Моля за съвет за покупка?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.10.2004
Местоположение: Sofia

Моля за съвет за покупка?

Мнение от Angel » 20 Окт 2004, 20:17

Обмислям покупка на БМВ (втора ръка за съжаление :-))
Насочил съм се към 316 Компак!
Единствения аргумент за сега ми е размера - трябва ми кола за центъра, т.е. къса, от друга страна отдавна съм фен на Е36 като серия, а и обичам по-динамичното шофиране (без наглости по пътя де!).
Някой може ли да ми каже дали си заслужава като модел - 316 Компак имам предвид?
Не съм карал до момента БМВ - скъпа ли е поддръжката и текущите разходи?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Окт 2004, 20:37

мисля,че е по добре си вземеш 318 ti.щом си се насочил кьм компакноста :wink:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 21 Окт 2004, 0:07

Явор е прав, ще получиш повече мощност без особена разлика в разхода!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 21 Окт 2004, 1:46

Определено 318ti е правилния избор.

Относно разходите - наскоро се сдобих с моето и това са най-належащите:
масло - аз взех MOTUL 4100 Turbolight (нямаше 6100 в склада :( ) 5л = 60лв
филтри (горивен, маслен, въздушен, климатик) + ремъци = 190 лв
ролки = 150 лв
антифриз оригинален = 45 лв
накладки - ако се налага

В тези цени не се включва работата.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.10.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Angel » 21 Окт 2004, 9:21

Е! То било хубаво да попита човек...
Благодаря ви!
Простете за невежеството, но не занех че има и такъв модел (освен ТД-то).
Ще се оглеждам тогава за 318ti - надявам се да не е двуглава ламя, като Мондеото ми например ;-)

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 22 Окт 2004, 21:29

14/100 градско /при не нормално каране:twisted: / ; 10/100 извънградско.....ако си решил да караш БМВ думата икономично трябва да я позабравиш :idea: Иначе е добър избор .....но колегите са прави че 316 е доста слабичко :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София

Мнение от The Mravoiada » 24 Окт 2004, 13:10

Стига сте ругали бе ей :evil: !!!
Вярно е, че 316 не върви чак толкоз, ама като изключим някои от японските чикии, ако някой ми намери НЕПИПАН автомобил с двигател 1,6, който да върви повече, ще го черпя всяка вечер по пет бири в продължение на две години!
Иначе Митко е напълно прав - БМВ и икономичност нямат нищо общо. Ако я карам нормално моята харчи минимум 12/100 градско.
Иначе на въпроса ти - Компакт е хубав автомобил. Аз от моя съм много доволен, пък макар и 316. Ако знаеш как да го настъпваш и го държиш в обороти, ще се изненадаш какъв резерв мощност се крие под предния капак. Още повече, че на 316 компакт мотора е М43, което е много, много, много по-добре от М40 (никой да не се засяга, моля).
Ако колата е гледана и, съответно, читава, въобще не се замисляй. Ще караш истинско БМВ отвсякъде!
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Окт 2004, 15:05

малко оффтопик - поне 10тина марки и модели се сещам с 1.6 мотори които вървят повече и това без да се замислям даже по въпроса .. За мотора - М43 е М40 де факто ,с леки подобрения .. има същите проблеми с вала кобилиците и повдигачите ... инак по темата - 318 ti естествено ..

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 24 Окт 2004, 18:46

като се позамисля, може и 15 да се сетя :wink:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 24 Окт 2004, 21:19

Незнам дали разпределителния вал, кобилиците и повдигачите на М43 са толкова калпави като на М40, но със сигурност са различни (лявата картинка е за М40, а дясната за М43). Ако и при М43 имаше някъкви проблеми с тези елементи - то се съмнявам, че те нямаше да претъпят някъква промяна - даже напротив - М43 се слага и в Е46 до 2001 без тези елементи да са претърпяли каквато и да е корекция - даже и номерата им по ЕТК са абсолютно еднакви както за М43 1993 г. така и за М43 2001 г.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Окт 2004, 21:25

все си мисля че в Е46 се слага М44 .. а на снимката голяма разлика не виждам ако се пренебрегне факта че едната е малко по умалена ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Окт 2004, 23:26

Dimitar написа:Незнам дали разпределителния вал, кобилиците и повдигачите на М43 са толкова калпави като на М40, но със сигурност са различни (лявата картинка е за М40, а дясната за М43). Ако и при М43 имаше някъкви проблеми с тези елементи - то се съмнявам, че те нямаше да претъпят някъква промяна - даже напротив - М43 се слага и в Е46 до 2001 без тези елементи да са претърпяли каквато и да е корекция - даже и номерата им по ЕТК са абсолютно еднакви както за М43 1993 г. така и за М43 2001 г.



абе Митак едното еМ43 с верига другото М40 с ремък , но повдига4ите кобилиците клапаните и гърбиците на разпр вал са си все съ6тите .... да не казвам кви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Окт 2004, 9:46

Аз виждам разлика в частите с номера 2 и 3, ама щом казвате - сигурно имате опит и с двата двигателя - значи може да ви се вярва 8) . А иначе двете картинки са с еднакъв мащаб и в Е46 се слага М43 и N40 :? .

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 26 Окт 2004, 9:19

Alexi написа:все си мисля че в Е46 се слага М44 .. а на снимката голяма разлика не виждам ако се пренебрегне факта че едната е малко по умалена ...


В Е46 се слага и М43 и М44
общо взето М43 е наследника на М40
а М44 е на М42 (всички го знаем тоз палавник) :wink:

М44 е 1995 cc / 143 к.с. :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 26 Окт 2004, 15:30

НЕПИПАН автомобил с двигател 1,6, който да върви повече, ще го черпя всяка вечер по пет бири в продължение на две години!


:lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) :wink: :wink: :twisted: :twisted: :twisted:

УРАААААААААААА ще мога да раздавам всяка вечер по 2-3 бири :wink:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook