bmw e30 1985
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- koko_ahel1
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.08.2008
bmw e30 1985
здравейте!
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите
колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила,
отдоло е добре
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите

колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила,
отдоло е добре
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
ми за подръжка не е от евтините,тва за тресенето може и да е от друго,крива джанта,накрайник на рейката,някоя втулка,за гнило виж бонбетата отпред и отзад,за 1000 пари няма да е от 4итавите
а карбуратора може го изхварлиш направо и тури два двойни вебер

а карбуратора може го изхварлиш направо и тури два двойни вебер

- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Със сигурност купето няма да е от най-запазените. Ако искаш кола, с която да се занимаваш и да си я правиш, и после да не отлети в Продава, гледай нещо с по-запазено купе. Другите неща се сменят. 

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
koko_ahel1 написа:здравейте!
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите
колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила, -> виж пак навсякъде
отдоло е добре-> а подкалниците, малко след гумата ???
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?-> Е30 винаги си заслувава, поддръжката не е скъпа но е ЧЕСТА![]()
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна ->(Тука може да имаш проблем ако не си технически запознат с карбураторите) или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел -> (Шарнир, накрайник, крива гума или джанта) каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна на носача ли кой тампон , ако е на ДВГ са по скъпи но лесно се сменят
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна -> Това е неопределимо, мисля че тампон на двигателя скоро някой беше купувал виж в Части за Е30 по нагоре темата, за карбуратора определено ще се изпотиш докато си го реставрираш
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Аз лично не бих си взел карбуратор... нищо, че е за 1000 лева. Няма смисъл да ти обеснявам, просто приеми, че тфа е 90 коня + газ = 60 коня. Инжекцията, пак 1.8 е 115, но ти си преценяваш...
Пусни някоя снимка, може да се окаже, че някой я знае тази кола и да ти даде по точен съвет.
Огледай дясното бомбе на макферсона, обикновенно поддават, а резултата е, че на предна дясна гума горния ръб е по навътре, отколкото долния. (нещо такова \) Следва по бързо износване на амортесьор и ябълковиден болт.
Пребоядисвана ли е? Виж дали тампоните на мотора не са ладови, тоест кръгли. Запиши си ВИН номера - намира се пред предното стъкло, след като отвориш капака и ще го видиш.
Проблеми от газта очаквай в задното, крайно гърне и бензинова помпа. Тфа въобще пали ли на бензин?
Викни некой от форума да я види таа кола... ЦД-то не играе
Пусни някоя снимка, може да се окаже, че някой я знае тази кола и да ти даде по точен съвет.
Огледай дясното бомбе на макферсона, обикновенно поддават, а резултата е, че на предна дясна гума горния ръб е по навътре, отколкото долния. (нещо такова \) Следва по бързо износване на амортесьор и ябълковиден болт.
Пребоядисвана ли е? Виж дали тампоните на мотора не са ладови, тоест кръгли. Запиши си ВИН номера - намира се пред предното стъкло, след като отвориш капака и ще го видиш.
Проблеми от газта очаквай в задното, крайно гърне и бензинова помпа. Тфа въобще пали ли на бензин?
Викни некой от форума да я види таа кола... ЦД-то не играе

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Тампони за мотора купувах на ФЕБИ по 17 лева бройката преди 2 години. Смяната е лесна. Ако можеш да поместиш мотора на ръка, значи са за смяна... Огледай радиатора, дали няма следи от среща с перката... Бре с таа газ, сичко мое да е зле.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- E30HaKuC
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530i V8
- Мечтае да кара: 324TD
Re: bmw e30 1985
koko_ahel1 написа:здравейте!
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите
колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила,
отдоло е добре
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
момче не си пускай таралеж в гащите

- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: bmw e30 1985
koko_ahel1 написа:здравейте!
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите
колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила,
отдоло е добре
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
не че съм от най-разбиращите тук... но за 1000лв...




П.П.: ако искаш колегите тук от форума да ти дадат свестен съвет: дай повечко инфо за колата: м10 ли е, м20, м40 ли е и т.н., снимки нещо и така...
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: bmw e30 1985
KIM написа:koko_ahel1 написа:здравейте!
аз съм нов в форума и мисля да си купувам bmw e30 1985 г.
аз съм на 19 години и не съм много наясно с колите
колата е сив металик,купе,2 врати, 1,8 бензин с газово, CD, прагове
спортна седалка
запазена е, не е изгнила,
отдоло е добре
предлагат ми я за 1000 лева
та имам няколко въпроса
в/у кои детайли да обърна внимание ?
заслужава ли си ?
скъпа ли е подръжката?
мом4ето каза 4е едната клапа на карбуратора била за смяна или
направо целия карбуратор и като караш с над 100 волана леко треперел каза ми 4е преден ляв тампон е за смяна
и 4е вси4ко друго си е наред
а за тези 2 неща горе доло каква сума пари ще пръсна
извинете ме за невежеството
надявам се за отговор в най-близко време
благодаря
момче не си пускай таралеж в гащите

Но пък от друга старана за тези пари каквато и кола да вземеш се няма да е читава .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
всеки тряя да тръгне от някъде
цената в никакъв случаи не е определяща дали една кола ще е добра
теи че ако имаш познат да в види ще е наи добре но и да не се окаже наи добрата на света ако си е30 фен после шси земеш по добра
цената в никакъв случаи не е определяща дали една кола ще е добра
теи че ако имаш познат да в види ще е наи добре но и да не се окаже наи добрата на света ако си е30 фен после шси земеш по добра
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Rumburak , колата ще е с М10 така като гледам по описанието. А и щом момчето е ново едва ли ще прави разлика все още.
Според мен е по-добре да каже какво търси и за каква сума приблизително. Но не си е работа да се хваща с някой гнилоч - знам от личен опит.
Според мен е по-добре да каже какво търси и за каква сума приблизително. Но не си е работа да се хваща с някой гнилоч - знам от личен опит.

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
доколкото разбрах не е гнилоч ама все от някъде трябва да започне и като вземе сам да си я прави ще разбере дали иска Е30 или не защото аз винаги съм искал Е30 и винаги с мерак си я правя и няма да ви казвам как се зарадвах когато и сложих и М пакета и като я боядисам мисля че няма да я дам на никой
,така че просто влюби ли се в Е30-ската отърване няма 


BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- koko_ahel1
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.08.2008
значи не правя разлика м/у м10 м20 м40
надявам се някои да ми разясни с 2-3 думи
след 2-3 дена ще снимам колата и ще постна снимки
надявам се тогава да придобиете по ясна представа
и от там вече да се определи струва ли си или не

надявам се някои да ми разясни с 2-3 думи

след 2-3 дена ще снимам колата и ще постна снимки
надявам се тогава да придобиете по ясна представа
и от там вече да се определи струва ли си или не
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
koko_ahel1 написа:значи не правя разлика м/у м10 м20 м40![]()
надявам се някои да ми разясни с 2-3 думи![]()
след 2-3 дена ще снимам колата и ще постна снимки
надявам се тогава да придобиете по ясна представа
и от там вече да се определи струва ли си или не
еми най-главните разлики са че м10 и м40 са 4 цилиндрови, докато м20 в 6 цилндров
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани