото М40 с ремък , но повдига4ите кобилиците клапаните и гърбиците на разпр вал са си все съ6тите .... да не казвам кви
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз виждам разлика в частите с номера 2 и 3, ама щом казвате - сигурно имате опит и с двата двигателя - значи може да ви се вярва
. А иначе двете картинки са с еднакъв мащаб и в Е46 се слага М43 и N40
.


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани