Помагайте колеги!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Помагайте колеги!!!

Мнение от vladibkolev » 22 Юли 2008, 20:00

Днес бях при един майстор и той ми каза, че видял теч на нафта от помпата. Та мисълта ми е дали някои е имал подобен проблем и как го е решил. Казаха ми, че е възможно да е гарнитурката. Благодаря ви!!!
Последна промяна vladibkolev на 07 Яну 2009, 17:47, променена общо 1 път

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 22 Юли 2008, 20:06

Да не би да е горивния филтър и мъркуча към него да е скъсан или скобата да е заминала :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 22 Юли 2008, 20:16

Не колега, не е горивния филтър. Въпросното се намира над атернатора и под колекторните тръби в предната част на двигателя и е малка кутийка с размери някаде около 15х15 см.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 22 Юли 2008, 21:55

Теча най вероятно е от гарнитурите на ГНП-то . Смяна + труд+центровка около 150лв в неоторизиран сервиз.
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 23 Юли 2008, 0:17

А кой ти е майстора ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 23 Юли 2008, 0:28

Сяга като се прибирах ми замириса на нафта и гледам тя и мойта тече от някъде, но не мога да видя от къде защото е тъмно. Много се надявам да е от маркучите за обратното гориво.

ПП: някой има ли представа колко струват тези маркучи?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Юли 2008, 1:03

сервиз Н&Н е с добри отзиви сред потребителите тук!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 23 Юли 2008, 9:09

Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП ;)
Последна промяна vladibkolev на 23 Юли 2008, 9:12, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 23 Юли 2008, 12:17

тук съм описал всичко ,същото е като при е39 -ката ,е там не'кви 2 цилиндъра повече :mhihi: :mhihi:

:arrow: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%EC%EF%E0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 23 Юли 2008, 12:29

аз преди 2-3 месаца имах същия проблем.
гарнитура на ГНП.
даже като я запалиш и се вижда каде тече :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 23 Юли 2008, 17:44

При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв. :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 24 Юли 2008, 11:08

vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП ;)
Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там! :shock: :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 24 Юли 2008, 13:20

I.V.G. написа:
vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП
Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там!
Колега нещо не си ме разбрал, тои ми каза, че е ГНП, но аз толко и не го запомних, така, че маистора си е печен. На теб като ти е скъпо не ходи там, отиди в дару кар може да е по тънко ;)

Оправих проблема, небрежна профилактика на ГНП в НН сервиз (за 4 часа цялата процедура): смяна на гарнитури, семеринги и тнт, един скъсан маркуч на едната дюза, чистене на грешки в компа и сега е стрела. Общо : 320 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от donbazil » 19 Авг 2008, 16:36

Воденичаров написа:При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв. :P

Абслолютно същото. Справих се сам без майстори и купих маркуч на метър (няколко пъти изпусках гайки върху кората под ДВГ :mhihi: )
Истината е в дизела
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook