относно 1.8 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Кофти
От начало си помислих че му е превъртяла водната помпа и за това е сгюбрила,ма сега се оказа че е прескочила веригата
Което ме навежда на мисълта че мотора никога не е обслужван качествено и най вероятно колата е карана от супер мъляч.
За да се стигне до това положение явно дуста дълго време е карана с разтегната верига и износен оптегач,което от своя страна няма как да не се забележи при покупка,има шум ,не пали топла и тн.
Успех с ремонта,скъпичко ще ви се върже но поне ще знаеш че ще караш дълго и безаварийно.
Много по практично е да вземеш цял мотор и да го ревизираш ,преди монтажа ,поне няма да е толкова скъпо.
П.С. питай err0r къде е дал комбито,ако не са го разчастили мотора да го вземеш цял,поне е ремонтиран изоснови скоро и ще знаеш какво купуваш

От начало си помислих че му е превъртяла водната помпа и за това е сгюбрила,ма сега се оказа че е прескочила веригата

Което ме навежда на мисълта че мотора никога не е обслужван качествено и най вероятно колата е карана от супер мъляч.
За да се стигне до това положение явно дуста дълго време е карана с разтегната верига и износен оптегач,което от своя страна няма как да не се забележи при покупка,има шум ,не пали топла и тн.
Успех с ремонта,скъпичко ще ви се върже но поне ще знаеш че ще караш дълго и безаварийно.
Много по практично е да вземеш цял мотор и да го ревизираш ,преди монтажа ,поне няма да е толкова скъпо.
П.С. питай err0r къде е дал комбито,ако не са го разчастили мотора да го вземеш цял,поне е ремонтиран изоснови скоро и ще знаеш какво купуваш


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега дай снимки на главата ... много мой човек ,тука във Враца е страшен майстор , заварява ,цепи ,лепи - ако има вообще начин той ще я оправи (от цяла България идват при него). Ако можеш и искаш пусни снимки ,аз ще му ги покажа и може се разбереме нещо .... при всички случаи мисля че ще ти излезе доста по евтино от това да купуваш нова глава (че дори и от втора ръка глава пак мисля че по евтино ще ти вземе).
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Двигател питахме от моргата, искаха 2500 лева
за не оборудван мотор, с незнайни километри и произход..
Спряхме се на вариант, правене на този..
ето снимки...
Всичките бутала са начукани здраво.
цилиндъра е скофтен, плюс дупка на блока, в опасна близост до маслената магистрала.
мотовилката, се е згънала като верен макарон..



Спряхме се на вариант, правене на този..
ето снимки...
Всичките бутала са начукани здраво.
цилиндъра е скофтен, плюс дупка на блока, в опасна близост до маслената магистрала.
мотовилката, се е згънала като верен макарон..


_______________________________________
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Аз срещу 2500лв преди една година правих основен ремонт - бутала със сегменти, ризи на цилиндрите, вериги, оптегачи. След правилната разработка моторът наистина започна да върви нормално (като за 1.6 дизел с чип). Не пушеше много, а разходът му беше приказка. По-добре си направи тоя мотор както си знаеш, че е най-добре и после само му се наслаждавай, защото и той може да те кара да се усмихваш. Ако не ти се подхваща такова начинание - знам къде има един перфектен (откъм карантии) тдс (моя), но е с изпочупени части покрай него, които ти си имаш и можеш да ползваш без проблем.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
traqn_savov написа:metodi80 мойте уважения, но това е само една кола, знам че си фен на марката, така че не се впрягай.....
А колкото до помоща, ще кача какъв е бил проблема, и каква е била причината, как съм го отстранил, и колко ми е струвало, е това ако не си е помощ, здраве му кажи.![]()
обслужена преди да тръгне, с най скъпите масла, той те щади средства за колата,по пътя почнал някакъв шум да се чува от някъде, и изведнъж двигателя умрял...
Аз съм автомеханик, като дайде ще го видя, но сервиза който го е гледал, е казал че не става за нищо двигателя..
кофти, кофти тръпка, знам по принцип че бе ем ве тата има стабилни двигатели....
От всичко изписано докук мога да направя няколко заключения:
1. Брат ти си купува кола, за която твърдят, че била с ангренажен ремък![]()
. Не знам как са разбрали, че брат ти не разбира от тази марка, но в крайна сметка са успяли да го убедят, че има ремък за смяна. Всеки който е карал, или се е интересувал от БМВ знае, че ремък на дизелов двигател има само при модела Е30- 6 цилиндров, 2400 см/3 ходов обем, който бива заместен още в края на оседемдесетте години със следващия модел- М41, за който става въпрос в момента. Та този двигател е с ангренажна верига и мошениците, които са пробутали колата на брат ти много добре са знаели това. За да отвлекат вниманието от проблема, който е породен изключително от немарливост, а не от производствен дефект /въпросните причини да прескочи зъб верижното колело могат да бъдат няколко. Предпочитам да не се спирам на тази тема, още повече, че ти си автомонтьор и са ти пределно ясни тези неща./, са му вменили, че само има ремък, който трябва да се смени и работата заспива. Да, ама не. Както сам казваш, а снимките напълно доказват твоето твърдение, този двигател е навъртял не малко километри в това състояние- криви клапани на трети цилиндър, възможно е буталото да е било пукнато, до като са се усетили накъде върви работата, позакърпили са го колкото да го продадат и готово.
още по лошото е, че се чуствам виновен, аз му казах да си вземе бмв че са най здрави, нямат чупене направо, и че няма да съжелява....
е вече какво да му кажа незнам...
А може и да е бил, позакрепен за продажба, като го отворя, ще видя, от мен не могат да ги скрият тея циганийки.
като има повече инфо ще пиша....
даже със снимков материал.![]()
поздрави.
Първото ми БМВ беше с такъв двигател. Има си своите слабости според, но за две и полувина години в които съм го карал не ми създавал никакви проблеми. Поддържам връзка и с новия собственик (Македонец - кара я там) и до момента и той не се е оплакал (още 1-1.5 години). Всички се хвърлят на "далаверата" да си купят евтин автомобил, без да мислят за това в какво състояние е 

- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
ъп на темата
бе ем вето вече пори вятъра, и мърка като коте.
ама малко равносметка..
ремонт глава 100 лева, два нови клапана 40 лева.
сигменти 180 лева
блок риза 100 лева, заварка проверка 80 лева.
една биела втора употреба 180 лева
колянов вал шлайф на всички шийки 100 лева 1-рви 0.25 мм лагери основни и биелни 440 лева
гарнитура глава 80 лева, симеринга голяма 30 лева малка 20 лева..
и разни към 200 лева, разхождане напред назад миене банички и тем подобни...
а ето и малко снимки от затварянето.
тук съм набил четерите бутала сега слагам лагерите и коляновият вал.
тук съм пуснал коляновият вал.
тук съм позглобил двигателя.
тук вече има напредък..
и тук дългоочаквания момент... това е силата на дизела, при 2000 оборота 85 километра, разход 3 РЕАЛНИ!
ооо кеф по магистралата бавничко, че във разработка.

бе ем вето вече пори вятъра, и мърка като коте.


ремонт глава 100 лева, два нови клапана 40 лева.
сигменти 180 лева
блок риза 100 лева, заварка проверка 80 лева.
една биела втора употреба 180 лева
колянов вал шлайф на всички шийки 100 лева 1-рви 0.25 мм лагери основни и биелни 440 лева
гарнитура глава 80 лева, симеринга голяма 30 лева малка 20 лева..
и разни към 200 лева, разхождане напред назад миене банички и тем подобни...
а ето и малко снимки от затварянето.
тук съм набил четерите бутала сега слагам лагерите и коляновият вал.
тук съм пуснал коляновият вал.
тук съм позглобил двигателя.
тук вече има напредък..
и тук дългоочаквания момент... това е силата на дизела, при 2000 оборота 85 километра, разход 3 РЕАЛНИ!
ооо кеф по магистралата бавничко, че във разработка.
_______________________________________
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
nandrolon написа:е , ако си пуснал гаста може да е 3 , ама като натиснеш отиват повечко
3 на 100, може ама не нафта
Е то постоянно варира в някакви граници, но при един постоянен режим, и малак натиск на педала на газта си показва 3, вече в града е друго, там стрелката си мърда около 9-10


_______________________________________
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
nandrolon написа:е , ако си пуснал гаста може да е 3 , ама като натиснеш отиват повечко
3 на 100, може ама не нафта
Преди точно 1 година правих точно това нещо - разработване на точно този мотор - М41Д18
На отиване от София към пловдив карах точно до 2000 оборота в минута, а скоростта беше точно 90км/ч (по километраж). Разходът на гориво за разстоянието София - Пловдив бе точно 5,4 литра нафта. Верно, че пътувах 2 часа, ама пък беше яко


- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: относно 1.8 тдс
Ъп на темата...
Вече близо 100 000 километра и беемвето още върви и двигателя му работи перфектно...
Явно частите са били качествени...
Наближават километрите за задължителна смяна на ангренажните вериги, е има мангали дето въртят помпата за да компенсират износването на веригите, ама ние не сме от тях...
Вече близо 100 000 километра и беемвето още върви и двигателя му работи перфектно...
Явно частите са били качествени...
Наближават километрите за задължителна смяна на ангренажните вериги, е има мангали дето въртят помпата за да компенсират износването на веригите, ама ние не сме от тях...
_______________________________________
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: относно 1.8 тдс
Колега,като се сменя веригата/веригите/,какво заедно с нея се сменя,колко оптегача са и колко зъбни колела ?
6>4
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: относно 1.8 тдс
Малко зъбно колело и две големи зъбни колелета, два обтегача и два успокоителя...
При смяна се подменя целият ангренаж..
При смяна се подменя целият ангренаж..

_______________________________________
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани