BMW 120d, TEST DRIVE

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Окт 2004, 20:12

проблема не е в дизайна. той търпи развитие- няма друг начин.

проблема е че бмв зачва да се откланя от философията която е следвала толкова дълги години- "кола скроена за шофьора". новите модели са пълни със електроника, смг-то напредва здраво, все по-малко и по-малко контрол се дава на водача.

това е жалкото.

а че ако иска да оцелее трябва да се развива във тази посока- за това 2 мнения няма. но това не прави процеса по-малко тъжен...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 08 Окт 2004, 21:23

така е...аз лично винаги бих си купил ръчка а не автоматик...макар адски много хора да не мислят така защото е по-удобно...знаете ли колко зор видяхме с баща ми докато му намерим старата Е-класа /очиларка/ НЕ-автоматик :?:
развиват се нещата в тази посока защото се обръща адски много внимание на СИГУРНОСТ и КОМФОРТ...
може би 1/20 човека ще иска колата му да няма блокажи, ЕСП-та и т.н. за може да си дрифтва спокойно и т.н. :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 08 Окт 2004, 21:31

.... да са живи и zдрави Porsсhe и тяхното GT3 :D

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 09 Окт 2004, 0:58

DEFLEPPARD написа:
тва вече мирише на комплекси и страх "да не ни завладеят голфаджиите"...

...а 1-цата на бмв си е с все същия вид предна решетка, пак бъбреците са истипосани гордо най отпред, лайсните които обикалят около страничните стъкла спазват същата добре позната форма още от Е21 ! (ако не и от по рано...)


На тебе освен психиатричен май и очен ти трябва..

За разлика от теб явно някой са имали "удоволствието да се качат на някой от новте БМВ'та.. в'прос на вкус.., но като разгледах 1ва серия.. тя има повече евтина пластмаса от Голф.. е това ли е самоличността на новите БМВта евтина изработка :!: :?: Пък за дизайн въобще няма да говорим.. пак в'прос на вкус, но определено на много хора не им допада.Единственото хубаво е, че за разлика от Ауди, МБ поне различните серии се различчават по външност.. "японско-амерканската-превъзходна" ..

НО все пак това си е ЛИЧНО моето мнение!

П.С. Най ме "радва" като видя Е60 как му светят мигачите когато е с включени светлини.. :roll: на какво ли ми напомня...

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 09 Окт 2004, 7:24

alx написа:проблема не е в дизайна. той търпи развитие- няма друг начин.

проблема е че бмв зачва да се откланя от философията която е следвала толкова дълги години- "кола скроена за шофьора". новите модели са пълни със електроника, смг-то напредва здраво, все по-малко и по-малко контрол се дава на водача.

това е жалкото.

а че ако иска да оцелее трябва да се развива във тази посока- за това 2 мнения няма. но това не прави процеса по-малко тъжен...


Абсолютно си прав.Само за дизайна малко :OT: Искам само да дам за пример Ауди където дизайна става все по-добър без да губи самоличност,даже обратното.Значи може!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 09 Окт 2004, 7:40

SlipKnoT написа:На тебе освен психиатричен май и очен ти трябва..

За разлика от теб явно някой са имали "удоволствието да се качат на някой от новте БМВ'та.. в'прос на вкус.., но като разгледах 1ва серия.. тя има повече евтина пластмаса от Голф.. е това ли е самоличността на новите БМВта евтина изработка :!: :?: Пък за дизайн въобще няма да говорим.. пак в'прос на вкус, но определено на много хора не им допада.Единственото хубаво е, че за разлика от Ауди, МБ поне различните серии се различават по външност.. "японско-амерканската-превъзходна" ..

НО все пак това си е ЛИЧНО моето мнение!


абе ти още ли не си разбрал, че БМВ се опитват от "марка за богаташи" да станат нещо като фолксваен (кола за народа) т. е. опитват се да свалят цените за да могат повече хора да карат БМВ-та а не вф, ауди и т.н.
как очакваш да свалят цените без да започнат да правят компромиси в част от производството ? и кво значение има дали си с евтина пластмаса или с още по-евтина тенекия или със скъпа пластмаса... или със златни брони ако щеш ? ако не я удариш никъде ще си стои здрава, боядисана и т.н. -> дося нито една "евтина пластмаса" не се е разпаднала отсамосебе си нали ? а като катастрофираш мисля че най-малко е значението дали си бил със стоманени брони които са леко огънати или си направил пластмасите на сол...

досега ако човек има пари за чисто нов фв много често ги е нямал за чисто ново бмв... скоро нещата ще се променят и щом има за фв с малко добавка ще може да си купи и бмв... не виждам кое му е лошото на това ?
не знам ама все си мисля че щом тия хора са изхаричили милиони и милиарди евро (или квото там харчат) за проучвания, развиване на нови технологии и т.н. то тия технологии 100% ще са по-добри от старите... за т.н. електроника и че убивала кефа от шофирането - всеки един собственик на бмв може да си изклиучи част от електрониката (или да отиде някъде да му я изключат) и проблема се решава... предпочитам всички да караме коли пълни с електроника и сутрин оня "чичко" по бтв да съобщава че жертвите от катастрофите са намалели двойно и тройно (а що не и повече) вместо някои "неиздържали рейсърчета" да се юркат колите на макс. и да отнемат чужди човешки животи...

това да се вкопчиш за старото и да не приемаш новото е все едно да ти се роди дете и да го лекуваш както баба ти е лекувала майка ти, вместо да го водиш по лекари, или вместо нови памперси дето не дразнят кожата и попиват всичко да му слагаш... квото там са ти слагали на тебе примерно... или пък вместо със сметало в 1 клас да го прати6 с 10 речни и 10 морски камъчета, вместо химикали да му дадеш едно пачи перо и една мастилница и т.н.
мдам... както каза ЛИЧНО МНЕНИЕ

П.С. за психиатъра - миналата година ходих ама ме изгони от стаята с крясъци :oops:
П.С.2 очния ми каза че ми трябат очила ама не ми каза кви така че се сърди на него :D :D :D

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 09 Окт 2004, 8:03

alx написа:проблема е че бмв зачва да се откланя от философията която е следвала толкова дълги години- "кола скроена за шофьора". новите модели са пълни със електроника, смг-то напредва здраво, все по-малко и по-малко контрол се дава на водача.


и аз съм фен на pure driving pleasure, но уви всички фирми са на този принцип с електрониката - не само BMW.. :roll:

DEFLEPPARD написа: ....


:yes:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 09 Окт 2004, 8:06

DEFLEPARD написа...

Ми да живееее МБ А-класа баси невероятния мерцедес :mha: :mha: :gay: :puke:
Не бива да се сваля нивото на материалите и качеството. Въобще не е нужно да караме голфове с емблеми на БМВ.
По тази логика може да направят и ПВЦ Ролс Роис за да е по-достъпен. Печалбите като самоцел унищожават качеството и духа на съвременните автомобили. Скоро няма да има разлика освен в емблемата. Пример: модели на Пежо и Ситроен.....Опел Зафира го има и като Фиат и като още нещо си там,ма кой ги помни.... За това говоря.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 09 Окт 2004, 12:49

Мисля, че АЛХ го каза най-точно - БМВ няма накъде да ходят. Това на всички ни е ясно. Жалкото е :arrow: БМВ се опитват да влязът в Голфовия клас със сладка малка количка. БМВ се опитват да "узпатят" колите си с електорника и механика, непозволяваща ударни натоварвания, непосилни за контрол от масовия потребител. БМВ правят компромис с качеството си и с идентичността си. Порше са принудени да правят джипове, Ферари са собственост на ФИАТ, Ламборджини го правят Японци.... Това е жалкото. Преди 10тина години прогнозите за БМВ бяха отчайващи - всички предвиждаха поглъщането на компанията от по-голям консорциум. Сега, много години по-късно БМВ е единствената немска компания, която не е купена или не образува консорциум с друга марка и не само това - тя най-добре развиваща се автомобилна компания за последните 3 години - явно маркетинга си върши работата. Никой не го отрича, въпросът е дали това се харесва на феновете на марката, които за съжаление са прекалено малко и неплатежоспособни, за да издържат една такава компания (те Порше, които иамт малко по-платежоспособна клиентела не успяха, нито Ферари и Ламбо). Но на фона на евтини материали, японска маркетингова стратегия (Е46 е първия модел на БМВ, който се продаваше средно с 3К Евро под реалната си стойност, за да може да конкурентноспособен като цена) с по-евтина набавка на колата и скъпа и обвързваща със сервизите на БМВ поддръжка, където частите са :evil: като цени, и делфински дизайн да се говори за идентичност е смешно. Да - със сигурност новите БМВ-та в никакъв случай не са лоши коли, но за истинските фенове на БМВ те не са БМВ. Това не е само мое мнение - регистриран съм и пиша във форуми на марката от няколко години, които са в Германия, САЩ, Австралия и там мнението е едно и също - новите БМВ-та са страхотни коли, но не и БМВ в смисъла, който до скоро се разбираше, когато казваш БМВ - мощ, сила и неубоздана агресия започваща от подчертано агресивната форма на един от най-големите и известни морски хищници, и завършваща с възможността дори и най-малкия редови шестак при ритане на втора с 2К оборота да удари задницата в асфалта и да изчезне от погледа на булшинството днешни автомобила, да не говорим за директната връзка настилка - водач - всяка тръпчинка се усеща, което на дълъг път може да подейства уморяващо, но който е карал агресивно из планински път с различни настилки с различни автомобили ще разбере колко е важно да знаеш в момента на какво се намираш и с каква скорост можеш да влезеш/излезеш от завоя.
Така или иначе едва ли това е потребно на масовия потребител, който е станал толкова масов в края на 80-те, та чак са запознчли да монтират съединители с по-големи или две малки двойки пружини, за да може да не скача така задницата, когато забиеш следващата предавка и за да усетят истинската мощ на Е34 М5 не е тайна, че се монтират в последствие съединители от М5 Е28.
Разликата се поражда от неразбирането на думата БМВ и неговата експлоатация - все по-малко сме хората в този форум, за които дъжда не е ужасна пътна обстановка и планинските пътища не са поредния ужас и недоразумение на агенция пътища.
Съвсем нормално е това да поражда различни нужди и потребности, която една автомобилна марка да удоволетвори - и на практика хората, които използват БМВ-ти си за де се придвижат от точка А до точка Б са повече, отколкото "откачалките" като нас - затова повече за вас, по-малко за нас и това е.
Не искам да обидя никой, така мисля аз(а и доста хора по света, което ме успокоява, че не съм луд) и не виждам защо различните ни маниери на каране и предпочитани места да ни разединяват чак толкова.
Сега персонално до Дефф-Лепард:
Ти не ме помниш, но аз те помня от преди 1,5 години и виждам, че не си се променил и ще ти кажа защо с хора като мен няма да си намериш обща приказка, още по-малко ще разбереш че между теб и твоето кислео горзде, че не можеш да си позволиш друго освен тативата е30-ска и нашия ентусиазъм има голяма разлика.
Точка едно - може да карам кошници, но тези кошници съм си купил сам с работа и никой не ми е помогнал, нещо, което за теб е непонятно(не отричай, че семейната ви е30-ска ти беше обещана, ако влезеш да следваш, както и стана) - ти не знаеш какво е да притежаваш собствено автомобил, а повярвай ми това няма нищо общо с подарения - когато изкараните с пот на челото пари отиват за неразумна за условиятя в БГ покупка на старо БМВ - това е ентусиазъм. Също така подръжката на ентусиаситите идва от самите тях - освен, че се обличам сам, сам си купвам храната, телефоните и удоволствията аз си поддържам колата, та дори и оставям пари вкъщи - нещо отново непонятсно за теб. Това също е ентусиазъм, защото ми излиза финансово през носа, но не се отказвам. Но не бива и да си мислиш, че не мога да си позволя да карам Е36, но просто не ми харесва, което не е равностойно на кисело грозде. Това, че на теб тати не е имал възможността да ти подари е36 и сега трябва да впечатляваш хората с някаква стара и лоша кола означава само и единствено, че ти си поредния човек, неосъзнаващ какво кара, просто защото не може да го кара, за да осъзнае с какво БМВ е по-напред от болшинството марки. Единсветната ти грижа ако ти дадяха колата ти беше какви спойлери да й направиш (спомням си че искаше сам да си ги проектираш) и какви джанти да й забодеш - обаче нито джантите, нито спойлерите карат колата, в което се убедиха не една или две коли в Люлин от калибрения клас, когато една стара, без спойлери е21-ца със 14-цолови стоманени джанти ги минаваше с 4-ма души в колата, докато другите бяха 2-ма - и повярвай ми - те не бяха спряли да си ровят в багажника, докато ги минавах. Но това за теб явно е непонятно - че удоволствието от шофирането няма нищо общо с булевардния автомобил, който да сложиш пред кафето и всички да те гледат - автомобила за каране е подчинен на неговото предназначение, той е груб, недодялан и здрав. А ти искаш кола, която да търкаляш по витошка - ето ти новите БМВ-та, които ти явно много харесваш, защото не спря да плюеш срещу феновете на старите акули. Заради такива като теб ще чакам още няколко години, преди да си направя (забележи - направя, не придобия в наследство) бърза Е30-ска, защото все още има опасност да ме сбъркат с такъв като теб, а пък е30-ската е последното БМВ-отговарящо на старата слава. Така че по-кротко - мисълта "харесват ми новите БМВ-та" може да бъде изказана като - "Новите БМВ-та за върха" или "старите за нищо не стават" - първата е позитивно настроена и може да ти донесе само уважение, както е в случая с Адаша, Кай и много други ентусиасти, каращи нови, не БМВ-та за мен, които обаче са спечелили уважение и респект в моите очи като не по-малко маняци на марката - погледни те как се изразяват. Твоя начин на изказване е от втория тип.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 09 Окт 2004, 14:20

ati написа:.......


:bowdown: :yes: :mrgreen: :ok:

П.С.Ати значи ще станем двама с много бързите Е30ки.. :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 09 Окт 2004, 21:59

ati написа:
.......
:yes:
Лично на мен 1ва серия не ми допада,виж новата 3ка :D :shock: :bowdown:
One passion,one car,one life...

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 09 Окт 2004, 22:03

ati :arrow: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 10 Окт 2004, 0:32

Маи е много разпространено мнението 4е БМВ иска да направят супер пе4албата и да се наместят в вси4ки пазарни сегменти :arrow:
Жалкото е БМВ се опитват да влязът в Голфовия клас със сладка малка количка.

абе ти още ли не си разбрал, че БМВ се опитват от "марка за богаташи" да станат нещо като фолксваен (кола за народа) т. е. опитват се да свалят цените за да могат повече хора да карат БМВ-та а не вф, ауди и т.н.

1-та серия беше направена именно за да се съревновата с голф-а на ФВ, и да покаже че БМВ могат да са по-добри от най-добрите за момента

Аз пък имам друга теза която е не за фенове а за спецове(аз не съм такъв).
БМВ правят първа серия за да може да продължи да прави 3,5 и 7 в сега6ния им вид с преоразмерени по мо6тност Мотори.
Какво имам предвид. Като ве4ер преди да заспя 4ета годи6ния от4ет на БМВ в слу4ая за 2003 година на 27 страница намирам>
http://www.bmwgroup.com/d/0_0_www_bmwgroup_com/2_investor_relations/2_2_publikationen/2_2_1_geschaeftsbericht_03/2_2_1_3_downloadbereich/pdfs/gb2003_gesamt.pdf
Ein Schwerpunkt in der Produktentwicklung der
BMW Group ist, den Verbrauch und die Emissionen
der Fahrzeuge weiter zu senken. Die Selbstverpflichtung
des europäischen Automobilverbandes
ACEA sieht als Ziel vor, bis 2008 die Kohlendioxid-
Emissionen im Flottenmittel aller Hersteller auf
140 g/kmzu senken.
Drei Maßnahmenschwerpunkte in der BMW
Group tragen zur Senkung des Flottenverbrauchs bei:
1. Die Optimierung der herkömmlichen Antriebstechnik
mit innovativen verbrauchs- und emissionssenkenden
Maßnahmen. Dazu gehören, nach dem
Einsatz der VALVETRONIC, die Weiterentwicklung
der Motorentechnik und neue Leichtbaukonzepte.
2. Die Einführung neuer verbrauchsgünstiger Modelle
und Modellreihen in den unteren Segmenten,
also bei Fahrzeugen der Marke MINI und der neuen
BMW 1er Reihe.
3. Die langfristige Option ist der Wasserstoffmotor
als Antriebstechnologie ohne jegliche CO2-Emission.


3на4и накратко преведено това зна4и>
Един от основните пунктове в производството на БМВ е по нататъ6ното намаляване на ра3хода на гориво и вредните емисии.
Доброволното задължаване на Европеиския Организация на Автопрозводителите ACEA предвижда като цел до 2008 да намали средните СО2 емисии на гамата на произвежданите от тях автомобили на 140 g/km.
БМВ предприема 3 мерки за тази цел>
1.Подобряване на ДВГтата 4ре3 Валвтроник и елекотяване на Колите
2.Въвеждане на нови Икономи4ни модели в долните сегменти като МИНИ и 1-ва серия
3. Дългосро4но се залага на Водородните Двигатели.

Зна4и така се оказва просто за да се намали средния разход за призвежданите от БМВ Коли вместо да се правят 730 като наи мо6тен модел се слагат малолитражки в производството. Е сега кажете 4е не харесвате 1-ва серия при положение 4е тя спасява останалите :wink:
Та такива не6та пи6е в годи6ните от4ети, ама много ми се доспива от тях и не ги 4ета докрая :lol:
А ина4е някои твърдят 4е Мерцедес затова прави Смарт 6тото с неговите 3-цилиндрови ДВГ-та работата се улеснява зна4ително с екологията.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 15 Окт 2004, 18:31

Днес до КАТ Дървеница имах възможноста да видя БМВ 1-ва серия и мога с чиста съвест да кажа, че разликата от снимките и на живо е огромна. това мъниче буди респект и определено мога да кажа, че колкото и да биват оплювани новите модели, те все още носят духа на марката макар и по по-различен начин.... Аз също харесвам повече старите модели но не мога да си кривя душата, че и новите ми харесват.... Мъникът ще се докаже на пазара и ще изтрепе конкуренцията .... :twisted:
Надявам се да имам и възможноста да огледам един такъв екземпляр и на живо ....

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 15 Окт 2004, 18:34

Ати, инфото ти, че преди години БМВ е отивала към сливане с друга компания ... нещо не ми се връзва. В учебниците по предприемачество и маркетинг, компанията БМВ е давана за пример няколко пъти .... няма шега, няма майтап :wink:

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook