E36 325 > 328 coupe turbo
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
slatanic написа:Давай некви размери на ламарината и да питам комшията до нас има всякакви машини за работа с ламарини въпроса е само дебелината на ламарината,че като я гледам тази е поне 10-12 мм.Дали ще може да напправиме една матрица и давай на ишлеме!![]()
Па тия нека им искат по 270$ или евро!
хаха
еми ок от 10мм ми се види бая здраво а ина4е за сега у бг нема толко силни е36-ци дет се вика мойта 28-цата ис-ката още една силна ис-ка се прави в момента и некоя друга м-ка с турбо абе има нема 10 да са у бг то проблема е когато ем е силна ем не е олекотявана ако си е лека нема такива усилия
Бе то лошо няма ако може да го погледнем от някаде чертежче,схемичка нещо на тия скоби.Смятам,че с материала и работа най-много на 40-50лв да дойде!
Айде и 100 да са пак не са 300 и то у чужди валути.
А и за спорта нищо не ни пречи да пробваме а й аз имах един лист ламарина 14 мм некаде из двора дето само ми пречеше!
Айде и 100 да са пак не са 300 и то у чужди валути.

А и за спорта нищо не ни пречи да пробваме а й аз имах един лист ламарина 14 мм некаде из двора дето само ми пречеше!

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
slatanic написа:Бе то лошо няма ако може да го погледнем от някаде чертежче,схемичка нещо на тия скоби.Смятам,че с материала и работа най-много на 40-50лв да дойде!
Айде и 100 да са пак не са 300 и то у чужди валути.![]()
А и за спорта нищо не ни пречи да пробваме а й аз имах един лист ламарина 14 мм некаде из двора дето само ми пречеше!
там къде то си има ли подемник прати един тел. на лс и ще го измислим , 4е може да хвана и един фриенд бате ради дет събра 28-цовия матор и той обича да заварява

За съжеление подемник си нямаме,но си имам каналче в гаража.
Не е голям,но моята е 36ка си влиза и си пърхам около нея!
Та утре,ако съм свободен ще мина да видя как стой въпроса с огъването и до колко мм му работят машините и да му дам идея на човека за какво става на въпрос.А през това време ще видя каде ми е ламарината из двора.
Ти само виж някаква по ясна схема с размери да намерим!
Да няма после ами дай това да го срежем така и да го завариме така и после ще мериме на место!
Айде,че много се разписахме,а и трябва да ходя да си взимам бмвто от маргел,че днес го взех от боя и в сервиза докато стоя имаше 3 пръста прах в него.
Днес като отидох до мивката да им дам колата да я перат момчетата и те гледат отвън такава лачена и викат: Кво ще и миеме тя си е екстра!
И като погледнаха вътре и те така!
Аааа това вика отиде към 100лв.Ама е сега ще видиме де!
Айде утре пак!
П.С.
Във Враждебна се намирам,ако имате познати някаде тука с подемник може и там да свършиме работата!


Та утре,ако съм свободен ще мина да видя как стой въпроса с огъването и до колко мм му работят машините и да му дам идея на човека за какво става на въпрос.А през това време ще видя каде ми е ламарината из двора.
Ти само виж някаква по ясна схема с размери да намерим!
Да няма после ами дай това да го срежем така и да го завариме така и после ще мериме на место!

Айде,че много се разписахме,а и трябва да ходя да си взимам бмвто от маргел,че днес го взех от боя и в сервиза докато стоя имаше 3 пръста прах в него.
Днес като отидох до мивката да им дам колата да я перат момчетата и те гледат отвън такава лачена и викат: Кво ще и миеме тя си е екстра!
И като погледнаха вътре и те така!



Аааа това вика отиде към 100лв.Ама е сега ще видиме де!

Айде утре пак!
П.С.
Във Враждебна се намирам,ако имате познати някаде тука с подемник може и там да свършиме работата!

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
slatanic написа:За съжеление подемник си нямаме,но си имам каналче в гаража.
Не е голям,но моята е 36ка си влиза и си пърхам около нея!
![]()
Та утре,ако съм свободен ще мина да видя как стой въпроса с огъването и до колко мм му работят машините и да му дам идея на човека за какво става на въпрос.А през това време ще видя каде ми е ламарината из двора.
Ти само виж някаква по ясна схема с размери да намерим!
Да няма после ами дай това да го срежем така и да го завариме така и после ще мериме на место!![]()
Айде,че много се разписахме,а и трябва да ходя да си взимам бмвто от маргел,че днес го взех от боя и в сервиза докато стоя имаше 3 пръста прах в него.
Днес като отидох до мивката да им дам колата да я перат момчетата и те гледат отвън такава лачена и викат: Кво ще и миеме тя си е екстра!
И като погледнаха вътре и те така!![]()
![]()
![]()
Аааа това вика отиде към 100лв.Ама е сега ще видиме де!![]()
Айде утре пак!
П.С.
Във Враждебна се намирам,ако имате познати някаде тука с подемник може и там да свършиме работата!
oks
Ха малко развитие относно темата със скобите луд.
Сега разбрах защо им е такава цената.Просто никой няма такива машини за огъване в обикновенните цехове за работа с метални заготовки.Трябва промишлена машина при това доста голяма за работа с ламарина от сорта на 12-14мм.НО!
За щастие днес питах и може и да се класираме в един цех в кремиковци!(а някои казваха,че от тоя комбинат нищо не ставало
),ако не стане там имам идея за още 1-2 места с такава техника.А относно заваряватнето аз електрожени имам само трябва да намерим кой да ни сгъне ламарината и сме готови!Че то с тая дебелина на ламарина с телеподаващотот(както му вика тук един заварчик познат
)има да си играе цял ден заваряващия.
Ти само трябва да доведеш заварчик ако се оправиме с огъването,че на мен тази операция не ми се отдава,ако не у нас си имам един заварчик(бащата)ама него много не му се занимава с глупости!
Та така търси някаква схема,а аз ще преровя да видя някой цех с по добра техника за да изработиме детайла.
Айде поздрави и пращайте някой да ми купува колата в раздел "Продава"!

Сега разбрах защо им е такава цената.Просто никой няма такива машини за огъване в обикновенните цехове за работа с метални заготовки.Трябва промишлена машина при това доста голяма за работа с ламарина от сорта на 12-14мм.НО!
За щастие днес питах и може и да се класираме в един цех в кремиковци!(а някои казваха,че от тоя комбинат нищо не ставало


Ти само трябва да доведеш заварчик ако се оправиме с огъването,че на мен тази операция не ми се отдава,ако не у нас си имам един заварчик(бащата)ама него много не му се занимава с глупости!

Та така търси някаква схема,а аз ще преровя да видя някой цех с по добра техника за да изработиме детайла.
Айде поздрави и пращайте някой да ми купува колата в раздел "Продава"!

ре
Луд от какъв мотор взе дизеловият вал с този ход 82,8 ако не е тайна ??? И този вариянт дали ще се получи ако колата се кара само в атмосверен режим. Аз отдавна търся вал от 2.8 ама много са кът, та това с дизеловият вал пак е идея ама от какъв мотор???ludiagsm написа:,имах една идея от доста отдавна но я пазех в тайна до сега, та тайно си бях купил още един м50б25 с идеята да му сложа кована карантия
та след доста чудене в избора на разли4ни вариянти се спрях на ковани бутала от ис на фирмата вьоснер с диаметър 85мм, ковани биелки игъл с дължина 135мм , дизелов кован колянов вал с ход 82,8 мм и метална гарнитурка кометик с дебелина 3мм ,набавих си нещата закарах ги на един приятел (бате Ради се казва) и той ги събра.
Последна промяна tompo на 27 Авг 2008, 20:59, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
kво ще огъвате бе .. я дайте ви помогна ако мога
само дайте чертежче с размерите и ще ви кажа веднага дали мога ви го направя

само дайте чертежче с размерите и ще ви кажа веднага дали мога ви го направя
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:kво ще огъвате бе .. я дайте ви помогна ако мога
само дайте чертежче с размерите и ще ви кажа веднага дали мога ви го направя
Еми колега малко по-нагоре в темата има едни линкове в които можеш да видиш едни доста елементарни на пръв поглед скоби за диф. които са на доста неелементарна цена!

Обаче чакам лудия да намери някакво чертежче,аз съм обещал малко ламаринка да намеря(от 8мм ли ще е 10ли,12ли незнам още) и да ги праиме нещо.Че тия дават цена 270 долара дето тука можеме за 20лв да си ги праиме и в тази цена влиза и алкохола и безалкохолните на сички!

Та ако имаш идея кой има абкант и гилотина която работи до 15мм да кажем ще можем да направиме работата.Другото е само кръцни-срежи.

П.С.
Айде па и земете поне вижте как са ми боядисали колата в темата ми де!


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аз ъпкант имам ама траа чертеж ..
на гелотина не режем обаче, че точноста я няма грам .. а затаква дебелина и ще се сплеска ... та на лазера ...
ама тва не го мисли .. дай чертежа па аз ще ти кажа .. само траа видя дали имаме такъв инстромент за ъпканта

ама тва не го мисли .. дай чертежа па аз ще ти кажа .. само траа видя дали имаме такъв инстромент за ъпканта
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
не му мислете толкова най вероятно ще се први намясто т.е. взимат се рамерите намясто преценява се колко как да се реже огъва или заварява и готово ебах я у скобата 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: ре
tompo написа:Луд от какъв мотор взе дизеловият вал с този ход 82,8 ако не е тайна ??? И този вариянт дали ще се получи ако колата се кара само в атмосверен режим. Аз отдавна търся вал от 2.8 ама много са кът, та това с дизеловият вал пак е идея ама от какъв мотор???ludiagsm написа:,имах една идея от доста отдавна но я пазех в тайна до сега, та тайно си бях купил още един м50б25 с идеята да му сложа кована карантия
та след доста чудене в избора на разли4ни вариянти се спрях на ковани бутала от ис на фирмата вьоснер с диаметър 85мм, ковани биелки игъл с дължина 135мм , дизелов кован колянов вал с ход 82,8 мм и метална гарнитурка кометик с дебелина 3мм ,набавих си нещата закарах ги на един приятел (бате Ради се казва) и той ги събра.
2,5 tds e36 или e34
Re: ре
Луд а такива биелки 135мм-трови от кво могат да се ползват??? И така получен мотора ще стане ли за атмосверен вариянт. В смисъл ква степен на сгъстяване се получава??? Къде мога да получа инфо за различните компоненти- (биели- дължина) (Валове-ход) и тем подобни та да не се лутам и да си ги сметна сам.ludiagsm написа:tompo написа:Луд от какъв мотор взе дизеловият вал с този ход 82,8 ако не е тайна ??? И този вариянт дали ще се получи ако колата се кара само в атмосверен режим. Аз отдавна търся вал от 2.8 ама много са кът, та това с дизеловият вал пак е идея ама от какъв мотор???ludiagsm написа:,имах една идея от доста отдавна но я пазех в тайна до сега, та тайно си бях купил още един м50б25 с идеята да му сложа кована карантия
та след доста чудене в избора на разли4ни вариянти се спрях на ковани бутала от ис на фирмата вьоснер с диаметър 85мм, ковани биелки игъл с дължина 135мм , дизелов кован колянов вал с ход 82,8 мм и метална гарнитурка кометик с дебелина 3мм ,набавих си нещата закарах ги на един приятел (бате Ради се казва) и той ги събра.
2,5 tds e36 или e34


Просто ти си най добрият


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани