Здравейте,дилемата е голяма вече.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DIABLO 666
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.10.2007
Здравейте,дилемата е голяма вече.
та значи четох доста за Е46 320 д , обаче сега се колебая между още едно бмв-та значи сега кантара е между бмв 320д 2000г. и бмв 525 тдс 1999г.цената на 5-цата е 12400 но несъм се пазарил за сваляне а 3-ката я смъкнах до 12800.но пък съм малко предубеден към 525 заради главата дето при прегряване и заминава а аз обичам да си понастъпвам .та дайте савет какво да направя.
Последна промяна DIABLO 666 на 21 Авг 2008, 13:56, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Добре дошъл. Доколкото знам основен проблем при Е46 са горивната помпа и задния мост. (след известно време изгнива). Като цяло колите са си доста здрави от към окачване. Нашата, всеки ден от 7 месеца насам минава трасето Големо Бучино - Мало Бучино - Суходол. Който е минвал скоро знае за какво става въпрос и почти никакви проблеми нямаме с окачването. Разходът си е добър, само че дизела е скъп 

- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
Ако ти харесва колицата взимай я, разхода е малък около 6 извън града може и по малко зависи как караш.
Виж в раздела е46 и гледай тези неща които дават най чести проблеми дали са наред.
Ако колата е в добро състояние няма да съжаляваш за инвестицията!
Виж в раздела е46 и гледай тези неща които дават най чести проблеми дали са наред.
Ако колата е в добро състояние няма да съжаляваш за инвестицията!
- DIABLO 666
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.10.2007
sk. написа:Добре дошъл. Доколкото знам основен проблем при Е46 са горивната помпа и задния мост. (след известно време изгнива). Като цяло колите са си доста здрави от към окачване. Нашата, всеки ден от 7 месеца насам минава трасето Големо Бучино - Мало Бучино - Суходол. Който е минвал скоро знае за какво става въпрос и почти никакви проблеми нямаме с окачването. Разходът си е добър, само че дизела е скъп
познавам го трасето за което каза че минаваш,аз живея в суходол а и минавам през мало-големо бучино към перник почти всакя събота и неделя та ми е ясно на какво подлагаш окачването.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Здравейте,нов съм и съм изправен пред дилема.
DIABLO 666 написа:въпроса ми е следния-заслужава ли си да инвестирам в БМВ 320 Д 2000 г. 136 к.с.интересува ме дефекти параметри,дали дава големи проблеми,окачването.чух за демферната шайба давала проблем от познат от клуба,който ми даде доста точна информация но реших да попитам колеги който карат такива бмв-та.разход на гориво.запознат съм че който има пари за БМВ непита за разход но все пак от информативна гледна точка.пускам темапа защото колата ме чака и ми трябва малко инфо за да съм на 100%.благодаря предварително и се надявам получената информация да ме удовлетвори.
няма какво да се замисляш тук във форума малко преувеличават за цените относно подръжката аз съм с новия дизел 150к.с и съм супер доволен пада и под 5/100 извън градско сменил съм един носач и тампона към носача общо с труда 265 лева всичко е на марката TRW
сменил съм всички филтри и масла към 260 лева това е демпферната ми шайба е явно сменявана щото с нея нямам проблеми но и тя е към 200 лева няма какво да се притесняваш
по добре отколкото да се набуташ с някой голф или пасат дето едно обслужване с ролки и водна е към 600-900 лева в зависимост откъде се пазарува
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Re: Здравейте,нов съм и съм изправен пред дилема.
Колегата е много прав,а иначе всичко е въпрос на късметOleg-16V написа:DIABLO 666 написа:въпроса ми е следния-заслужава ли си да инвестирам в БМВ 320 Д 2000 г. 136 к.с.интересува ме дефекти параметри,дали дава големи проблеми,окачването.чух за демферната шайба давала проблем от познат от клуба,който ми даде доста точна информация но реших да попитам колеги който карат такива бмв-та.разход на гориво.запознат съм че който има пари за БМВ непита за разход но все пак от информативна гледна точка.пускам темапа защото колата ме чака и ми трябва малко инфо за да съм на 100%.благодаря предварително и се надявам получената информация да ме удовлетвори.
няма какво да се замисляш тук във форума малко преувеличават за цените относно подръжката аз съм с новия дизел 150к.с и съм супер доволен пада и под 5/100 извън градско сменил съм един носач и тампона към носача общо с труда 265 лева всичко е на марката TRW
сменил съм всички филтри и масла към 260 лева това е демпферната ми шайба е явно сменявана щото с нея нямам проблеми но и тя е към 200 лева няма какво да се притесняваш
по добре отколкото да се набуташ с някой голф или пасат дето едно обслужване с ролки и водна е към 600-900 лева в зависимост откъде се пазарува


- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
аз се колебаех дълго между А4 -2003-2004 и Е46 - същите години и двете дизел и двете наточени със повечко екстри! е бмв-то е по-доброто!
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Значи започвам: демферна шайба, борд компютър, лагери на колянов вал, нафтова помпа, калпави сегменти, ръждясва около задните амортисьри, калпави носачи.......... глупости. Зависи как е експлоатиран. Абе то като четеш учебник по медицина за втори курс ти се струва че си болен от всички болести описани в него. Това дето го пише във форума са дефектите на поне 150 автомобила. Всеки по отделно най-вероятно се е чупил доста рядко. Е46 е доста здрав автомобил ако не го е сдухал някой жабар.



- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Скачай в играта, ще останеш доволен! Ако искаш повече информация, сядаш и четеш. Преди да купя моята, за две нощи изчетох целия раздел е46. Повярвай ми, там има отговори на всичките ти въпроси. От темата, която си пуснал, ще научиш много по-малко, от колкото ако прочетеш раздела.
- DIABLO 666
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.10.2007
SprayMaster написа:Кви пари мислиш да дадеш за нея?
здравейте,значи колата я взимам от познат от който ако я взема стават 8 коли дет съм взимал и се познаваме добре и ми сваля 1000 лв от цената като на познат.та реално е на 13800 но ми я дава за 12800 което ме устройва.има само един проблем че като я запалиш някъде от под двигателя се появява пушек който (доколкото прочетох)е или от пробито маркуче на обратната нафта или от проблем в изпускателите.все пак по мойте разсъждения имам разходи не повече от 500-600 лв с масла и регистрация дори и да покаже някакъв дефект било по турбо или нещо друго спокойно мога да я продам и данесъм на загуба.но като цяло колата ми допадна.ще пиша по темата тия дни до какъв извод стигнвах и дали го взех.дай боже да е читаво и да го взема.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
ТДС-йне се поддава на повече настъпване съответно прегряване ако влезеш много в обороти на голяма скорост почва да грее,а както четох първия коментар обичаш да караш в обороти по добре земи common rail върви повече и харчи по малко

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани