относно автоматични скорости

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

относно автоматични скорости

Мнение от vass » 20 Авг 2008, 0:43

Някой може ли да обясни какво е действието на зимния режим на авт. скорости.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 20 Авг 2008, 5:04

Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: относно автоматични скорости

Мнение от zvetiko » 20 Авг 2008, 10:14

vass написа:Някой може ли да обясни какво е действието на зимния режим на авт. скорости.


Скоростната кутия се блокира да не превключва-степента се задава от ръчката.Така като влизаш в завой,няма да има превключване да кажем от 5-та на 2-ра и опасност колата да занесе.Също при потегляне-едно е да тръгваш на първа ,друго е на 5 -та степен-двигателите на BMW са мощни и го позволяват ,без да изгаснат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 20 Авг 2008, 11:10

:clap:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 21 Авг 2008, 22:39

Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !

Пробвах многократно , и можеби си прав. Имам чувството, че не се използва 1 предавка.
А относно мнението на цветико, нема такъв филм в моето BMW 525 tds 1995г. скоростите са 5, със зимен, спортен и икономичен (стандартен) режим

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Авг 2008, 23:31

Нещо ми отказа скенера ,за да сканирам каталога на Е34 и да видите графиката на автоматичните предавки в зависимост от режима - Икономичен,спортен и зимен :arrow: на зимния режим автомобила потегля на втора предавка - предавките са дълги ,за да няма бокуване - петата мисля ,че въобще я няма , на икономичния има ограничение в оборотите - превключва по-рано а на спортния пета предавка се включва явно чак почти когато колата достигне максимално допустимите обороти на 4-та :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Авг 2008, 23:35

не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик :D
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2008, 23:40

Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик :D
точно така е-5та не се вкл.при 80км/ч,а се активира редуктора при пускане на педала на газта
Изображение
by ''kompleksa''

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Авг 2008, 23:42

Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик :D


Иво , на кой режим това ?


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2008, 23:48

Penchev написа:
Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик :D


Иво , на кой режим това ?


Георги Пенчев
на който и да е ,при пускане на газта редуктора се активира разликата е ,че на спорт(без кикдаун)е една предавка нагоре,а на зимен една надолу
кикдаун-а изолира 5-та предвка
зимния 1-ва
Значението на редуктора е голямо,особено за разхода
примерно вала е с 750 оборота,докато кардана е на 1000
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Авг 2008, 10:20

Моя последната предавка нея включва под 90км явно по-малко газ трябва да давам :mhihi: :mhihi: :mhihi: .А относно зинмия режим действието е следното.На D автомата превключва от 2 до 5 предавка поне така пиши в книгата на експлоатация.Ако лоста е на 4 колата потегля и върви само на 4-та предавка ако лоста е на 3 колата върви само на 3-та, ако лоста е на 2 колата е само на 2-ра.На спорт превключва на по-високи обороти а економичния той е ясен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Авг 2008, 12:40

vass написа:
Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !

Пробвах многократно , и можеби си прав. Имам чувството, че не се използва 1 предавка.
А относно мнението на цветико, нема такъв филм в моето BMW 525 tds 1995г. скоростите са 5, със зимен, спортен и икономичен (стандартен) режим


Е ,има такъв филм-нали въпроса е за зимният режим на скоростите. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 22 Авг 2008, 20:33

ivan. написа:
Penchev написа:
Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик :D


Иво , на кой режим това ?


Георги Пенчев
на който и да е ,при пускане на газта редуктора се активира разликата е ,че на спорт(без кикдаун)е една предавка нагоре,а на зимен една надолу
кикдаун-а изолира 5-та предвка
зимния 1-ва
Значението на редуктора е голямо,особено за разхода
примерно вала е с 750 оборота,докато кардана е на 1000


Тва е много вярно, на 4-та вдигнах 210 (по километраж) и имаше за още малко :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Авг 2008, 22:07

Аз пък бях по магистралата със 180 км/ч на 3800 оборота, после с 200 км/ч и се сетих, че съм с дизел (имаше мегдан за още да трещя) и реших да спра с гонениците, че приятелката се разбуди да види що съм на kick down и карам като луд :mhihi: :mhihi: и после като видя тя километража и се почна ИзображениеИзображение ТИ СЕГА КАКВО ИСКАШ ДА СЕ ПРЕБИЕМ ЛИ? КОЛКО КАТАСТРОФИ ИМА и т.н. та се наложи да мина на темпомат и 120 км/ч като примерен гражданин. Мисля, че тя беше права де. Не съветвам никой да кара с такива скорости, че пътищата не позволяват и има Изображение които ще ни правят Изображение ама ние нали сме Изображение? няма да се даваме ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 27 Авг 2008, 1:12

Ще използвам темата, за да не отварям нова с подобно име:

От 3-4 дена забелязвам, че смяната на скорост се усеща малко повече от преди , като я взех не се усещаше така. Не съм сменял маслото на скоростите , ама другата седмица ще го сменя и се надявам да се оправи, би трябвало тва да е проблема нали :?:

И още нещо- скоростния лост е топъл отдолу(металната пръчка) и пластмасата PRND432 също е топличка :help: :help: :help:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook