колеги помагайте!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

колеги помагайте!

Мнение от signala » 28 Авг 2008, 22:41

проблема е следния.сутрин като запаля колата държи много ниски обороти и прекъсва се едно работи на 4-5 цилиндъра и иска да гасне,това е до момента в които и подам гас след това заспива до следва6тото палене.лошото е че започна да го прави от време на време и на топъл двигател.също така като карам на предавка с ниски обороти много предърпва и като натисна съеденителя не може да възтанови оборотите а иска да гасне докато не и подам гас и то до кам 3000 об.закачал сам я на два различни сервиза няма грешки по двигателя и разни там датчици.казаха ми че може да е дебитомер и мисля да пробвам утре с друг от един приятел.но се съмнявам да е това че разхода ми си е нормален-10-11 смесено. ако някои се е сблъсквал с такъв проблем или има някакава идея моля да сподели.благодаря

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 30 Авг 2008, 12:06

аз се сещам за свещи ,което е най простия признак
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 30 Авг 2008, 12:50

Мисля си за бензинова помпа
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 30 Авг 2008, 18:51

свещите са на 1000 км.сменил съм и лулите на бобините.а това за бензиновата помпа незнам как да разбера дали работи добре и има ли вариянт да работи но не както трябва винаги сам мислил 4е просто спира и това е?а колата да ви кажа става по зле ве4е ми предърпва и в движение :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 18:59

Аз пък с подобни симптоми смених регулатора за картерните газове,
и нещата се нормализираха. ДВГто не можеше да държи празни обороти
въобще на края преди смяната. 104 лв. е в Дару.
Защо ли ми се струва, че ако всички консумативи са сменени, на компа
няма записани грешки и плюс това дебитомера излиза като грешка ако
проблема е в него, е добре да обмислиш този вариант.
При мен имаше и разход на масло около 2 литра за под 2000 км!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Авг 2008, 20:04

Айде и аз да попитам тука ,че съм от 2-3 дена с подобни симптоми... значи появи се една вибрация на тихи ,но оборотомера не мърда ,а колата си тресе доста осезателно ,във вървежа и разхода нямам разлика
проверих бобините както бях чел някъде из форума :
-при работещ мотор им дърпам буксите една по една и колата реагира на всичките (оборотите падат доста)
свещите са сменени ,прави ми впечатление ,че като съм на клима тресенето почти не се усеща ,но си го обяснявам ,че има някакъв компенсатор на оборотите които компенсира съпротивлението на компресора .


Искам и да попитам колегата Карло за този регулатор на картерните газове ,къде се намира , за какво служи и как се разбира ,че не функционира ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 30 Авг 2008, 20:21

да нямам записани грешки при проверката,и това с този регулатор трябва да се провери,но как точно се установява че проблема е в него.забелязах и разход на масло последните 1000 км.при положение че за 4000 км небеше мръднало от макс.за 1000 падна до средата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 30 Авг 2008, 20:44

Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение :roll:
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем :roll:
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 21:09

Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 30 Авг 2008, 21:13

Karlo написа:Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.

добре ще е и бургас да има някои които да е сигурен какъв е проблема ми :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 21:16

@ sambeto, при теб май ще да е друго щото дизелите нямат такава джаджа.
Ти с това гориво да нямаш добре известния проблем с 15-те литра при дизелите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 21:24

signala написа:
Karlo написа:Ами при мен се установи на 100% след смяната му, иначе при диагностика
в сервиз Юве хората бяха сигурни, че точно това е проблемът.

добре ще е и бургас да има някои които да е сигурен какъв е проблема ми :evil:

Според мен в Бова, ако не бъркам името, би трябвало бързо да го
установят, щото май това не се води за много "фин" проблем.

Ето частта (№2 от схемата): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Ето и стара тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 729118f0e8

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Авг 2008, 22:07

sambeto написа:Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение :roll:
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем :roll:
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!

стамбе ,ти си 99,9 % за помпа брат ,а за регулатора да питам сваля ли се колектора или се оперира безкръвно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Авг 2008, 22:15

Сваля се, сваля се... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 30 Авг 2008, 22:20

shnitzera написа:
sambeto написа:Подобен проблем и при мене от днеска.Колата е ТДС ,едвам паля,и на два пъти ми гасне в движение :roll:
Утре в Варна,май няма сервизи дето работят,ще трябва да чакам до понеделник и ще ходя в Варна Карс.
Четох разни теми тука за подобни признаци,ама при всеки е различно.
Интересното е че май започна да го прави,при около 15 литра нафтица,сега сипах бая гориво и като че ли пали без проблем :roll:
Някаква по конкретна причина да знае някой?
И кое е най добрия и най лошия вариант за тоя проблем?
Мерси предварително!
Стамбе, ти си 99,9% за помпа брат, а за регулатора да питам сваля ли се колектора или се оперира безкръвно. :)


Това добре или зле е?
Ориентировъчна цена в левове? :mhihi:


май намерих нещо из форума,около 140 свежи лева в Дару Кар,ако гледам същото нещо де :mhihi:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook