Радиатор - Перка климатроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Радиатор - Перка климатроник

Мнение от vladibkolev » 03 Сеп 2008, 20:17

Значи, естествено проблеми отново в охладителната система: та перката на климатроника не се включва когато двигатела позагрее и нали трябва да помага на виското................е до сега не съм я чувал да се включва и не съм я виждал. Вклюва се само когато е пуснат климатроника. Смених датчика които е на вътрешния радиатор и пак не е от нея, забелязах, че лявата страна на радиатора ми (където е датчика на перката) е малко по студена от дясната и незнам дали това може да е проблема. Скоро правих профилактика на радиаторите в Дару, но не ми казаха нищо. Дали може да ми е запушен радиатора и за това да не включва перката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Сеп 2008, 20:24

Нормално е. Тази перка се включва само като попрегрее колата. Лявата част е по-гореща, в дясната част като стигне водата е вече охладена. Пробвай да издърпаш буксата на кабела и да дадеш на късо между отделните дупчици - тогава трябва да се включи перката (трябва да е на контакт колата)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 03 Сеп 2008, 20:32

Пробвах го това колега и перката се включи, но като е на буксата неще, а колата е вдигала доста температурата и пак не се е включвала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 03 Сеп 2008, 20:34

колега защо се занимаваш с глупости?
ако температурата НЕ ти мърда от 12 часа, тогава не виждам смисъл въобще да се занимаваш след като си направилв дару промивка и перката на климата ти работи

всъщност ако не си сменял виското, го смени с ново
ново немско качествено е 200 лв
успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 03 Сеп 2008, 21:16

Колега мислиш ли, че ако всичко си беше наред щях да се занимавам вечер да кисна тук.
Стрелката се отмества рядко, но се отмества по един два милиметра. след 12 в задръстванията, но перка не съм чул до сега. За това питам.
Благодаря.
По охлаждането всичко е сменено!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 03 Сеп 2008, 21:18

Ca_Ma написа:колега защо се занимаваш с глупости?
ако температурата НЕ ти мърда от 12 часа, тогава не виждам смисъл въобще да се занимаваш след като си направилв дару промивка и перката на климата ти работи

всъщност ако не си сменял виското, го смени с ново
ново немско качествено е 200 лв
успех


Моито го взех от Дару за 300+ лв. И се надявам да е оригинално немско ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Сеп 2008, 22:43

ако не е обезвъздушена както трябва може да ти загрява по малко на кръстовище, тогава водата/антифриза не се развъртат качествено (също ако не е обезвъздушена както трябва не достига вода до датчика за включване на перката :) )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 03 Сеп 2008, 22:55

А колега как се обезвъздушава системата, че ми казаха била се обезвъздушавала сама. Това вярно ли е при ТДС 99

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Сеп 2008, 23:16

Аз съм с бензинка, при мен обезвъздушаването е: предницата на високо, ключа на контакт, парното на 32 градуса, силата на перката на парното на 1 (тва е важно) и почваш да наливаш вода и да мачкаш маркуча дето излиза от радиатора долу в ляво когато си пред колата, и така мачкаш докато спре да поема вода и тръгне парното вътре. НО това е при бензина, при дизела знам че има отделен разширителен съд отстрани до мотора и незнам как става обезвъздушаването.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 04 Сеп 2008, 8:49

Колега мисля, че нямам въздух или поне е малко, защото парно си имам, топло си духа винаги. А и на разширителния съд на охладителната система имам маркуч които от които под калника се обезвъздушавала сама, поне това миказаха "маистори".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 04 Сеп 2008, 10:15

Колега няма защо да се притесняваш ако искаш да видиш дали ще ти се включи перката трябва да си с неработещо виско или за да се успокоиш махни си виското остави колата да работи на място 20-тина минути и ще видиш че ще се включи, а един от признаците за неработещо добре виско е е когато тази перка почва да се включва за малко. Още един път ти казвам НЯМА ЗЯ КАКВО ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАШ!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 04 Сеп 2008, 15:08

Ок колега мерси за съветите и че ме поуспокоихте. Безаварийни на всички.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 05 Сеп 2008, 7:40

titikaka написа:Колега няма защо да се притесняваш ако искаш да видиш дали ще ти се включи перката трябва да си с неработещо виско или за да се успокоиш махни си виското остави колата да работи на място 20-тина минути и ще видиш че ще се включи, а един от признаците за неработещо добре виско е е когато тази перка почва да се включва за малко. Още един път ти казвам НЯМА ЗЯ КАКВО ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАШ!!!!!


Напълно съм съгласен с колегата. При мен се включваше защото беше зминало виското, след като го смених не се е включвала и в най- големите задраствания и жеги.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook