Дизел или бензин Е34
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
zvetiko написа:NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново
Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.
Ударното натоварване идва от взривното самозапалване при дизела за разлика от бензина.
Да при БМВ вибрациите са по-малки,но спрямо бензина....

Сега се продават повече дизели,но по времето на Е34 как беше

Турбото си има живот и каквото и масло да наливаш си заминава с километрите.... И не ме радва да му робувам и да му треперя...
И тнт.
- 320i_coupe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: София, жк. Изток
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M? :)
Re: Дизел или бензин Е34
zvetiko написа:animatora написа:Колеги какво ви е мнението дизел или бензин са по-добри E34 и защо?
Вижте какво карам и ще разберете отговора.Иначе ако имах 1000-1200 излишни лева на месец,бих карал tds-за 10минути я правя с 170-180к.с и 520i няма никакви шансове .Но колегата не е уточнил двигателите-ако имах излишни пари пред 525tds бих предпочел 535i ,може би и М5 340к.с.
340 к.с. не са ли ти малко, понеже ако имаше още малко пари та да си вземеш и една E34 Alpina B10 да ни повозиш




- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
аз лично предпочитам дизела защото все още ми изпада нафта
ако няма нафта естествено че ще предпочета газ
Сега да питам по-компетентните-МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА
сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил








- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NeoPrint написа:zvetiko написа:NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново
Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.
Ударното натоварване идва от взривното самозапалване при дизела за разлика от бензина.
Да при БМВ вибрациите са по-малки,но спрямо бензина....
Сега се продават повече дизели,но по времето на Е34 как бешеНе бъркай сегашния дизел с този преди 15 години! И да НОВ може,но стар НЕ бих рискувал. Процентно читавите са в пъти по-малко от бензиновите такива. Може би защото са по-здрави????
Турбото си има живот и каквото и масло да наливаш си заминава с километрите.... И не ме радва да му робувам и да му треперя...
И тнт.
Изглежда не познаваш работата на дизеловите двигатели-няма взривно самозапалване,има нагрят от компресията въздух ,в който се впръсква дизеловото гориво,детонационното(взривното) изгаряне е характерно за бензиновите двигатели,затова и М50 има датчик за тях,докато при М51 подобно нещо не съществува.

За вибрациите-карал съм и двете BMW-та и не забелязах разлика,само при отворен прозорец се чуваше как фучи турбото.
За издръжливостта-вече ти казах ,че дизела ,поради своята по-голям дълговечност,се е купувал от хора ,които са имали намерение да пътуват много.Ти ми правиш сравнение между дизелови двигатели на 700К и бензинови на 300К,ако сравниш двата вида двигатели на по 300К ,не няма да кажа ,че дизела е по-здрав


А на турбото няма какво да робуваш специално-обслужването му е свързано с правилното обслужване на двигателя.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Омръзна ми,а и пълним темата с офтопик.
Щом казваш,че не познавам принципа на работа на дизела,нека е така
http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkvwbcyY0
Щом казваш,че не познавам принципа на работа на дизела,нека е така

http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkvwbcyY0
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
kumo82 написа:.....МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА![]()
сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил
![]()
![]()
Ами става






Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Нов дизел - става все по неизгоден с увеличването на цената на нафтата спрямо бензина. Разликата в първоначалните цени на новите автомобили се изплаща след много, ама наистина много километри и има сметка само ако се кара яко. Освен това перспективите не са добри защото дизеловото гориво ще става все по-скъпо от бензина. Напоследък всички познати с дизели като ги питам, е добре де що си взе дизел и получавам отговор "щото ме кефи"
Отдавна не съм чувал "щото ми е евтино".


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
predel написа:kumo82 написа:.....МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ЗАРЕЖДА ГАЗ ОТ ГАЗОПРОВОДА КОЙТО ЩЕ МИ МИНАВА ПРЕЗ ГАРАЖА![]()
сега газифицират града и скоро газта ще доиде и до нас та за това питам ако става и дали някои го е правил
![]()
![]()
Ами става







- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Понеже метана неможе да се втечнява се налага да се пълни в бутилки с високо налягане (нз.точно колко атмосвери - ама са бая), затова бутилките за метан са толкова големи и тежки, а побират доста малко газ... та... на самотек, ако е вода
а печката ти и парното ти работят на ниско налягане (мисля беше 0,05 бара) а газтта идва непрекъснато.. ИДЕЯ, ЗАКАЧИ СИ 1 МАРКУЧ И ОБИКАЛЯЙ САМО ОКОЛО ГАРАЖА СИ





Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
даааааааааа сега ми стана ясно
е няма как докато изпада нафта ще си карам на нафта после си купувам BMW HIBRID и 3/100 нафта и готово
не че TDS-са ми гори много миналата седмица ходих до Гърция и за 430км ми изгоря 25л. нафта
по моите изчисления това е около 5.2л на 100км.ама друго си е 3/100







- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Шшшшефе, ко направи ти как я спретна тая процедура с 5/100 нафта, обади и на мен - по книжка дават със 205/60/15 гуми и с 90 км/ч - 5,5л/100км. ..... та твоята харчи 5
Моята сам си я обслужвам и всичко съм пипнал - само мотора не съм отварял - и със 110км/ч ми дава 6,5л. , при положение, че съм намалил ъгала на впръскване ( за да я тормозя по - малко в ниските), увеличил съм порцията на гориво (за да налива бързо - все едно съм с 24В(олта) , отзад съм с 225/60/15, отпред с 205/50/15, капя в нафтата присадки и бензин и олио и масло и какво ли не, а ти ми казваш , че твоята харчи 5/100л. ........... моляте сподели как става , че и ние искаме нашите коли да харчат малко и да вървят много

Моята сам си я обслужвам и всичко съм пипнал - само мотора не съм отварял - и със 110км/ч ми дава 6,5л. , при положение, че съм намалил ъгала на впръскване ( за да я тормозя по - малко в ниските), увеличил съм порцията на гориво (за да налива бързо - все едно съм с 24В(олта) , отзад съм с 225/60/15, отпред с 205/50/15, капя в нафтата присадки и бензин и олио и масло и какво ли не, а ти ми казваш , че твоята харчи 5/100л. ........... моляте сподели как става , че и ние искаме нашите коли да харчат малко и да вървят много

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
да колата не я продавам
поне за сега
а иначе по книжка както казва колегата Wenzy разхода на 2.5 дизела е 5.1/100км при скорост до 90км/ч
а за разхода не казвам че е 5/100
казах че сам и сложил 25л. нафта и сам минал 430км и борда показа сраден разход 5.2/100км
иначе поваече от 100км/ч не съм карал че в Гърция са много страшни глобите
Като си ходя на Пловдив ми дава около 6/100км а борда показва 5.7л/100км.Още един пример-като ходих до Приморско и напълних резервоара и сам минал 1160км и светна лампата ама това е и градско и извънградско
тогава борда ми показа 5.8/100км това е разхода обаче става въпрос за нормално каране най-много до 110км/ч ако я юркам сам съгласен че може да качи и над 7л/100км 








57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани