за дизел

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: софия и само в софия
Пол: Мъж
Кара: e39 kombi :D
Мечтае да кара: BMW E34 m5-convertible

Мнение от krisbmw » 31 Юли 2008, 1:55

///vlado написа:... А ве .... нормален ли си.Опитвам се да помоогна на човека си оправи колата.И му давам линк към форум,в който се обсъждат дизели.И вообще какви реклами те гонят незнам. ;)

П.П А и дори да е реклама тва какво те бърка тебе :roll:
несе караите помагаите си :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 21 Авг 2008, 17:25

Както каза по нагоре колегата, виж да ли не е за смяна горивния филтър. Ако и след неговата подмяна , няма разлика погледни центровката на помпата тя трябва да е 9 градуса +-1. Ако и тя е така тогава преместете капака на помпата. Колата ще започне даработи подобре но няма да върви толкова. Това важи за едц помпи

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw

Мнение от MGI » 23 Авг 2008, 19:21

ax :uups: eeee

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 24 Авг 2008, 0:38

prostia написа:ако си с ел.ГНП плочката ;)

Няма какво повече да мислиш или да пишеш... Проблемът, който си описал, се състои в електрониката на ГНП-то, демек т.нар. плочка.
Имам цяла помпа с плочката. 450 лв. плочката. Бонус - помпата към нея.
;)
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook