Дизел или бензин Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

TDS vs Бензин

Анкетата свършва на 23 Сеп 2008, 12:44

Бензин
53
69%
TDS
24
31%
 
Общо гласове : 77
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Сеп 2008, 17:17

SaSo написа:
the_gate написа:
SaSo написа:Вчера си идвам от Истанбул ... Там нафтата е 4.00лв литъра... Газта е 2лв... Айде са кажете кво да карам .... :mhihi: :mhihi: Да не говорим че на 2.5л мотор данъка е убийствен... :mhihi: :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: защо не кажеш какво караше до там и обратно :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:uups: :uups: :uups: 1,3литрово нафтово чудовище ... Което ги докарва до 5л/100км ... Ама върши работа...Ако бях отишъл с БМВто щяха да ме помислят за някъв супер богаташ...Там само нови малолитражки карат... Бах му майката...Едно готино БМВ видях 6та серия и то беше 630и ... Ужас е направо....


Малолитражки,ама какви-с предишното BMW М20В25,след като дълго време бях властелина на пътищата от капъкуле до истанбул и истанбул и оклоло мен бяха само догани и тофази изведнъж се появиха тия малолитражки,аз карам със 120,то ме мина като крайпътен камък и ме амбицира,аз със 170 и то със 170,аз с 200 и то с 200,по едно време отби и спора не се реши. :mhihi:

Колега,какво означава това S2-в момента си търся BMW 520i М50В20 ,а знам ,че ти разбираш от двигателите им-какъв трябва да бъде,vanos задължително предполагам. :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 03 Сеп 2008, 17:25

...Газ-та си е най-далавера и от там идва и моя глас за БЕНЗИНОВИТЕ Баварки !!!

П.П. Някой карал ли е през Европа на ГАЗ да ми каже къде има и къде няма газ по "чужденеция" и стават ли им пистолетите за газ за нашите пълначки ?! Тука в ЮК има и газ но е с другия стандарт на ВИАЛИ (Холандските).
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 03 Сеп 2008, 17:36

zvetiko написа:
SaSo написа:
the_gate написа:
SaSo написа:Вчера си идвам от Истанбул ... Там нафтата е 4.00лв литъра... Газта е 2лв... Айде са кажете кво да карам .... :mhihi: :mhihi: Да не говорим че на 2.5л мотор данъка е убийствен... :mhihi: :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: защо не кажеш какво караше до там и обратно :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:uups: :uups: :uups: 1,3литрово нафтово чудовище ... Което ги докарва до 5л/100км ... Ама върши работа...Ако бях отишъл с БМВто щяха да ме помислят за някъв супер богаташ...Там само нови малолитражки карат... Бах му майката...Едно готино БМВ видях 6та серия и то беше 630и ... Ужас е направо....


Малолитражки,ама какви-с предишното BMW М20В25,след като дълго време бях властелина на пътищата от капъкуле до истанбул и истанбул и оклоло мен бяха само догани и тофази изведнъж се появиха тия малолитражки,аз карам със 120,то ме мина като крайпътен камък и ме амбицира,аз със 170 и то със 170,аз с 200 и то с 200,по едно време отби и спора не се реши. :mhihi:

Колега,какво означава това S2-в момента си търся BMW 520i М50В20 ,а знам ,че ти разбираш от двигателите им-какъв трябва да бъде,vanos задължително предполагам. :?:



М50В20 S2 e без ванос.. Обаче е с леко повишена компресия и електроника сименс МС 4.0 ...Тоест някакъв преход между без ванос и ванос...Много кратко време ги правят с такива мотори..Мисля че някви месеци само... Мойта ще я продавам сигурно скоро...Но мотора е за обслужване на главата...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Сеп 2008, 18:15

Благодаря ,за отговора. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Сеп 2008, 18:37

dinozab написа:
methanol написа:
Stanchev написа:има една истина и тя се казва ГАЗ :mhihi:

:yes:

Аз ако бях на вас щях да викам че газта е лошо нещо щото как я фалите и ако сичките минем на газ и тя ща стане 2.40 :mhihi: :mhihi: :mhihi: както за съжаление стана с нафтата пазарна икономика просто така нищо не е сигорно на тоя свят карайте квото си имате и се молете някой ден БМВ да измислят кола с чешмяна вода да върви :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тогава водата ще стане :shock:
Газта дава икономия от около 7-8лв на сто км,което е много добре
Нафтата на черно 5-6 лв.на сто км
И като сложиш разликата в разхода-нещата май са на кантар
Като се сложи чертата всеки си кара каквото си е купил преди време :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
by ''kompleksa''

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 03 Сеп 2008, 19:49

Достатъчно голяма е вероятността да ме убие на пътя някой олигофрен, та да я увеличавам, возейки бомба с мен. Аз като по-балък си карам на нафта, та даже си взех и още една печка...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 03 Сеп 2008, 20:30

аз карам дизел но 524тд и в тази анкета гласувах за бензина защото не е зададена правилно(против тдс-а съм,исках но се разубедих и сега ми много добре и ми е рахат) макар че моята гори 7 с клима не е мудна и съм за дизел
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

аз съм за бензина

Мнение от Vasko » 03 Сеп 2008, 21:01

Колеги, аз съм за бензиновите мотори . От 2001 година карам все бензинови БМВ-та , карал съм дизели,но някак си бензина е друго. Освен това бензиновият мотор е по-ефтин като цяло за поддръжка пък и като му сложиш една газова и работата заспива .Някак си никога не ме е превличала идеята да имам за себе си нафтова печка- нека не ми се сърдят колегите с дизели .Просто аз съм си свикнал на бензиновите мотори и това е.Освен това доколкото имам наблюдения май ТДС-ите на БМВ не са най-сполучливите мотори и доста често кривят глави -чета тук по форумите доста колеги с подобни проблеми пък и с тези гориво-нагнетателни помпи и този боклук като гориво -нафтата , мисля че по-добрият вариант е винаги бензиновият мотор .По-лесен е за поддръжка и мисля ,че е по-дълготраен ...Нека колегите да споделят мненията си ...Аз поне за моета мога да кажа ,че е вече на 423 000 км и все още двигателя си работи перфектно .Предишната ми 3-ка сега е кара бащата и той още не е отварял двигателя, а тя сигурно не си знае километрите .Не знам ако беше ТДС,но си мисля че за тези километри щеше мотора да е сдал багажа .Факт е като пътувам нагоре надолу из България и гледам много по-нови автомобили от други марки като ги подмина по магистралата и те като се напънат да карат с мен и като вдигнат над 200км/ч и започват отзад такива пушилки ,че направо ми става смешно и жално за колите им ...
И така ако колеги сте стигнали дотук и в момента четете тези редове,значи съм успял да Ви грабна вниманието ,за което Ви благодаря ! Нека колегите с ТДС не ми се сърдят-просто изразявам лично мнение и мои наблюдения...
Лека вечер на всички колеги Ви Желая!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 03 Сеп 2008, 21:41

Абе от всичките бензинджии само аз ли съм на бензин дето сме писали тука бе.Колкото до дизела карайте си го се някой и него трябва да купува :roll: . Пък покрай всичката тая газ бензина зе да пада нещо май ;) .

Колкото до отварянето на двигателя моя е отварян вече сигурно колкото ми е отварян и багажника.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Сеп 2008, 22:16

аз иронично написах газ
и гледай как се вързахте всички след мен :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: аз съм за бензина

Мнение от zvetiko » 03 Сеп 2008, 22:34

sineok_pi4_ написа:Колеги, аз съм за бензиновите мотори . От 2001 година карам все бензинови БМВ-та , карал съм дизели,но някак си бензина е друго. Освен това бензиновият мотор е по-ефтин като цяло за поддръжка пък и като му сложиш една газова и работата заспива .Някак си никога не ме е превличала идеята да имам за себе си нафтова печка- нека не ми се сърдят колегите с дизели .Просто аз съм си свикнал на бензиновите мотори и това е.Освен това доколкото имам наблюдения май ТДС-ите на БМВ не са най-сполучливите мотори и доста често кривят глави -чета тук по форумите доста колеги с подобни проблеми пък и с тези гориво-нагнетателни помпи и този боклук като гориво -нафтата , мисля че по-добрият вариант е винаги бензиновият мотор .По-лесен е за поддръжка и мисля ,че е по-дълготраен ...Нека колегите да споделят мненията си ...Аз поне за моета мога да кажа ,че е вече на 423 000 км и все още двигателя си работи перфектно .Предишната ми 3-ка сега е кара бащата и той още не е отварял двигателя, а тя сигурно не си знае километрите .Не знам ако беше ТДС,но си мисля че за тези километри щеше мотора да е сдал багажа .Факт е като пътувам нагоре надолу из България и гледам много по-нови автомобили от други марки като ги подмина по магистралата и те като се напънат да карат с мен и като вдигнат над 200км/ч и започват отзад такива пушилки ,че направо ми става смешно и жално за колите им ...
И така ако колеги сте стигнали дотук и в момента четете тези редове,значи съм успял да Ви грабна вниманието ,за което Ви благодаря ! Нека колегите с ТДС не ми се сърдят-просто изразявам лично мнение и мои наблюдения...
Лека вечер на всички колеги Ви Желая!


Колега,дизела криви и пука глава както и бензина-трябва да го прегрееш.За обслужване е много по-лесен-няма какво да обслужваш,няма бобини,свещи,гарнитури,дебитометри,има една ГНП ,която се поврежда изключително трудно и най-вече ако си правил разни глупости,като да слагаш добавки в нафтата.Дизеловите двигатели са много по-дълговечни от бензиновите-поради начина им на работа,затова всички промишлени автомобили са на дизел(друг въпрос е ,че колегите купуват дизели на по 7-800К,защото дизел се купува от хора ,които искат да карат много,и после пищят ,че имали проблеми и дизелите били боклуци).Напоследък дизеловите двигатели навлязоха масово и в леките автомобили-около 80% от продаваните автомобили са на дизел,това е и една от причините довела до поскъпването на дизела.

Газифицирането на BMW си е измекярщина,която и аз смятам да направя-караш кола,която не можеш да си позволиш да караш. :confused:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 03 Сеп 2008, 23:18

Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Сеп 2008, 23:36

NeoPrint написа:Не съм съгласен със теб за дълговечността на дизеловите двигатели. Точно заради принципа си на работа /огромно ударно натоварване,голяма компресия и тнт/ живота им е по-кратък от този на бензиновите. Отделно вибрациите на дизела амортизитат купето,което не е за подценяване при 10+ годишни коли като нашите.
Наличието на турбо и дюзи = още поводи за скъпи ремонти!
Прав си за пробега на старите дизели,още една причина да не си падам.
Нов дизел ДА,но втора употреба НЕ!
Между дизел на автобус или камион и този в БМВ Е34 има много голяма разлика.
Бензиновото си е бензиново :winky:


Къде го видя това огромно ударно натоварване-просто работят при по-висока компресия,която се преодолява със съответните матерали и начин на изработка на двигателя.Дизеловите двигатели отдават масималната си мощност при по-ниски обороти,от там почти два пъти по-ниско износване в сравнение с бензиновите.Вибрации и при дизеловото и бензиновото BMW не съм усещал-не говорим за трактори и багери.Турбото ,ако сменяш както трябва, когато трябва и с каквото трябва маслото не се поврежда,ремонта на дюзите,на които почти няма какво да им се повреди е елементарен-претриване на иглата за напасване и подлагане на шайби,ако налягането е недостатъчно,при бензиновите инжектори случаят е тежък и скъп.Пак казвам -вижте ,че на почти всички нови автомобили ,от всички марки,начело с BMW, стои буквичката D и това е заради предимството на дизела пред бензина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 03 Сеп 2008, 23:44

и аз не исках дизел но уви сега мисля че са по добри а за старите дизели да не говорим щото няма смисъл онова е вечен двигател
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 03 Сеп 2008, 23:47

Бензин и то гоооолям бензин

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook