Търся мнение по странен проблем - грешка в датчик разпр.вал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 11 Авг 2008, 22:41

Бат_Колю написа:
BIKA_73 написа:
renene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да е :help: :help: :help: А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!
блокирал ти е вануса.държи вала непрекъснато в закъснение.той трябва да седи в закъснение но само на празен ход,след 1500 оборота вече трябва да отива на 2-3 драдуса аванс.не се притеснявай това е доста често срещан проблем на бензиновите бмв-та с ванус които са внос от Италия
Колега разбирам,че има проблем,ама да е внос от Италия малко ме съмнява щото лично аз я докарах от Мюнхен,миналата година! И след като е блокирал тоз Ванус,какъв му е лека,ако може да питам,щото на днешно време знам ,че всичко се плаща? Благодаря предварително!

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 11 Авг 2008, 23:35

BIKA_73 написа:
Бат_Колю написа:
BIKA_73 написа:
renene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да е :help: :help: :help: А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!
блокирал ти е вануса.държи вала непрекъснато в закъснение.той трябва да седи в закъснение но само на празен ход,след 1500 оборота вече трябва да отива на 2-3 драдуса аванс.не се притеснявай това е доста често срещан проблем на бензиновите бмв-та с ванус които са внос от Италия
Колега разбирам,че има проблем,ама да е внос от Италия малко ме съмнява щото лично аз я докарах от Мюнхен,миналата година! И след като е блокирал тоз Ванус,какъв му е лека,ако може да питам,щото на днешно време знам ,че всичко се плаща? Благодаря предварително!
не е задължително колата да е от италия за да има нагар в мотора.именно този нагар е голям враг на вануса(и не само на него).трябва да се свали,разглоби и почисти хубво.добре е да се сменят и гумените о-пръстени които ще видиш като разглобиш вануса.проблема може и да не от нагар,а от о-пъстените на вануса.ако са се износили и не уплътняват хубаво маслото не може да бутне вануса и да ти завирти всмук.вал ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 11 Авг 2008, 23:57

Бат_Колю написа:
BIKA_73 написа:
Бат_Колю написа:
BIKA_73 написа:
renene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да е :help: :help: :help: А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!
блокирал ти е вануса.държи вала непрекъснато в закъснение.той трябва да седи в закъснение но само на празен ход,след 1500 оборота вече трябва да отива на 2-3 драдуса аванс.не се притеснявай това е доста често срещан проблем на бензиновите бмв-та с ванус които са внос от Италия
Колега разбирам,че има проблем,ама да е внос от Италия малко ме съмнява щото лично аз я докарах от Мюнхен,миналата година! И след като е блокирал тоз Ванус,какъв му е лека,ако може да питам,щото на днешно време знам ,че всичко се плаща? Благодаря предварително!
не е задължително колата да е от италия за да има нагар в мотора.именно този нагар е голям враг на вануса(и не само на него).трябва да се свали,разглоби и почисти хубво.добре е да се сменят и гумените о-пръстени които ще видиш като разглобиш вануса.проблема може и да не от нагар,а от о-пъстените на вануса.ако са се износили и не уплътняват хубаво маслото не може да бутне вануса и да ти завирти всмук.вал ;)
Еййййййййййййй Баце страшен си! Що няма такива кадърни хора тук в Бургас! Много си ми далеч,ама видя ли зор ще дойда на гости в сервиза ти! Прекланям се пред такива,като теб! Жив и здрав! Ако трябва нещо за съвет може ли някакъв тел. за контакт? И един последен въпрос: -Проблем ли е ако колата се кара за момента така? Понеже този месец много на байр ми дойде относно кинтите и смятам другия ,като дойда на гости в София на един приятел, да те посетя,че кафа от набедени майстори!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 12 Авг 2008, 0:27

хммм може един събор да си направим при Бат Колю като гледам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 12 Авг 2008, 22:08

Някой може ли да обясни ,как се разглобява Вануса и после,как се зацепва,че да го зачистя от тези нагари!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Авг 2008, 0:16

Проблем във ваноса е малко вероятен защото би трябвало да даде някаква грешка като например Ванос механичен проблем по вероятно е окабеляването пластината от която чете датчика или еку-то ако му е баран софтуера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 17 Авг 2008, 23:49

вериги , вериги, вериги ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 24 Авг 2008, 22:46

Излезе ли нещо?

Консултирах се с разни хора и всички ми казаха едно, ако проблема е VANOS ще давало и грешка за тях, така че не е това приключение.

Сашо.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 24 Авг 2008, 22:56

xela написа:Излезе ли нещо?

Консултирах се с разни хора и всички ми казаха едно, ако проблема е VANOS ще давало и грешка за тях, така че не е това приключение.

Сашо.

не винаги изписва тази грешка.поварвай ми ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Авг 2008, 1:36

BIKA_73 написа:
ICE написа:Иди и си купи датчика от Дарукар, или Камор, или който и да е официален сервиз на марката. Също там го монтирай ще получиш и гаранция 2 години!!!
Точно това и ще направя,само че в БоваКар-те са официален сервиз в Бургас. А на какво мнение си: дали проблема е -менте датчик?Благодаря!

По-скоро бих го квалифицирал като дефектен, случва се, макар и рядко!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook