Профилактика на радиаторите, къде?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
ЕЕЕЕ, какви авто-мивки, никакви водоструйки и такива подобни. То лесно, ама после нов радиатор. Може да се направи и пред блока тази профилактика, но трябва нов антифриз, дестилирана вода, някакъв обезмаслител или нещо от сорта, време, търпение и студена бира. Има ли желаещи.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги я споделете колко е разтоянието между двата радиятора че да се пълни с кал и боклуци и да остават там



Нищо лично ,Просто бизнес !
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Точно такова е както при теб, така и за всички. Вярно е че се събира много мърсотия. Редовна профилактика му е майката. 

Последна промяна ICE на 13 Авг 2008, 23:17, променена общо 1 път
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Моля ,някой ако е правил това почистване сам? Да сподели и опише подробно какво точно се разглобява и как?
Мерси.
Мерси.

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
колеги днес си го направих почистването в Дару, цената беше 100 - 120 лв. Доволен съм, смених и антифриза и тнт. Но за съжаление това не ми помогна. Само за ваша информация.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Колеги така и не прочетох мнение на колко време е хубаво да се прави тази профилактика. 2пъти в годината ли или 1път или на определени колометри?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Nicco написа:няма да е зле и да казвате дали някоя автомивка го прави добре, цени и местоположение
Днес ми дадоха едно телефонче на някакъв човек -собственик на автомивка! намирала се в Младост 3 ,София. Говорих с него,струвало 8лв и процедурата траела кам 30ина мин. с някакви специални уреди ги чистели.Почиствали са и други коли.Утре ще ходя да видя има ли ефект и ще драсна после някое редче дали съм доволен!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
blackrider написа:
Днес ми дадоха едно телефонче на някакъв човек -собственик на автомивка! намирала се в Младост 3 ,София. Говорих с него,струвало 8лв и процедурата траела кам 30ина мин. ...
Tова ще са 8лв на вятъра, вярвай ми

Не е така лесно, както си мислите.За да се почисти както му е реда, трябва да се свали поне водния радиатор, всичко останало е просто отбиване на номер.За да се почисти перфектно, трябва да се свали водния радиатор, бронята, фаровете, перката на климатика и тогава вече може да говорим за наистина почистени радиатори

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Аз не съм ги свалял. Колата е 525Д не знам при другите как е.
1. Махнах пластмасовия капак над радиаторите (водния и на климатика)
Веднага след като се махне самия радиатор може да се бутне към двигателя и да се види какво му е положението.
2. Понеже принципно без да се свали перката не може, а вискто оне може да се развие туко така, аз хвнах един шестограм осмица мисля беше, и развих трите болчета които държат самата перка, така пада перката. Малко е неудобно но ... по добре от разглобяване на цялата кола.
3. След като сте махнали перката трябва да махнете пластмасата която е за завихряне на въздуха около радиаторите... не знам как да я обясня по точно. Махнете ли я нея всичко е супе рлесно
4. Вади се маркуча в горния край десен край на радиатора и този в долиния ляв. При мене този долу излезе с 300 зора. След това се вади самия радиатор и се започва с маркучи, меглио и много поливане
5. Процедурата по сглобяването е същата само, монтажа на перката е малко гаден.. но общо взето за около 2 3 часа се справих сам
1. Махнах пластмасовия капак над радиаторите (водния и на климатика)
Веднага след като се махне самия радиатор може да се бутне към двигателя и да се види какво му е положението.
2. Понеже принципно без да се свали перката не може, а вискто оне може да се развие туко така, аз хвнах един шестограм осмица мисля беше, и развих трите болчета които държат самата перка, така пада перката. Малко е неудобно но ... по добре от разглобяване на цялата кола.
3. След като сте махнали перката трябва да махнете пластмасата която е за завихряне на въздуха около радиаторите... не знам как да я обясня по точно. Махнете ли я нея всичко е супе рлесно

4. Вади се маркуча в горния край десен край на радиатора и този в долиния ляв. При мене този долу излезе с 300 зора. След това се вади самия радиатор и се започва с маркучи, меглио и много поливане

5. Процедурата по сглобяването е същата само, монтажа на перката е малко гаден.. но общо взето за около 2 3 часа се справих сам

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Та значи,най-много време ни отне чакането да изстине двигателя.В тая жега и след каране над 1ч. градско с климатик.....можеше да си сваря яйце на капака
Та почти както го е описал колегата в горният пост.
Откопчават се 2-те щипки които държат пластмасовата кора около виското. развиват се 2-те болтчета на радиатора и леко целият се побутва назад към двигателя.Общо взето моя беше чист. Тук таме се мяркаха краци и крилца на дребни насекомчета.Момчетата ми напръскаха между радиаторите с някакъв препарат и след 5 мин внимателно минаха с пароструйката. Изтече,но не много няк'ва мизерийка и после зглобихме по обратният ред нещата. разлика не усещам ,но както написах всичко си беше чисто!
Поне съм спокоен ,че тази задачка съм я отметнал.
Като цена ми излезна 10лв. Просто момчетата нямаха ценоразпис за тази услуга
и аз прецених да им дам 10 камъчета 

Та почти както го е описал колегата в горният пост.
Откопчават се 2-те щипки които държат пластмасовата кора около виското. развиват се 2-те болтчета на радиатора и леко целият се побутва назад към двигателя.Общо взето моя беше чист. Тук таме се мяркаха краци и крилца на дребни насекомчета.Момчетата ми напръскаха между радиаторите с някакъв препарат и след 5 мин внимателно минаха с пароструйката. Изтече,но не много няк'ва мизерийка и после зглобихме по обратният ред нещата. разлика не усещам ,но както написах всичко си беше чисто!
Поне съм спокоен ,че тази задачка съм я отметнал.
Като цена ми излезна 10лв. Просто момчетата нямаха ценоразпис за тази услуга


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Kолега, погледни за какво става на въпрос зад перката на климатика:
При мен чак се бяха намачкали ламелите на радиатора от мухите зад перката.Снимката е след като изчистих поне 60% от целия боклук
Отделно, по начина по който са ти мръднали водния радиатор към виското, има голяма опасност или да се счупи перката или да се пробие радиатора.
Дефакто, най-голямото замърсяване е в дъното на радиаторите, там от където въздухът влиза под голямо налягане от въздухозаборника долу.

При мен чак се бяха намачкали ламелите на радиатора от мухите зад перката.Снимката е след като изчистих поне 60% от целия боклук

Отделно, по начина по който са ти мръднали водния радиатор към виското, има голяма опасност или да се счупи перката или да се пробие радиатора.
Дефакто, най-голямото замърсяване е в дъното на радиаторите, там от където въздухът влиза под голямо налягане от въздухозаборника долу.
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Баси мизерията се е налепила по твоя радиатор
Моя е в доста по-добро състояние / поне от това което се виждаше/
Да направих го по мързеливия начин.Определено си трябва да се направи както си му е реда!
Говорих вчера с приемчика на Вари 2000 и ми каза че цялата процедура отнема 1 ден!!! Не ми е за 100 лв ,не съм гледал да мина по-тънко! Ами немога за сега да си позволя да седя цял ден без кола
Някой ден ще го направя като си трябва!

Да направих го по мързеливия начин.Определено си трябва да се направи както си му е реда!
Говорих вчера с приемчика на Вари 2000 и ми каза че цялата процедура отнема 1 ден!!! Не ми е за 100 лв ,не съм гледал да мина по-тънко! Ами немога за сега да си позволя да седя цял ден без кола

Някой ден ще го направя като си трябва!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Абе то и аз ако не бях свалил виското, за да сменя термостат, водна помпа, ремъци и ролки нямаше да се хвана да ги чистя, ама така и така я бях разколачил... че накрая се оказа, че и радиатора ми е спукан:mhihi:
Много е тегаво да се наканиш, ама дано поне снимката накара хората да се замислят.Така ще се чувствам душевно спокоен, че съм подтикнал някого към тази неотложна за някои процедура

Много е тегаво да се наканиш, ама дано поне снимката накара хората да се замислят.Така ще се чувствам душевно спокоен, че съм подтикнал някого към тази неотложна за някои процедура



41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани