Търся мнение по странен проблем - грешка в датчик разпр.вал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Търся мнение по странен проблем - грешка в датчик разпр.вал

Мнение от BIKA_73 » 07 Авг 2008, 6:21

Ходих на диагностика на колата 520 I-97г.,и компютъра в сервиза прочете грешка в датчик разпределителен вал :shock:
Колата си върви напълно нормално, без никакви признаци на авария от гледна точка и на разход! Смениха проблемния датчик и при направената нова диагностика излезе същата грешка, след което взеха да обясняват ,че проблема май бил във вануса??? Моля за помощ от колеги, който са се сблъсквали с подобен проблем! Колата не прекъсва и не гасне, а си работи поне за мен "нормално", но техниката казва друго!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 07 Авг 2008, 10:15

Здравей колега,

Ходих в Дару и та ми казаха същото на моята кола.
Датчика, сменяй го!

Оказа се че във веригата, оптегачите и водачите е проблема.
С 180 км/ч ми се счупи V-образния водач и нататък историята не е подходяща за голяма част от форума, който нямат 18 години.

Сашо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 07 Авг 2008, 21:40

Е хайде са! Тоя форум не е за под 18г. Ще бъде добре ако продължиш какво си е е..ло майката!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 07 Авг 2008, 22:25

xela написа:Здравей колега,

Ходих в Дару и та ми казаха същото на моята кола.
Датчика, сменяй го!

Оказа се че във веригата, оптегачите и водачите е проблема.
С 180 км/ч ми се счупи V-образния водач и нататък историята не е подходяща за голяма част от форума, който нямат 18 години.

Сашо.
#

ти затова правиш основен :shock: всичко ли стана на сол ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 07 Авг 2008, 22:34

Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече :puke: ,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти! Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Авг 2008, 0:51

Иди и си купи датчика от Дарукар, или Камор, или който и да е официален сервиз на марката. Също там го монтирай ще получиш и гаранция 2 години!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 08 Авг 2008, 9:35

ICE написа:Иди и си купи датчика от Дарукар, или Камор, или който и да е официален сервиз на марката. Също там го монтирай ще получиш и гаранция 2 години!!!
Точно това и ще направя,само че в БоваКар-те са официален сервиз в Бургас. А на какво мнение си: дали проблема е -менте датчик?Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 08 Авг 2008, 10:13

Да, нищо не ти пречи да го смениш, цената му е 160 лева, доста по-евтина покупка от ремонта,който правя сега аз.

При мен след като изчистя грешката се появяваше едва като форсирам колата, което в последствие разбрах, че е нормално при проблем с веригата, маслените оптегачи и водачите.
При мен V-образния водач е бил заминал и удължил хода на веригата, от там двата датчика (този горе и долу) започват да се разминават и да трупат грешка за датчика на коляновия вал.
Какво точно се случи:
С 180 км/ч чух едно тряскане, и колата промени адски много оборите, и шума, стана не човешки. МоторЯ обаче не спря, оптегачите го компенсираха макар и много шумен.
Целия водач стана на парчета, част от него отидоха в лагерите .... лудница. Правя и сегменти, гумички глава... така или иначе е отворен моторЯ.

Моя съвет е като смениш датчика веднага да замериш грешките!

Сашо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 08 Авг 2008, 10:44

xela написа:Да, нищо не ти пречи да го смениш, цената му е 160 лева, доста по-евтина покупка от ремонта,който правя сега аз.

При мен след като изчистя грешката се появяваше едва като форсирам колата, което в последствие разбрах, че е нормално при проблем с веригата, маслените оптегачи и водачите.
При мен V-образния водач е бил заминал и удължил хода на веригата, от там двата датчика (този горе и долу) започват да се разминават и да трупат грешка за датчика на коляновия вал.
Какво точно се случи:
С 180 км/ч чух едно тряскане, и колата промени адски много оборите, и шума, стана не човешки. МоторЯ обаче не спря, оптегачите го компенсираха макар и много шумен.
Целия водач стана на парчета, част от него отидоха в лагерите .... лудница. Правя и сегменти, гумички глава... така или иначе е отворен моторЯ.

Моя съвет е като смениш датчика веднага да замериш грешките!

Сашо.
Малеее брат искрено ти съчувствам! :bowdown: При тебе филма е много голям! Датчика ща неща, щте го сменя и дай боже да се оправи колата,тези пешлемета в този сервиз,където до сега съм им поверявал колата си да я ремонтират,майка им ще разплача!!! Обяснявам им,че тази дума няма,немога,не съществува,има некадърни "майстори",който ги е срам да си признаят че за никъв х.й не стават! Ай по нататък пак ще пиша,отностно проблема.Жив и здрав!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 08 Авг 2008, 12:00

BIKA_73 написа:Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече :puke: ,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти! Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????

там до колкото съм запознат имаше значение дали е с Сименс инсталация
ако да ,датчика трябва задължително да е Сименс иначе не го разпознава ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 08 Авг 2008, 23:27

shnitzera написа:
BIKA_73 написа:Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече :puke: ,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти! Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????

там до колкото съм запознат имаше значение дали е с Сименс инсталация
ако да ,датчика трябва задължително да е Сименс иначе не го разпознава ;)
И аз съм на това мнение ,колега! Дай боже,ако това момче оправи колата,да кажа,че има поне един кадърен майстор на такива коли в Бургас!!! Недай си боже да ви се развали колата точно тук,мамата ще ви разкатаят от пари,а в крайна сметка ще си останете с проблема! Дано не съм обидил някой !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 10 Авг 2008, 9:38

Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
диагностика 0899937450

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Авг 2008, 15:14

възможно ли е от датчика на разп. вал да ми полудява оборотомера понякога - като дам на контакт и стрелката почва да показва разни стойности от 1000 до 6000 оборота, и постоянно мени показаниоята , но като завъртя и запаля се оправя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 11 Авг 2008, 6:02

renene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да е :help: :help: :help: А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 11 Авг 2008, 20:35

BIKA_73 написа:
renene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. :mhihi:
Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да е :help: :help: :help: А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!
блокирал ти е вануса.държи вала непрекъснато в закъснение.той трябва да седи в закъснение но само на празен ход,след 1500 оборота вече трябва да отива на 2-3 драдуса аванс.не се притеснявай това е доста често срещан проблем на бензиновите бмв-та с ванус които са внос от Италия

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook