Двигател Е34
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Двигател Е34
Един приятел днес си купи Е34 ОБАЧЕ в КАТ се оказа че двигателя е сменян! Та номера на двигателя е... 22 6S 1 ... а по вин колата излиза със двигател номер ... 20 6S 2 ... Ето го и ВИН-а GH07741 ! От КАТ казаха че двигателя е 125kw и е акцизен. Та въпросът ми е колко кубика е двигателя и възможно ли е да е с двоен ванус? /Защото като погледнеш двигателя си личи че или няма ванос или.... са два. НО не е типичен М50/
Надявам се да сте ме разбрали! И мерси предварително!
Надявам се да сте ме разбрали! И мерси предварително!
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Първите две цифри от номера на двигателя показват кубатурата му, третата, броя на цилиндрите, например 206......, 2000куб.см, 6 цилиндъра, 306........, 3000куб.см. 6 цилиндъра, този мотор който се е оказал в Е34-ката, трябва да е от Е39, 2,2 литров М52 който се вгражда в модификацията 523 и е 170к.с. по всяка вероятност е с двойния ванос.Съответно е акцизен,което си е кофти от финансова гледна точка.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Двигател Е34
те тука веднага ще ти го купят акцизнияlakmus написа:Един приятел днес си купи Е34 ОБАЧЕ в КАТ се оказа че двигателя е сменян! Та номера на двигателя е... 22 6S 1 ... а по вин колата излиза със двигател номер ... 20 6S 2 ... Ето го и ВИН-а GH07741 ! От КАТ казаха че двигателя е 125kw и е акцизен. Та въпросът ми е колко кубика е двигателя и възможно ли е да е с двоен ванус? /Защото като погледнеш двигателя си личи че или няма ванос или.... са два. НО не е типичен М50/
Надявам се да сте ме разбрали! И мерси предварително!




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
tahsinov написа:Първите две цифри от номера на двигателя показват кубатурата му, третата, броя на цилиндрите, например 206......, 2000куб.см, 6 цилиндъра, 306........, 3000куб.см. 6 цилиндъра, този мотор който се е оказал в Е34-ката, трябва да е от Е39, 2,2 литров М52 който се вгражда в модификацията 523 и е 170к.с. по всяка вероятност е с двойния ванос.Съответно е акцизен,което си е кофти от финансова гледна точка.
И да бъдем по-точни и ако съдим по цифрите двигателя сигорно е М54 с двоен ванус и се монтира в Е39 520 след 1999г. и си е 170 коня

- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Съжалявам за закъснението но ето снимките на двигателя!
Нека някой който знае повечко от мен да си каже мнението, според мен това си е двигател М52 2.5 от 523и след 97'. А другия вариант е да е М54 2.2!
Моя двигател е М52ТУ и много много прилича на М54. Но .... не е така!
Оставям на вас да разрешите дилемата!
Мерси !

Нека някой който знае повечко от мен да си каже мнението, според мен това си е двигател М52 2.5 от 523и след 97'. А другия вариант е да е М54 2.2!
Моя двигател е М52ТУ и много много прилича на М54. Но .... не е така!
Оставям на вас да разрешите дилемата!
Мерси !




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
lakmus написа:А защо казанчето на масления филтър е от старите?
Не би ли трябвало да е такова?
Ми знам ли а що колекторите са от М50.Щом почва с тия букви значи е М54 сбирщайн



- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
А как така движи без ламбда сонди? Тоест какво става с ламбда сондите като колкторите са от м50/м52 ! Не би ли трябвало да гори прекалено много или нещо да не прави хубава смес и да лъже компютъра?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
rdvr_burgas написа:Само на мен ли ми прилича на М50 с капак от М52ТУ/М54?
Капачката за наливане на масло не е като на М50 по-напред е

- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Ето това е маторя,само че с друго окомплектоване
M54
Straight 6 DOHC 24V with Dual VANOS. 2000-present. 126kg 277lbs
Used in late model Z3, all E39 and E46 six cylinder models
2.0 (150bhp), 2.2 (170bhp), 2.5 (184-192bhp), 2.8 (193bhp), 3.0 (231bhp)
От тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ght=engine
M54
Straight 6 DOHC 24V with Dual VANOS. 2000-present. 126kg 277lbs
Used in late model Z3, all E39 and E46 six cylinder models
2.0 (150bhp), 2.2 (170bhp), 2.5 (184-192bhp), 2.8 (193bhp), 3.0 (231bhp)
От тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ght=engine
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани