Спортен филтър- бавно загрява.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Спортен филтър- бавно загрява.

Мнение от bum_bum » 14 Окт 2004, 9:30

Още не е станало студено както си трябва, а забелязвам значително по- бавно загряване на колата отколкото миналата година дори и в най- студените дни.
Дали има нещо, което може да се направи по въпроса, освен смяната с нормален филтър?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 14 Окт 2004, 11:08

Термостат. Може би не затваря и двигателя докато стопли всичката вода в системата ти си стигнал. Ако на дълъг път температурата падне, след като е стигнала средата, със сигурност е термостат. Споделям опит. 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Окт 2004, 11:18

Термостата е сменен миналата година и по принцип признаците, че е сдухал не са баш такива каквито сега има.
Преди загряваше много по- бавно, а и на дълъг път сега нямам никакви проблеми, няма значение дали карам по баира надоло или нагоре седи си на 90 градуса и не мърда и милиметър от там щом веднъж го стигне.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 18 Окт 2004, 0:13

закрий половината радиатор откъм бъбреците за зимата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: София

Мнение от cokey » 18 Окт 2004, 0:23

бумбум, интересно ми е за колко време горе-долу ти загрява, примерно излиза от синята зона?
миналата година и сега, когато е по-бавно
при мен на празен ход и доста студено време (5 градуса според компютъра) за около 5 мин излиза от синьото
тва за мен е супер бързо загряване, бях адски учуден :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 18 Окт 2004, 9:26

Sasho 28 написа:закрий половината радиатор откъм бъбреците за зимата

Стига ве хора. Това да не е жигула или москвич.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Окт 2004, 16:06

cokey написа:бумбум, интересно ми е за колко време горе-долу ти загрява, примерно излиза от синята зона?
миналата година и сега, когато е по-бавно
при мен на празен ход и доста студено време (5 градуса според компютъра) за около 5 мин излиза от синьото
тва за мен е супер бързо загряване, бях адски учуден :shock:


Да, доста бързо е ама зависо от околната температура нали. И при мен е така ама ако навън е над 10 градуса да речем. Иначе големите дизели загряват доста по- бавно и от бензиновите. На празен ход не я загрявам никога, паля, чакам 1 мин максимум да се разбие маслото и тръгвам, като 1- 2км карам до 1500- 1800 оборота дори и в най- студеното време.
Иначе от синьото сега излиза някъде на 3км, миналата година мисля, че го правеше на около 2. На средата е към 4- тия км. Говоря при най- студената сутрин, която имаше тази есен към 6 часа сутринта. Не знам колко градиса е било, но към 3- 4 може би.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 20 Окт 2004, 10:40

между другото, преди време четох че от БМВ не препоръчват колата да работи на място с цел да загрее, не пишеше защо.
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 20 Окт 2004, 12:46

то това се отнася за всяка кола ,износването е по голямо при загряване на место понеже твърде бавно вдига работна температура ..

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 20 Окт 2004, 12:56

val написа:между другото, преди време четох че от БМВ не препоръчват колата да работи на място с цел да загрее, не пишеше защо.

в мойта книжка пише, че зимата след като запалиш се ПРЕПОРЪЧВА да потеглиш бързо на обороти 2-3000 об/мин
така, че не я чакам аз да загрее ... директно умерена газ ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2004, 13:10

val написа:между другото, преди време четох че от БМВ не препоръчват колата да работи на място с цел да загрее, не пишеше защо.


Пише го в "ръководство за потребителя" на БМВ.
Аз преди все си загрявах колите, понякога и по 10мин :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Ное 2004, 23:28

Виж антифриза, знам, че трябва да се сменя на 3-4 години иначе започва да става по-гъст и тогава се наруша топлообмена. Така, че ако не е сменян отдавна може да е от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 07 Ное 2004, 4:17

Dimitar написа:
Sasho 28 написа:закрий половината радиатор откъм бъбреците за зимата

Стига ве хора. Това да не е жигула или москвич.
Охладителната система е същата :D
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 07 Ное 2004, 19:17

Без коментар.... 8) .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook