Въпрос относно вратите и алтернатора

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Въпрос относно вратите и алтернатора

Мнение от Smoocki » 22 Авг 2008, 18:14

Значи оня ден отивам да си взема колата от паркинга отключвам ама топки няма никой....отключвам и тръгвам да паля пак неще....дадоха ми ток ама какво правихме пак не стана ....та взех нов акомулатор ....сложихме го ма понеже не се гледа го сложихме на обратно ....и почнаха да се свалят чистачки ,стъкла ....и накрая кото всичко си дойде на място не искаше да се заключи шофьорската врата,а пасажерската не иска да се отключи ? Къде може да е проблема и друг дали е имал такъв ?
Въпрос как се сваля алтернатора ?И евентуален проблем-цена ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 22 Авг 2008, 18:48

ее брат да му еба маиката тая мома от снимката толко ти е взела акъла че вече и + и - бъркаш :twisted:
централното с алтернатора мислим нема нищо общо, може управлението на централното да е изгорело /предполагам/
откачи акумулатора и го закачи след 30 мин .. и като запалиш караи колата разходи се до банкя поне 10-15 км покараи и после пробваи (тва ако ти зарежда акумулатора)
а ако не ти зарежда акумулатора, не знам как се сваля но 90% мисля че четките са за смяна - евтино става и бързо. просто си требва маистор да го свали и да го оправи
ако колата е в княжево знаеш каде да отидеш вече това са хората :!:
дано не е изгоряло нещо по компютъра от късото с + и - , и оттам да започне да се ебава всичко по електрониката, дано се разминеш с малкия дявол

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 22 Авг 2008, 18:59

Мисля че е нещо по-ценралното защото всичко друго работи ....аз го оставих да се резетне и ще иде при маистор :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 23 Авг 2008, 22:42

Ca_Ma написа:ее брат да му еба маиката тая мома от снимката толко ти е взела акъла че вече и + и - бъркаш :twisted:
централното с алтернатора мислим нема нищо общо, може управлението на централното да е изгорело /предполагам/
откачи акумулатора и го закачи след 30 мин .. и като запалиш караи колата разходи се до банкя поне 10-15 км покараи и после пробваи (тва ако ти зарежда акумулатора)
а ако не ти зарежда акумулатора, не знам как се сваля но 90% мисля че четките са за смяна - евтино става и бързо. просто си требва маистор да го свали и да го оправи
ако колата е в княжево знаеш каде да отидеш вече това са хората :!:
дано не е изгоряло нещо по компютъра от късото с + и - , и оттам да започне да се ебава всичко по електрониката, дано се разминеш с малкия дявол
за хората който си нямат понятие...за тях в генератора саществуват само четки :mhihi: при обаркване на + и - ти изгаря релето на алтернатора :idea: и нее ефитино :idea: все пак караш БМВ :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 24 Авг 2008, 0:31

казаха ,че повече от 100 лв нямя да е
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 24 Авг 2008, 5:19

Smoocki написа:казаха ,че повече от 100 лв нямя да е
аиде после пак ще говорим :mhihi: след ремонта ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 24 Авг 2008, 9:36

E добре де аз ще си сваля алтернатора ....нищо сложно не е
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 18.10.2007

Мнение от ivotuning » 25 Авг 2008, 21:30

имам алтернатор ако решиш нещо пиши на ЛС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 26 Авг 2008, 8:13

А тва централно ...каде му е модула или там каквото е ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 01 Сеп 2008, 10:47

Оправих си ги сам :D ама дотато откача модула от вратата,а тя заключена ми се разказа играта ....та значи ако имате подобен проблем със заключена врата цаката е да откачите модула от вратата понеже има едно палче което не позолява да се задържи палчето
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook