Дизел или бензин Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

TDS vs Бензин

Анкетата свършва на 23 Сеп 2008, 12:44

Бензин
53
69%
TDS
24
31%
 
Общо гласове : 77
бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 04 Сеп 2008, 0:17

zvetiko написа:
NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново :winky:


Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.

Ударното натоварване идва от взривното самозапалване при дизела за разлика от бензина.
Да при БМВ вибрациите са по-малки,но спрямо бензина.... :)
Сега се продават повече дизели,но по времето на Е34 как беше :) Не бъркай сегашния дизел с този преди 15 години! И да НОВ може,но стар НЕ бих рискувал. Процентно читавите са в пъти по-малко от бензиновите такива. Може би защото са по-здрави????
Турбото си има живот и каквото и масло да наливаш си заминава с километрите.... И не ме радва да му робувам и да му треперя...
И тнт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: София, жк. Изток
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW M? :)

Re: Дизел или бензин Е34

Мнение от 320i_coupe » 04 Сеп 2008, 18:39

zvetiko написа:
animatora написа:Колеги какво ви е мнението дизел или бензин са по-добри E34 и защо?


Вижте какво карам и ще разберете отговора. :mhihi: Иначе ако имах 1000-1200 излишни лева на месец,бих карал tds-за 10минути я правя с 170-180к.с и 520i няма никакви шансове .Но колегата не е уточнил двигателите-ако имах излишни пари пред 525tds бих предпочел 535i ,може би и М5 340к.с. ;)


340 к.с. не са ли ти малко, понеже ако имаше още малко пари та да си вземеш и една E34 Alpina B10 да ни повозиш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Сеп 2008, 19:49

methanol написа:
Stanchev написа:има една истина и тя се казва ГАЗ :mhihi:

:yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 04 Сеп 2008, 20:39

аз лично предпочитам дизела защото все още ми изпада нафта :mhihi: ако няма нафта естествено че ще предпочета газ :D Сега да питам по-компетентните-МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА :?: :uups: сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил :?: :idea: :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Сеп 2008, 20:46

NeoPrint написа:
zvetiko написа:
NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново :winky:


Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.

Ударното натоварване идва от взривното самозапалване при дизела за разлика от бензина.
Да при БМВ вибрациите са по-малки,но спрямо бензина.... :)
Сега се продават повече дизели,но по времето на Е34 как беше :) Не бъркай сегашния дизел с този преди 15 години! И да НОВ може,но стар НЕ бих рискувал. Процентно читавите са в пъти по-малко от бензиновите такива. Може би защото са по-здрави????
Турбото си има живот и каквото и масло да наливаш си заминава с километрите.... И не ме радва да му робувам и да му треперя...
И тнт.


Изглежда не познаваш работата на дизеловите двигатели-няма взривно самозапалване,има нагрят от компресията въздух ,в който се впръсква дизеловото гориво,детонационното(взривното) изгаряне е характерно за бензиновите двигатели,затова и М50 има датчик за тях,докато при М51 подобно нещо не съществува. ;)
За вибрациите-карал съм и двете BMW-та и не забелязах разлика,само при отворен прозорец се чуваше как фучи турбото.
За издръжливостта-вече ти казах ,че дизела ,поради своята по-голям дълговечност,се е купувал от хора ,които са имали намерение да пътуват много.Ти ми правиш сравнение между дизелови двигатели на 700К и бензинови на 300К,ако сравниш двата вида двигатели на по 300К ,не няма да кажа ,че дизела е по-здрав :mhihi: -двата ще са равностойни.Недей да забравяш ,че и ОПЕЛ е взел "калпавият" М51-интересно защо не е взел М50. ;)
А на турбото няма какво да робуваш специално-обслужването му е свързано с правилното обслужване на двигателя.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 04 Сеп 2008, 21:46

Омръзна ми,а и пълним темата с офтопик.
Щом казваш,че не познавам принципа на работа на дизела,нека е така ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkvwbcyY0

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 04 Сеп 2008, 21:54

kumo82 написа:.....МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА :?: :uups: сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил :?: :idea: :uups:


Ами става :mhihi: :mhihi: :mhihi: , на тоя газ му казват МЕТАН и може да се зареждаш, ама зависи с колко парички разполагаш ( около 15-20 хиядарки в евро) да си купиш компресор и зарядна станция :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 04 Сеп 2008, 23:52

Нов дизел - става все по неизгоден с увеличването на цената на нафтата спрямо бензина. Разликата в първоначалните цени на новите автомобили се изплаща след много, ама наистина много километри и има сметка само ако се кара яко. Освен това перспективите не са добри защото дизеловото гориво ще става все по-скъпо от бензина. Напоследък всички познати с дизели като ги питам, е добре де що си взе дизел и получавам отговор "щото ме кефи" :) Отдавна не съм чувал "щото ми е евтино".
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 05 Сеп 2008, 0:19

predel написа:
kumo82 написа:.....МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА :?: :uups: сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил :?: :idea: :uups:


Ами става :mhihi: :mhihi: :mhihi: , на тоя газ му казват МЕТАН и може да се зареждаш, ама зависи с колко парички разполагаш ( около 15-20 хиядарки в евро) да си купиш компресор и зарядна станция :mhihi: ааааааа това е проблем е добре тогава как работи печката и боилера на тази газ тя е с ниско налягане щото тръбите които слагат са пластмасови и са тънки :arrow: следователно е ниско налягането в газопровода :idea: неможе ли бутилката да се пълни на самотек :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 05 Сеп 2008, 0:43

Понеже метана неможе да се втечнява се налага да се пълни в бутилки с високо налягане (нз.точно колко атмосвери - ама са бая), затова бутилките за метан са толкова големи и тежки, а побират доста малко газ... та... на самотек, ако е вода ;) а печката ти и парното ти работят на ниско налягане (мисля беше 0,05 бара) а газтта идва непрекъснато.. ИДЕЯ, ЗАКАЧИ СИ 1 МАРКУЧ И ОБИКАЛЯЙ САМО ОКОЛО ГАРАЖА СИ :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 05 Сеп 2008, 4:28

не се излагаите с тая гас , като е толкова скъпо не караите бмв.
It`s party time !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 05 Сеп 2008, 19:06

даааааааааа сега ми стана ясно :uups: е няма как докато изпада нафта ще си карам на нафта после си купувам BMW HIBRID и 3/100 нафта и готово :mhihi: не че TDS-са ми гори много миналата седмица ходих до Гърция и за 430км ми изгоря 25л. нафта :mhihi: по моите изчисления това е около 5.2л на 100км.ама друго си е 3/100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 05 Сеп 2008, 19:23

И кво :shock: тдс-а .... 5 нафта . Ся ако кажеш че си го и карал с 180-200 по магистралата и съвсем ще повярвам на всичко.Забелязал съм че ако някой си продава колата и изкарва ненормално малък разход, ти да не я продаваш.Аз познавам доста народ с тдс-и и до сега не съм чул някой да каже такъв разход.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Сеп 2008, 22:56

Шшшшефе, ко направи ти как я спретна тая процедура с 5/100 нафта, обади и на мен - по книжка дават със 205/60/15 гуми и с 90 км/ч - 5,5л/100км. ..... та твоята харчи 5 :roll:

Моята сам си я обслужвам и всичко съм пипнал - само мотора не съм отварял - и със 110км/ч ми дава 6,5л. , при положение, че съм намалил ъгала на впръскване ( за да я тормозя по - малко в ниските), увеличил съм порцията на гориво (за да налива бързо - все едно съм с 24В(олта) , отзад съм с 225/60/15, отпред с 205/50/15, капя в нафтата присадки и бензин и олио и масло и какво ли не, а ти ми казваш , че твоята харчи 5/100л. ........... моляте сподели как става , че и ние искаме нашите коли да харчат малко и да вървят много :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 06 Сеп 2008, 0:39

да колата не я продавам :mhihi: поне за сега :mhihi: а иначе по книжка както казва колегата Wenzy разхода на 2.5 дизела е 5.1/100км при скорост до 90км/ч :D а за разхода не казвам че е 5/100 :arrow: казах че сам и сложил 25л. нафта и сам минал 430км и борда показа сраден разход 5.2/100км :mhihi: иначе поваече от 100км/ч не съм карал че в Гърция са много страшни глобите :mhihi: Като си ходя на Пловдив ми дава около 6/100км а борда показва 5.7л/100км.Още един пример-като ходих до Приморско и напълних резервоара и сам минал 1160км и светна лампата ама това е и градско и извънградско :arrow: тогава борда ми показа 5.8/100км това е разхода обаче става въпрос за нормално каране най-много до 110км/ч ако я юркам сам съгласен че може да качи и над 7л/100км :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook