Имам сериозен неиндифициран проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Имам сериозен неиндифициран проблем

Мнение от NetWar » 12 Авг 2008, 20:45

От скоро имам следния проблем :
Понякога когато завъртя ключа да запаля ,двигателя пали но тресе и се чува силен шум (нещо като чукане ) , като врна ключа и после пак опитам пали нормално , двигателя работи перфектно .Въпроса ми е може ли това да е бендикс-а да не отлепя и да продължава да върти маховика или не пали добре някой цилиндър .Абе ще полудея все се моля да запали нормално да не се излагам пред хората. Ужас
525тдс 2000г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 12 Авг 2008, 20:52

Залагам на стартер-бендикс!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 12 Авг 2008, 20:54

BIKA_73 написа:Залагам на стартер-бендикс!


и аз съм за бендикс
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Авг 2008, 21:37

Свали стартера и ще се разбере, :mhihi: . И внимавай къде ще ти го правят, че ... много пара ще ти искат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 12 Авг 2008, 22:23

Искрено се надявам да е бендикс , щтото си миля да не е ГНП-то или някоя дюза ,че тогава съм загазил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 12 Авг 2008, 22:51

Ако е стартер сам ще си го направя и без това ми писна от прехвалени майстори дето не ти обещават и после не ти вдигат телефона , даже почнах да се обурудвам с инструменти (хидравличен крик,комплект звезди,Чук,и т.н ) ако трябва пред блока ще си правя колата но няма да се дам на некакви майсторчета :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Авг 2008, 23:57

Идвай пред блока или аз при теб и да го почваме.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Авг 2008, 0:19

Аз мисля, че е по-добре да започнеш от акумулатора - направи му една проверка. След това, което е по-важното, провери затягането на всички кабели към акумулатора и после тези на стартера.
Когато няма достатъчно тоци при паленето DDE-то не "отработва" правилни сигнали и се нарушава "центровката".
Надявам се да не стигаш до ремонт на стартера или друга по-солена процедура!
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 13 Авг 2008, 21:58

Утре ще го занеса да го проверят и момчето ще ми даде обиротен , и ако продължат нещата , ще се понацапам :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 14 Авг 2008, 21:58

според мен няма да е от стартера :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Авг 2008, 22:06

аз залагам на подгряващите свещи,не на всичките
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Пазарджик

Мнение от endjov_1974 » 15 Авг 2008, 8:43

Здравей! Много е вероятно да са и подгревните свещи. Ако се окажат свещите - внимавай при развиването, защото много лесно се късат в основата. А пък ако се окаже стартера, ще имаш проблем при смяната на четките (ако е необходима такава) - заваряват се САМО с точков апарат!!!
Когато качваш стартера внимавай с ламаринката, която е между него и кожуха - прехапва я и я повлича на вътре и после ядове.
УСПЕХ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 17 Авг 2008, 20:37

Днес си изчистих въздуховодите и огледах двигателя, някои беше махал капачето на филтъра за гориво преди ГНП-то и го беше счупил. платката вътре беше малко ръждясъла (някои знаели какво праи тая платка на тоз филтър ).поизчистих я и сега пали добре , ше следя нещата дано е от това,може да не е отчитала нещо по горивото :dunno:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook