Помагайте колеги!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Помагайте колеги!!!
Днес бях при един майстор и той ми каза, че видял теч на нафта от помпата. Та мисълта ми е дали някои е имал подобен проблем и как го е решил. Казаха ми, че е възможно да е гарнитурката. Благодаря ви!!!
Последна промяна vladibkolev на 07 Яну 2009, 17:47, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Не колега, не е горивния филтър. Въпросното се намира над атернатора и под колекторните тръби в предната част на двигателя и е малка кутийка с размери някаде около 15х15 см.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Сяга като се прибирах ми замириса на нафта и гледам тя и мойта тече от някъде, но не мога да видя от къде защото е тъмно. Много се надявам да е от маркучите за обратното гориво.
ПП: някой има ли представа колко струват тези маркучи?
ПП: някой има ли представа колко струват тези маркучи?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП 

Последна промяна vladibkolev на 23 Юли 2008, 9:12, променена общо 1 път
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
тук съм описал всичко ,същото е като при е39 -ката ,е там не'кви 2 цилиндъра повече
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%EC%EF%E0



- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв. 

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там!vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП


- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колега нещо не си ме разбрал, тои ми каза, че е ГНП, но аз толко и не го запомних, така, че маистора си е печен. На теб като ти е скъпо не ходи там, отиди в дару кар може да е по тънкоI.V.G. написа:Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там!vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП

Оправих проблема, небрежна профилактика на ГНП в НН сервиз (за 4 часа цялата процедура): смяна на гарнитури, семеринги и тнт, един скъсан маркуч на едната дюза, чистене на грешки в компа и сега е стрела. Общо : 320 лв.
Воденичаров написа:При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв.
Абслолютно същото. Справих се сам без майстори и купих маркуч на метър (няколко пъти изпусках гайки върху кората под ДВГ

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани