Дизел или бензин Е34
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
SaSo написа:the_gate написа:SaSo написа:Вчера си идвам от Истанбул ... Там нафтата е 4.00лв литъра... Газта е 2лв... Айде са кажете кво да карам ....![]()
Да не говорим че на 2.5л мотор данъка е убийствен...
![]()
![]()
![]()
защо не кажеш какво караше до там и обратно
![]()
![]()
![]()
![]()
1,3литрово нафтово чудовище ... Което ги докарва до 5л/100км ... Ама върши работа...Ако бях отишъл с БМВто щяха да ме помислят за някъв супер богаташ...Там само нови малолитражки карат... Бах му майката...Едно готино БМВ видях 6та серия и то беше 630и ... Ужас е направо....
Малолитражки,ама какви-с предишното BMW М20В25,след като дълго време бях властелина на пътищата от капъкуле до истанбул и истанбул и оклоло мен бяха само догани и тофази изведнъж се появиха тия малолитражки,аз карам със 120,то ме мина като крайпътен камък и ме амбицира,аз със 170 и то със 170,аз с 200 и то с 200,по едно време отби и спора не се реши.

Колега,какво означава това S2-в момента си търся BMW 520i М50В20 ,а знам ,че ти разбираш от двигателите им-какъв трябва да бъде,vanos задължително предполагам.

- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...Газ-та си е най-далавера и от там идва и моя глас за БЕНЗИНОВИТЕ Баварки !!!
П.П. Някой карал ли е през Европа на ГАЗ да ми каже къде има и къде няма газ по "чужденеция" и стават ли им пистолетите за газ за нашите пълначки ?! Тука в ЮК има и газ но е с другия стандарт на ВИАЛИ (Холандските).
П.П. Някой карал ли е през Европа на ГАЗ да ми каже къде има и къде няма газ по "чужденеция" и стават ли им пистолетите за газ за нашите пълначки ?! Тука в ЮК има и газ но е с другия стандарт на ВИАЛИ (Холандските).
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
zvetiko написа:SaSo написа:the_gate написа:SaSo написа:Вчера си идвам от Истанбул ... Там нафтата е 4.00лв литъра... Газта е 2лв... Айде са кажете кво да карам ....![]()
Да не говорим че на 2.5л мотор данъка е убийствен...
![]()
![]()
![]()
защо не кажеш какво караше до там и обратно
![]()
![]()
![]()
![]()
1,3литрово нафтово чудовище ... Което ги докарва до 5л/100км ... Ама върши работа...Ако бях отишъл с БМВто щяха да ме помислят за някъв супер богаташ...Там само нови малолитражки карат... Бах му майката...Едно готино БМВ видях 6та серия и то беше 630и ... Ужас е направо....
Малолитражки,ама какви-с предишното BMW М20В25,след като дълго време бях властелина на пътищата от капъкуле до истанбул и истанбул и оклоло мен бяха само догани и тофази изведнъж се появиха тия малолитражки,аз карам със 120,то ме мина като крайпътен камък и ме амбицира,аз със 170 и то със 170,аз с 200 и то с 200,по едно време отби и спора не се реши.![]()
Колега,какво означава това S2-в момента си търся BMW 520i М50В20 ,а знам ,че ти разбираш от двигателите им-какъв трябва да бъде,vanos задължително предполагам.
М50В20 S2 e без ванос.. Обаче е с леко повишена компресия и електроника сименс МС 4.0 ...Тоест някакъв преход между без ванос и ванос...Много кратко време ги правят с такива мотори..Мисля че някви месеци само... Мойта ще я продавам сигурно скоро...Но мотора е за обслужване на главата...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Тогава водата ще станеdinozab написа:methanol написа:Stanchev написа:има една истина и тя се казва ГАЗ
Аз ако бях на вас щях да викам че газта е лошо нещо щото как я фалите и ако сичките минем на газ и тя ща стане 2.40![]()
![]()
както за съжаление стана с нафтата пазарна икономика просто така нищо не е сигорно на тоя свят карайте квото си имате и се молете някой ден БМВ да измислят кола с чешмяна вода да върви
![]()
![]()

Газта дава икономия от около 7-8лв на сто км,което е много добре
Нафтата на черно 5-6 лв.на сто км
И като сложиш разликата в разхода-нещата май са на кантар
Като се сложи чертата всеки си кара каквото си е купил преди време




by ''kompleksa''
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Достатъчно голяма е вероятността да ме убие на пътя някой олигофрен, та да я увеличавам, возейки бомба с мен. Аз като по-балък си карам на нафта, та даже си взех и още една печка...
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
аз карам дизел но 524тд и в тази анкета гласувах за бензина защото не е зададена правилно(против тдс-а съм,исках но се разубедих и сега ми много добре и ми е рахат) макар че моята гори 7 с клима не е мудна и съм за дизел
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
аз съм за бензина
Колеги, аз съм за бензиновите мотори . От 2001 година карам все бензинови БМВ-та , карал съм дизели,но някак си бензина е друго. Освен това бензиновият мотор е по-ефтин като цяло за поддръжка пък и като му сложиш една газова и работата заспива .Някак си никога не ме е превличала идеята да имам за себе си нафтова печка- нека не ми се сърдят колегите с дизели .Просто аз съм си свикнал на бензиновите мотори и това е.Освен това доколкото имам наблюдения май ТДС-ите на БМВ не са най-сполучливите мотори и доста често кривят глави -чета тук по форумите доста колеги с подобни проблеми пък и с тези гориво-нагнетателни помпи и този боклук като гориво -нафтата , мисля че по-добрият вариант е винаги бензиновият мотор .По-лесен е за поддръжка и мисля ,че е по-дълготраен ...Нека колегите да споделят мненията си ...Аз поне за моета мога да кажа ,че е вече на 423 000 км и все още двигателя си работи перфектно .Предишната ми 3-ка сега е кара бащата и той още не е отварял двигателя, а тя сигурно не си знае километрите .Не знам ако беше ТДС,но си мисля че за тези километри щеше мотора да е сдал багажа .Факт е като пътувам нагоре надолу из България и гледам много по-нови автомобили от други марки като ги подмина по магистралата и те като се напънат да карат с мен и като вдигнат над 200км/ч и започват отзад такива пушилки ,че направо ми става смешно и жално за колите им ...
И така ако колеги сте стигнали дотук и в момента четете тези редове,значи съм успял да Ви грабна вниманието ,за което Ви благодаря ! Нека колегите с ТДС не ми се сърдят-просто изразявам лично мнение и мои наблюдения...
Лека вечер на всички колеги Ви Желая!
И така ако колеги сте стигнали дотук и в момента четете тези редове,значи съм успял да Ви грабна вниманието ,за което Ви благодаря ! Нека колегите с ТДС не ми се сърдят-просто изразявам лично мнение и мои наблюдения...
Лека вечер на всички колеги Ви Желая!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: аз съм за бензина
sineok_pi4_ написа:Колеги, аз съм за бензиновите мотори . От 2001 година карам все бензинови БМВ-та , карал съм дизели,но някак си бензина е друго. Освен това бензиновият мотор е по-ефтин като цяло за поддръжка пък и като му сложиш една газова и работата заспива .Някак си никога не ме е превличала идеята да имам за себе си нафтова печка- нека не ми се сърдят колегите с дизели .Просто аз съм си свикнал на бензиновите мотори и това е.Освен това доколкото имам наблюдения май ТДС-ите на БМВ не са най-сполучливите мотори и доста често кривят глави -чета тук по форумите доста колеги с подобни проблеми пък и с тези гориво-нагнетателни помпи и този боклук като гориво -нафтата , мисля че по-добрият вариант е винаги бензиновият мотор .По-лесен е за поддръжка и мисля ,че е по-дълготраен ...Нека колегите да споделят мненията си ...Аз поне за моета мога да кажа ,че е вече на 423 000 км и все още двигателя си работи перфектно .Предишната ми 3-ка сега е кара бащата и той още не е отварял двигателя, а тя сигурно не си знае километрите .Не знам ако беше ТДС,но си мисля че за тези километри щеше мотора да е сдал багажа .Факт е като пътувам нагоре надолу из България и гледам много по-нови автомобили от други марки като ги подмина по магистралата и те като се напънат да карат с мен и като вдигнат над 200км/ч и започват отзад такива пушилки ,че направо ми става смешно и жално за колите им ...
И така ако колеги сте стигнали дотук и в момента четете тези редове,значи съм успял да Ви грабна вниманието ,за което Ви благодаря ! Нека колегите с ТДС не ми се сърдят-просто изразявам лично мнение и мои наблюдения...
Лека вечер на всички колеги Ви Желая!
Колега,дизела криви и пука глава както и бензина-трябва да го прегрееш.За обслужване е много по-лесен-няма какво да обслужваш,няма бобини,свещи,гарнитури,дебитометри,има една ГНП ,която се поврежда изключително трудно и най-вече ако си правил разни глупости,като да слагаш добавки в нафтата.Дизеловите двигатели са много по-дълговечни от бензиновите-поради начина им на работа,затова всички промишлени автомобили са на дизел(друг въпрос е ,че колегите купуват дизели на по 7-800К,защото дизел се купува от хора ,които искат да карат много,и после пищят ,че имали проблеми и дизелите били боклуци).Напоследък дизеловите двигатели навлязоха масово и в леките автомобили-около 80% от продаваните автомобили са на дизел,това е и една от причините довела до поскъпването на дизела.
Газифицирането на BMW си е измекярщина,която и аз смятам да направя-караш кола,която не можеш да си позволиш да караш.

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново
Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
и аз не исках дизел но уви сега мисля че са по добри а за старите дизели да не говорим щото няма смисъл онова е вечен двигател
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани