относно автоматични скорости
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
относно автоматични скорости
Някой може ли да обясни какво е действието на зимния режим на авт. скорости.
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: относно автоматични скорости
vass написа:Някой може ли да обясни какво е действието на зимния режим на авт. скорости.
Скоростната кутия се блокира да не превключва-степента се задава от ръчката.Така като влизаш в завой,няма да има превключване да кажем от 5-та на 2-ра и опасност колата да занесе.Също при потегляне-едно е да тръгваш на първа ,друго е на 5 -та степен-двигателите на BMW са мощни и го позволяват ,без да изгаснат.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !
Пробвах многократно , и можеби си прав. Имам чувството, че не се използва 1 предавка.
А относно мнението на цветико, нема такъв филм в моето BMW 525 tds 1995г. скоростите са 5, със зимен, спортен и икономичен (стандартен) режим
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Нещо ми отказа скенера ,за да сканирам каталога на Е34 и да видите графиката на автоматичните предавки в зависимост от режима - Икономичен,спортен и зимен
на зимния режим автомобила потегля на втора предавка - предавките са дълги ,за да няма бокуване - петата мисля ,че въобще я няма , на икономичния има ограничение в оборотите - превключва по-рано а на спортния пета предавка се включва явно чак почти когато колата достигне максимално допустимите обороти на 4-та
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик
Иво , на кой режим това ?
Георги Пенчев
на който и да е ,при пускане на газта редуктора се активира разликата е ,че на спорт(без кикдаун)е една предавка нагоре,а на зимен една надолуPenchev написа:Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик
Иво , на кой режим това ?
Георги Пенчев
кикдаун-а изолира 5-та предвка
зимния 1-ва
Значението на редуктора е голямо,особено за разхода
примерно вала е с 750 оборота,докато кардана е на 1000

by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Моя последната предавка нея включва под 90км явно по-малко газ трябва да давам
.А относно зинмия режим действието е следното.На D автомата превключва от 2 до 5 предавка поне така пиши в книгата на експлоатация.Ако лоста е на 4 колата потегля и върви само на 4-та предавка ако лоста е на 3 колата върви само на 3-та, ако лоста е на 2 колата е само на 2-ра.На спорт превключва на по-високи обороти а економичния той е ясен 




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
vass написа:Предавките се сменят на по ниски обороти( по рано) , и по този начин се намалява вероятността от приплъзване, прибуксуване !
Пробвах многократно , и можеби си прав. Имам чувството, че не се използва 1 предавка.
А относно мнението на цветико, нема такъв филм в моето BMW 525 tds 1995г. скоростите са 5, със зимен, спортен и икономичен (стандартен) режим
Е ,има такъв филм-нали въпроса е за зимният режим на скоростите.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
ivan. написа:на който и да е ,при пускане на газта редуктора се активира разликата е ,че на спорт(без кикдаун)е една предавка нагоре,а на зимен една надолуPenchev написа:Stanchev написа:не е така, пета може да се включи и при 80 км/ч. експерементирах с автомата който продадох, докато го тествахме със сегащния му собственик
Иво , на кой режим това ?
Георги Пенчев
кикдаун-а изолира 5-та предвка
зимния 1-ва
Значението на редуктора е голямо,особено за разхода
примерно вала е с 750 оборота,докато кардана е на 1000
Тва е много вярно, на 4-та вдигнах 210 (по километраж) и имаше за още малко

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Аз пък бях по магистралата със 180 км/ч на 3800 оборота, после с 200 км/ч и се сетих, че съм с дизел (имаше мегдан за още да трещя) и реших да спра с гонениците, че приятелката се разбуди да види що съм на kick down и карам като луд
и после като видя тя километража и се почна 
ТИ СЕГА КАКВО ИСКАШ ДА СЕ ПРЕБИЕМ ЛИ? КОЛКО КАТАСТРОФИ ИМА и т.н. та се наложи да мина на темпомат и 120 км/ч като примерен гражданин. Мисля, че тя беше права де. Не съветвам никой да кара с такива скорости, че пътищата не позволяват и има
които ще ни правят
ама ние нали сме
? няма да се даваме 








Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Ще използвам темата, за да не отварям нова с подобно име:
От 3-4 дена забелязвам, че смяната на скорост се усеща малко повече от преди , като я взех не се усещаше така. Не съм сменял маслото на скоростите , ама другата седмица ще го сменя и се надявам да се оправи, би трябвало тва да е проблема нали
И още нещо- скоростния лост е топъл отдолу(металната пръчка) и пластмасата PRND432 също е топличка

От 3-4 дена забелязвам, че смяната на скорост се усеща малко повече от преди , като я взех не се усещаше така. Не съм сменял маслото на скоростите , ама другата седмица ще го сменя и се надявам да се оправи, би трябвало тва да е проблема нали

И още нещо- скоростния лост е топъл отдолу(металната пръчка) и пластмасата PRND432 също е топличка




24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]