Динамика на мотора Old Vs. New

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Динамика на мотора Old Vs. New

Мнение от Karlo » 18 Юни 2008, 21:51

Тази тема може да бъде поместена и в друг форум, но пиша тук, защото
сравнявам Е39 520i.
Става въпрос за това дали имам проблем, или е нормално, на стария
мотор (не знам кой е), на Е34 520 на празни обороти при форсиране
оборотите да се качват двойно и повече по-бързо от моя М52В20.
Някой компетентно мнение може ли да извади?

Въобще май старите мотори са много по-динамични?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 18 Юни 2008, 21:56

Това и аз го забелязах, май си е така. Но като цяло мисля че Е39 е по динамична от Е34 (или мойта Е34 е била нещо спъната :mhihi: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 18 Юни 2008, 22:09

Ами не говоря за вървенето като цяло, защото има доста фактори.
Става въпрос за форсиране на празно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 18 Юни 2008, 23:44

Мисля че се дължи на демпферния маховик - по-добре балансира мотора - по-бавно се качват оборотите но и по-бавно падат.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 20 Юни 2008, 9:30

И на мен ми направи впечатление това и си мислех, че има някакъв проблем, но явно е нормално. Единствено се дразня, че при по-бърза смяна на скоростите, оборотите не падат достатъчно и се получава едно "ритане".
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Мнение от Triforce » 29 Авг 2008, 13:23

Бързо сменяш, значи бързо караш. Значи оборотите да са по-високо. Явно така са го сметнали от BMW! Ако ги сменяш по-бавно ще имаш време да ти паднат малко... пък и нали цялата тактика е в съединителя :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook