колеги помагайте!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
колеги помагайте!
проблема е следния.сутрин като запаля колата държи много ниски обороти и прекъсва се едно работи на 4-5 цилиндъра и иска да гасне,това е до момента в които и подам гас след това заспива до следва6тото палене.лошото е че започна да го прави от време на време и на топъл двигател.също така като карам на предавка с ниски обороти много предърпва и като натисна съеденителя не може да възтанови оборотите а иска да гасне докато не и подам гас и то до кам 3000 об.закачал сам я на два различни сервиза няма грешки по двигателя и разни там датчици.казаха ми че може да е дебитомер и мисля да пробвам утре с друг от един приятел.но се съмнявам да е това че разхода ми си е нормален-10-11 смесено. ако някои се е сблъсквал с такъв проблем или има някакава идея моля да сподели.благодаря
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
свещите са на 1000 км.сменил съм и лулите на бобините.а това за бензиновата помпа незнам как да разбера дали работи добре и има ли вариянт да работи но не както трябва винаги сам мислил 4е просто спира и това е?а колата да ви кажа става по зле ве4е ми предърпва и в движение 

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Аз пък с подобни симптоми смених регулатора за картерните газове,
и нещата се нормализираха. ДВГто не можеше да държи празни обороти
въобще на края преди смяната. 104 лв. е в Дару.
Защо ли ми се струва, че ако всички консумативи са сменени, на компа
няма записани грешки и плюс това дебитомера излиза като грешка ако
проблема е в него, е добре да обмислиш този вариант.
При мен имаше и разход на масло около 2 литра за под 2000 км!
и нещата се нормализираха. ДВГто не можеше да държи празни обороти
въобще на края преди смяната. 104 лв. е в Дару.
Защо ли ми се струва, че ако всички консумативи са сменени, на компа
няма записани грешки и плюс това дебитомера излиза като грешка ако
проблема е в него, е добре да обмислиш този вариант.
При мен имаше и разход на масло около 2 литра за под 2000 км!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Айде и аз да попитам тука ,че съм от 2-3 дена с подобни симптоми... значи появи се една вибрация на тихи ,но оборотомера не мърда ,а колата си тресе доста осезателно ,във вървежа и разхода нямам разлика
проверих бобините както бях чел някъде из форума :
-при работещ мотор им дърпам буксите една по една и колата реагира на всичките (оборотите падат доста)
свещите са сменени ,прави ми впечатление ,че като съм на клима тресенето почти не се усеща ,но си го обяснявам ,че има някакъв компенсатор на оборотите които компенсира съпротивлението на компресора .
Искам и да попитам колегата Карло за този регулатор на картерните газове ,къде се намира , за какво служи и как се разбира ,че не функционира ....
проверих бобините както бях чел някъде из форума :
-при работещ мотор им дърпам буксите една по една и колата реагира на всичките (оборотите падат доста)
свещите са сменени ,прави ми впечатление ,че като съм на клима тресенето почти не се усеща ,но си го обяснявам ,че има някакъв компенсатор на оборотите които компенсира съпротивлението на компресора .
Искам и да попитам колегата Карло за този регулатор на картерните газове ,къде се намира , за какво служи и как се разбира ,че не функционира ....
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
да нямам записани грешки при проверката,и това с този регулатор трябва да се провери,но как точно се установява че проблема е в него.забелязах и разход на масло последните 1000 км.при положение че за 4000 км небеше мръднало от макс.за 1000 падна до средата
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!

Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем

Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Karlo написа:Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.
добре ще е и бургас да има някои които да е сигурен какъв е проблема ми

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
@ sambeto, при теб май ще да е друго щото дизелите нямат такава джаджа.
Ти с това гориво да нямаш добре известния проблем с 15-те литра при дизелите?
Ти с това гориво да нямаш добре известния проблем с 15-те литра при дизелите?
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
signala написа:Karlo написа:Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.
добре ще е и бургас да има някои които да е сигурен какъв е проблема ми
Според мен в Бова, ако не бъркам името, би трябвало бързо да го
установят, щото май това не се води за много "фин" проблем.
Ето частта (№2 от схемата): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Ето и стара тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 729118f0e8
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
sambeto написа:Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение![]()
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем![]()
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!
стамбе ,ти си 99,9 % за помпа брат ,а за регулатора да питам сваля ли се колектора или се оперира безкръвно

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
shnitzera написа:Стамбе, ти си 99,9% за помпа брат, а за регулатора да питам сваля ли се колектора или се оперира безкръвно.sambeto написа:Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение![]()
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем![]()
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!
Това добре или зле е?
Ориентировъчна цена в левове?

май намерих нещо из форума,около 140 свежи лева в Дару Кар,ако гледам същото нещо де

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани