Ламбда: от сонда до сонда

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Ламбда: от сонда до сонда

Мнение от Karlo » 28 Авг 2008, 18:18

Здраво пичове, някой може ли да ми каже колко време приблизително
след смяна на едната сонда да очаквам да си замине и другата?
Фактори, от които това се влияе? А между другото, как се определя
живота на тези сонди - на пробег или време?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 17:30

А? Никой ли не е сменял сонди досега? Или ги сменяте двете накуп (както се прави по принцип)?
Сигурно има случаи като моя - сменили само едната. Колко време/км
минаха преди и втората да даде фира? :help:
Или да сте чували нещо по въпроса?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Авг 2008, 20:08

Karlo написа:А? Никой ли не е сменял сонди досега? Или ги сменяте двете накуп (както се прави по принцип)?
Сигурно има случаи като моя - сменили само едната. Колко време/км
минаха преди и втората да даде фира? :help:
Или да сте чували нещо по въпроса?

здрасти ,не може да се отговори конкретно на въпроса ти според мен ,и аз карам с една изгоряла ,най -интересното е ,че нито в разхода нито във вървенето усещам разлика от преди да даде фира :shock: :shock: :shock: и се чудя аджиба каква и е ролята в живота :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 21:11

Това вярно е странно, под изгоряла имаш предвид сигурно, че дава
заето на 100%, а не че инцидентно е дала грешка? Щото и това може
да се случи - заради друг елемент. Една скапана част понякога
вкарва грешки и на други места, влияе им без да са скапани сами по себе си.
Примерно при мен и двете се бяха записали, а след смяната на едната
всичко изглежда добре, с малки съмнения, заради които сигурно
ще се ходи пак на диагностика :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 30 Авг 2008, 21:21

има доста неща за тях из нета. примерно http://www.redline.lt/magazine/knowledg ... cle/64/24/
или питай Google за oxigen sensor или lambda probe
отиват си на километри. или по-скоро количество мизерия минало през нея :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Авг 2008, 22:03

Karlo написа:Това вярно е странно, под изгоряла имаш предвид сигурно, че дава
заето на 100%, а не че инцидентно е дала грешка? Щото и това може
да се случи - заради друг елемент. Една скапана част понякога
вкарва грешки и на други места, влияе им без да са скапани сами по себе си.
Примерно при мен и двете се бяха записали, а след смяната на едната
всичко изглежда добре, с малки съмнения, заради които сигурно
ще се ходи пак на диагностика :mhihi:

на 100 % е мъртва на две диагностики го показа мисля ,че беше номер 2 :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook