Заслужава ли да сменя Е39 525DА/163 за Е38 728iA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Заслужава ли да сменя Е39 525DА/163 за Е38 728iA
Здравейте! Предстои ми да наследя автомобил БМВ Е39 - 525, дизел, автоматик. Регистрирана е 2003-та година, кожен салон, парктроник, ксенон... абе само необходимите глезотиии. Обаче честно казано не съм много доволен и се чудя ако го продам там за 20 и няколко хиляди (колкото успея) да си взема едно БМВ Е38 728, автоматик, регистриран след 1999-та година, фейслифта. Мисля да му сложа по-скъп газов инжекцион и реално и 16 газ да ми гори в града, пак ще ми е по-евтино от 10 нафта. Има ли някой, който е карал и двата автомобила повече от 1 път и е запознат? Наистина ще се радвам някой, който има опит да сподели дали си заслужава и дали (както аз си мисля) старото е по-качествено от новото. Истината е, че винаги съм мечтал за е38, а 728 има най-малък акциз от 4970 лева и гори най-малко и т.н. А от е39-ката не съм доволен, че при висока скорост шуми, пък и с тези цени на нафтата... Та въпросът е дали има смисъл да се продава голям клас от 2003-та, за по-голям от 99-00 година? Много Ви благодаря предварително за по-сериозните изказвания и чакам отговори 

- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
според мен,ако ти е читава петицата не си струва да правиш тази врътка...относно разхода 728цата,градско няма да ти е под 20 на 100,говоря за София...а и не знаеш на каква 7ца ще поподнещ....
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
7 > 5
тва е истината, другите са сектанти на Е39
всичко е в полза на Е38, освен големината и карането в града
за 728 с ръчни дават по добро време от 525д но друг е въпроса кои си взима 7ца с ръчни
ето данните за колите, сам може да направиш сравнение
за газ нямам коментар ...
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1380.html - 7ца
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1305.html - 5ца
оф: и по вероятно е да попаднеш на запазена 7ца
вчера бях в дарукар, имаше чист немец които говореше нещо на немски на касата , ама нищо не разбрах, после бях навън и го видях немеца отвън с побелелата коса - с натоварена като БАНИчарка Е39 525Д синя готин цвят отвънка лачена, отзад клекнала.. беще я натоварил яката, на задните седалки също и ги беше покрил с чаршав
колата си беше с немски номера без каско, автомат беше, та запали я човека и излезна зад нея , и аз гледам е така
не знам дали беше от цвета на колата, но пушеше като варбург и трабант в цвят синио-бяло.. и човека си тръгна а отзад пушилка и миришеше много гадно много
та едва ли шанса да попаднеш на читава 5-ца дизел е по голям пред читава 7-ца бензин
тва е истината, другите са сектанти на Е39

всичко е в полза на Е38, освен големината и карането в града
за 728 с ръчни дават по добро време от 525д но друг е въпроса кои си взима 7ца с ръчни
ето данните за колите, сам може да направиш сравнение
за газ нямам коментар ...
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1380.html - 7ца
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1305.html - 5ца
оф: и по вероятно е да попаднеш на запазена 7ца
вчера бях в дарукар, имаше чист немец които говореше нещо на немски на касата , ама нищо не разбрах, после бях навън и го видях немеца отвън с побелелата коса - с натоварена като БАНИчарка Е39 525Д синя готин цвят отвънка лачена, отзад клекнала.. беще я натоварил яката, на задните седалки също и ги беше покрил с чаршав


не знам дали беше от цвета на колата, но пушеше като варбург и трабант в цвят синио-бяло.. и човека си тръгна а отзад пушилка и миришеше много гадно много
та едва ли шанса да попаднеш на читава 5-ца дизел е по голям пред читава 7-ца бензин

- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Газовият инжекцион е по-икономичен с 30-40% от финансова гледна точка. Плюс това е по-екологично да караш на газ, отколкото на нафта. Едва ли едно 730 Дизел, което ще ми легне поне 12 градско нафта ... по 2.40 ще ми излезне по икономичено от 16 газ градско (живея в Казанлък) по 1.20. Направо си е по-евтино с близо 1/3. Също никой не каза за разлики във возия, шум в купето при висока скорост и др. такива показатели, които лично мен много ме дразнят
Май трябваше да я пусна в общия форум тази тема...

Май трябваше да я пусна в общия форум тази тема...
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Специално за шума в купето при висока скорост.. проблема идва от уплътненията на вратите. Можеш да си ги смениш. Също така можеш да попаднеш на седмица с износени уплътнения и пак трябва да ги смениш
. Много хора твърдят, че седмицата вози по-добре. Аз наблюдения не мога да изкажа.
За горивата ти си знаеш, никой няма право да ти се бърка
И аз замислям едно е38 до година, само че тдс.

За горивата ти си знаеш, никой няма право да ти се бърка

И аз замислям едно е38 до година, само че тдс.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
бе колега не знам как с парите от 525-ца ще си земеш фецка 728-ца, че и два бона за инжекция ще има.
иначе при тоя клас и аз бих сложил алтернативно гориво, просто се търси возия тук, според мен обаче по добре 3.5 - 4.0 двигател + газ и си ти, а и ще върви като 3.0 на бенз
иначе при тоя клас и аз бих сложил алтернативно гориво, просто се търси возия тук, според мен обаче по добре 3.5 - 4.0 двигател + газ и си ти, а и ще върви като 3.0 на бенз


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Твърдо не колега,ше говора с аргументи:
1.Петицата по-точно 525д не дава разход 10/100 а по-малко(има една тема с това колко харчи виж я)
1.1.Не съм съгласен че при висока скорост тропа,лопа и бръмчи много моита я карам с 170 до 2009понякога) и изобщо нямам грижи колата вътре се чувствам се едно карам с 100!
1.2.Колата е много по хубава хем става за града хем извън него!
2.Седмицата по-точно 728i дава разход над десет и в града и извън него!!!
2.1.Не вярвам да върви много повече от петицата ти са нема да ходиш на състезания с нея!
2.2.Колата е предназначена за дълги бизнес пътувания
За тези пари които ше продадеш петицата няма да можеш да замеш читава седмица след феислифт,ш еземеш някоя раздрънкана и с много по малко екстри!!
Парите няма да ти стигнат да и сложиш газов инкекцион!!!
Заключение:много недомислена постъпка!!!
1.Петицата по-точно 525д не дава разход 10/100 а по-малко(има една тема с това колко харчи виж я)
1.1.Не съм съгласен че при висока скорост тропа,лопа и бръмчи много моита я карам с 170 до 2009понякога) и изобщо нямам грижи колата вътре се чувствам се едно карам с 100!
1.2.Колата е много по хубава хем става за града хем извън него!
2.Седмицата по-точно 728i дава разход над десет и в града и извън него!!!
2.1.Не вярвам да върви много повече от петицата ти са нема да ходиш на състезания с нея!
2.2.Колата е предназначена за дълги бизнес пътувания
За тези пари които ше продадеш петицата няма да можеш да замеш читава седмица след феислифт,ш еземеш някоя раздрънкана и с много по малко екстри!!
Парите няма да ти стигнат да и сложиш газов инкекцион!!!
Заключение:много недомислена постъпка!!!

- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Благодаря за отговорите. За парите не се безпокой. Ще си взема идеална 728 от 1999-та година до 150 000 км. А иначе нашето Е39 при 200 шуми много в купето.... едва ли са му заминали уплътненията за 5 години
До тука май плюсовете са повече към Е39
Май ще си го карам...
Ама Bavarec*** - 16 газ в левове е по-евтино от 10 нафта
И е39-ката гори в Казанлък 10 градско. Толкова, няма начин...

До тука май плюсовете са повече към Е39

Ама Bavarec*** - 16 газ в левове е по-евтино от 10 нафта

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Едва ли всекидневно караш с 200км/ч, че да ти пречи някакъв шум. Но все пак ако се чува завихряне на въздух, най-вероятно са ти се сплескали уплътненията. Аз седмица искам заради комфорта и най-вече заради автоматика (мойта е ръчка). Ако бях си намерил преди е39 автомат едва ли щях да искам да я сменям. Ама сега не върви да си взема пак същата кола само че автомат.. 

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Triforce написа:Благодаря за отговорите. За парите не се безпокой. Ще си взема идеална 728 от 1999-та година до 150 000 км. А иначе нашето Е39 при 200 шуми много в купето.... едва ли са му заминали уплътненията за 5 години
До тука май плюсовете са повече към Е39Май ще си го карам...
Ама Bavarec*** - 16 газ в левове е по-евтино от 10 нафтаИ е39-ката гори в Казанлък 10 градско. Толкова, няма начин...



R6 - Was sonst?
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
От новото поколение, според които газта е по-евтина, отколкото нафтата, по-екологично чиста и с по-голямо октаново число. Засега ми оставят Е39-ката за Събота и Неделя без контрол да и топя лагерите и сегментите
И предполагам волана на Е38 е по-лек...

- iii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.09.2007
- Местоположение: петри4
- Детайли за колата: www.transmaks.com


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани