E36 325 > 328 coupe turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 23 Авг 2008, 19:15

Sharo написа:върви викаш а ? :mhihi:

Кога ще се сборите с музикалното купе. Ще бъде интересно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 23 Авг 2008, 19:32

AcOrP написа:
Sharo написа:върви викаш а ? :mhihi:

Кога ще се сборите с музикалното купе. Ще бъде интересно :)

e че кое ще му е интересното .. :shock:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Авг 2008, 19:45

Sharo написа:
AcOrP написа:
Sharo написа:върви викаш а ? :mhihi:

Кога ще се сборите с музикалното купе. Ще бъде интересно :)

e че кое ще му е интересното .. :shock:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 23 Авг 2008, 21:05

Sharo написа:върви викаш а ? :mhihi:

:mhihi: :mhihi: аз си скъсах левата джапанка от зор га беше само на 0,4 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Авг 2008, 23:53

Иво, след като я засечеш на нормално каране колко гори (ако е възможно да се кара нормално), вземи я изсучи на едно дино, че да се знае колко коня е все пак и каква графика си докарал на въртящия и мощността. Иначе е ясно, че е бясна работа колицата! :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Авг 2008, 1:51

pavlin_e30 написа:иди да те повози и тебе да уплаши,белким ги харесаш тия турбота :mhihi:


Аз съм последния тук ;) Радвам се за него 8)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Авг 2008, 7:38

turbo написа:Иво, след като я засечеш на нормално каране колко гори (ако е възможно да се кара нормално), вземи я изсучи на едно дино, че да се знае колко коня е все пак и каква графика си докарал на въртящия и мощността. Иначе е ясно, че е бясна работа колицата! :mhihi:


Да имам малко работа по изпускателния колектор 4е нещо много се цепи след като изстине , и също голямата жега коята става под капака, 4е ония ден наобяд паркирам пред блока ми вдигам капака и мех4ето в което ми е водата за 4иста4ки гледам водата ври :shock: стоях така 5 минути на отворен капак и водата си ври и 4ак на 6-тата спря та ще има малко рязане на подкалници по-голяма перка за отпред където е радиатора на климатика сигурно ще махна и виското и ще сложа ел перка и на водния радиатор и най-вероятно ще посегна и на скоробоядисания преден капак ще му изрежем един равнобедрен триъгълник със заоблени ъгли и отдолу ще има 4ерна мрежа та да излиза пуста жега . после трябва да се растърже ухото на дифа там където е предния болт мисля 4е бе6е 16мм диаметър трябва да го направим на 18мм 4е както и при ис-ката тоя болт в на4алото по4ва да се огъва от зор и след няколко по сериозни старта се къса та тря и това нещо да се оправи и след това ако вси4ко е ок живи здрави отиваме на диното и там ще си поиграя малко с аванса назад напред да видим колко ще извади дзвера. Това което ме очудв в момента е как съединителя ми издържа той е такъв комплект както и на ис-ката и на 316-ката сакс спорт притискател и кевлар феродов на 240мм и алуминиев маховик та при ис-ката съединителя боксуваше а аз мисля 4е мотора на купето в момента е по -силен от този на ис-ката в най-добрите си дни ,а купето е доста по-тежко от ис-а заради фабри4но там няква разлика и отделно музиката и тн. та единственото което ми идва на ум е това 4е шестака има по плавна работа защото на всяко завъртане на 120 градуса има работещ цилиндър докато при ис-ката е на всеки 180 градуса и от там пулсациите при шестака не са толкова големи 4е да отцепят съединителя и да го карат да приплъзва ама ще го видим колко ще изкара :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.06.2005
Местоположение: Морската СТОЛИЦА
Кара: e36 m44b19

Мнение от BMWFen » 25 Авг 2008, 12:01

Браво братле, ти си моят идол в този форм!!! Късмет с охлаждане!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 16:21

BMWFen написа:Браво братле, ти си моят идол в този форм!!! Късмет с охлаждане!


мерси :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 16:24

харесах си ето този капак :)


ама много цифра нещо :) май ще падне рязане на моя :)




http://www.seiboncarbon-uk.com/pdut_det ... ItemID=524







и ето тази скоба за дифа


http://www.activeautowerke.com/viewprod ... =Product42



http://www.activeautowerke.com/pdf/product42.pdf

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 26 Авг 2008, 17:12

Тая скоба много скъпа и много елементарна за изработка ми се вижда първата? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 17:16

slatanic написа:Тая скоба много скъпа и много елементарна за изработка ми се вижда първата? :shock:


дам ама върши работа може да има мейт ин бг

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 26 Авг 2008, 17:18

Мен ако питаш за тия пари може и цех да отвориме за тия скоби! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 17:23

slatanic написа:Мен ако питаш за тия пари може и цех да отвориме за тия скоби! :mhihi:
хаха ок ако мислиш 4е може да се справиш казвай кога да го докарвам и да действаме

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 26 Авг 2008, 17:33

Давай некви размери на ламарината и да питам комшията до нас има всякакви машини за работа с ламарини въпроса е само дебелината на ламарината,че като я гледам тази е поне 10-12 мм.Дали ще може да напправиме една матрица и давай на ишлеме! :mhihi:
Па тия нека им искат по 270$ или евро! :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook