Как се сменя съединител
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Как се сменя съединител
Здравейте колеги, пиша това за да имате представа как се сменя съединителя.
Ако не знаете как става си свалете ръководството на Е34 от тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19497. Какво ще Ви е нужно като специалициран инструмент:
и
, останалото е едно гедоре и комплект ключове.
Моля да ме извините за снимков материал, но тъпия телефон се бъгна при свалянето на снимките.
Трябва Ви канал за удобство. Сваляте /-/ минуса на акумулатора, даже свалих стартера предварително. Слизате отдолу и отвивате 3-те болта на гумения тампон в началото на кардана, но тези болтове които придържат опашката на скоростната кутия, отвивате и двата болта на висящия лагер и кардана малко на страна, отвивате генерацията и тя на страна.
/Само да вметна: за по нататък си пазете главата от тях./
Сваляте двуцевка е при мен, при 6-так каквото е. Разкачате приводния механизъм за смяна на скорости. Отвивате болтовете на шината на която са тампоните на скоростната кутия и вече Ви трябва инструмента от снимка № 2 за да отвиете болтовете на самата скоростна кутия. Следва отлепяне с една отверка и груба сила в ръцете за да свалите кутията на земята. Следва сваляне на притискателя с инструмент от снимка 1.
Монтажа на новия съединител марка "ЗАКС" на БГ е извършен без опашка на скор.кутия а с обикновена изолационна лента или изолирбанд по старому. Центрирате новото феродо и притискател на добра светлина, и го обвивате с изолирбанд много добре за захване, но само един слой като в края съвсем малко за се застъпят. Монтирате това "нещо" 2 в 1 по обратния ред. Следва скор.кутия, намажете с греста в комплекта преди това и слагате новия аксиален лагер, и качвате кутията. Но преди да я качите е момента да я измиете както трябва, да смените 2-та семеринга отзад, и да и смените маслото ако не сте го правили. Останалото е да качите генерацията по обратния ред и кардана.
Е това е.
Ако не знаете как става си свалете ръководството на Е34 от тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19497. Какво ще Ви е нужно като специалициран инструмент:


Моля да ме извините за снимков материал, но тъпия телефон се бъгна при свалянето на снимките.
Трябва Ви канал за удобство. Сваляте /-/ минуса на акумулатора, даже свалих стартера предварително. Слизате отдолу и отвивате 3-те болта на гумения тампон в началото на кардана, но тези болтове които придържат опашката на скоростната кутия, отвивате и двата болта на висящия лагер и кардана малко на страна, отвивате генерацията и тя на страна.
/Само да вметна: за по нататък си пазете главата от тях./
Сваляте двуцевка е при мен, при 6-так каквото е. Разкачате приводния механизъм за смяна на скорости. Отвивате болтовете на шината на която са тампоните на скоростната кутия и вече Ви трябва инструмента от снимка № 2 за да отвиете болтовете на самата скоростна кутия. Следва отлепяне с една отверка и груба сила в ръцете за да свалите кутията на земята. Следва сваляне на притискателя с инструмент от снимка 1.
Монтажа на новия съединител марка "ЗАКС" на БГ е извършен без опашка на скор.кутия а с обикновена изолационна лента или изолирбанд по старому. Центрирате новото феродо и притискател на добра светлина, и го обвивате с изолирбанд много добре за захване, но само един слой като в края съвсем малко за се застъпят. Монтирате това "нещо" 2 в 1 по обратния ред. Следва скор.кутия, намажете с греста в комплекта преди това и слагате новия аксиален лагер, и качвате кутията. Но преди да я качите е момента да я измиете както трябва, да смените 2-та семеринга отзад, и да и смените маслото ако не сте го правили. Останалото е да качите генерацията по обратния ред и кардана.
Е това е.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
не е ли по лесно да се прави с опашка центрирането
а и в повечето случаи превъртат шестограмите
а и лагера във вала се сменя в повечето случаи и "големия"семеринг на вала
а и шпилките на генерацията дават ядове
кат гледам инструмента май е за 1ви път
а и закс ,освен "рацинг" не стаат
успех колега







С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Колега ходи в сервиз, пове4е от 100лв надали ще ти вземат, има 4алъми за таз работа които ти не знаеш и направо ше се изгърбиш верваи ми
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
е то с тоз матор
хубав лагер
викаш кат му дойде времето,щот спести 20-30 лв ли
и после цялата операция наново
..а свалял ли си на 6цил.е36 





Последна промяна ///Явор на 06 Авг 2008, 22:49, променена общо 2 пъти

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бате ,кажи де е тва,че да не се занимавамjullydjs написа:Колега ходи в сервиз, пове4е от 100лв надали ще ти вземат, има 4алъми за таз работа които ти не знаеш и направо ше се изгърбиш верваи ми


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Яворе, изяде човека. Аз не виждам нищо в това че е решил сам да се справи, вместо да си кара колата в сервиз и да брои допълнително пари. Щом не е с 2 леви ръце като 80% от населението, и има желанието-какво му пречи... а и не на всички парите не са им проблем, така че... аз казвам браво за това че е решил и най-важното се е справил успешно!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
И без опашка става и не за 100 лв става с канаколит 2 капки лепиш притискатела за феродовия 2 капки 1 срешу друга чакаш 10 мин и го слагаш става бонбон а се вади много е*ано стартера колегите са прави и за семеринга и лагера и става и пред блока ама на подемника е по лесно
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Добре де, а като питах дали някой може да ми услужи с опашка за центриране къде бяхте та сега ми обяснявате как ставало и т.н.. А за цената за смяната, кажете къде е 100 лева да отивам следващия път там. Преди време доста съм си патил от майстори и затова предпочитам сам да си ремонтирам колата.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Юзър написа:бате ,кажи де е тва,че да не се занимавамjullydjs написа:Колега ходи в сервиз, пове4е от 100лв надали ще ти вземат, има 4алъми за таз работа които ти не знаеш и направо ше се изгърбиш верваи ми
Това само за работа бре, феродов диск не дават

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
100 % съм убеден, че българския лагер е по-добър от този който щях да купя внос. Стария беше японски. А сега какво стана, БМВ с японски части,
.

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
jullydjs написа:Колега ходи в сервиз, пове4е от 100лв надали ще ти вземат, има 4алъми за таз работа които ти не знаеш и направо ше се изгърбиш верваи ми
Колега,ти си ходи в сервиз,този форум е създаден точно за това да си помагаме,а не да пращаме хората на сервиз.То всеки може да напише това което ти си написал.Не ми се иска да спамя,ама ей такива кат тебе много ги обичам дет не знаят нищо но обичат да пишат,и кво пишат "отивай на сервиз",ми той човека да не е маймуна ве..той знае че на сервиз ще му я оправят.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
грозна картина е-събота в жегата,колата навирена зад блока,инстр разпилян,бира навсякъде,шофера омазан до лакти,прави експерименти,половината свободен комшолък помага,дава съвети,говори празни приказки,нещо се счупи и стругар се търси и към ракиено време всички премаляли,събират панаира и колата готова,ама някои неща направени некакто трябва..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани