проблем със запалването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.07.2008

проблем със запалването

Мнение от RPG » 04 Авг 2008, 23:50

Привет искам предварително да се извиня затова, че питам не за BMW а за Opel Omega 2.5 TD 95г. но мотора е на BMW и мисля че вие сте хората по-добре запознати с тези мотори и ще можете да ми дадете поточна и ясна информация за проблема.
Значи колата когато е студена пали идеално без да се замисли просто перфектно нямам думи и преди съм имал дизел но това е направо страхотен мотор но когато загрее пали по-трудно и много ме дразни. Питах различни майстори и разби рачи и всеки различно един датчици друг верига и така вече незнам какво да направя а не ми се дават сума ти пари да сменя верига и да узная че пак е същото. Затова ви моля за помощ ако някои е имал подобен проблем или се досеща от какво може да се получава това моя да сподели. Още веднъж се извинявам за въпроса свързан с различен автомобил от предпочитаните от вас но нямах достатъчно пари :( за да си купя истински автомобил като BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 04 Авг 2008, 23:55

Колега според мен се е разтегнала вригата. Бмв пали по лесно зимата отколко лятото това е диагнозата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 05 Авг 2008, 9:55

Ако може и на мен да ми дадете съвет - мойта пали перфектно сутрин и ако е скоро угасена, обаче ако е стояла цял ден (при топло време - лято е все пак) върти поне 3 - 5 секунди преди да запали ?!?!? Паля на бензин - двигателя е М20 Б20 !
Изображение Изображение Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 05 Авг 2008, 10:05

pantzer3 написа:Ако може и на мен да ми дадете съвет - мойта пали перфектно сутрин и ако е скоро угасена, обаче ако е стояла цял ден (при топло време - лято е все пак) върти поне 3 - 5 секунди преди да запали ?!?!? Паля на бензин - двигателя е М20 Б20 !
Последна промяна bmwfena на 06 Авг 2008, 8:21, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.07.2008

Мнение от RPG » 06 Авг 2008, 1:07

Ами колата пали идеално когато е студена независимо от температурата навън просто когато я загася за по-малко от 30 мин. Иначе има една контролна лампа която светва когато превключвам скоростите но много рядко и даже понякога когато карам и превклучя на друга скорост светва лампата и колата работи на обороти пускам газта и пак като натисна се оправя. Иначе мотора работи без грешка и си включва турбото няма проблем за вървене върви много и за харчене 12 удря когато я натискаш. Подържа скорост натоварена от 170 на автопилот и не се замисля, но само това палене и от време на време когато превключвам скоростите и това ме навежда на мисълта за датчици но незнам точно кои да проверя и как?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем със запалването

Мнение от zvetiko » 06 Авг 2008, 7:49

RPG написа:Привет искам предварително да се извиня затова, че питам не за BMW а за Opel Omega 2.5 TD 95г. но мотора е на BMW и мисля че вие сте хората по-добре запознати с тези мотори и ще можете да ми дадете поточна и ясна информация за проблема.
Значи колата когато е студена пали идеално без да се замисли просто перфектно нямам думи и преди съм имал дизел но това е направо страхотен мотор но когато загрее пали по-трудно и много ме дразни. Питах различни майстори и разби рачи и всеки различно един датчици друг верига и така вече незнам какво да направя а не ми се дават сума ти пари да сменя верига и да узная че пак е същото. Затова ви моля за помощ ако някои е имал подобен проблем или се досеща от какво може да се получава това моя да сподели. Още веднъж се извинявам за въпроса свързан с различен автомобил от предпочитаните от вас но нямах достатъчно пари :( за да си купя истински автомобил като BMW


Както ти казаха ,най-вероятно става въпрос за разтегната верига.Има тема за регулиране на ГНП-трябва да завъртиш помпата към калника и с това да компенсираш разтягането ако не е много голямо.Успех.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем със запалването

Мнение от ivan. » 06 Авг 2008, 8:41

RPG написа:Привет искам предварително да се извиня затова, че питам не за BMW а за Opel Omega 2.5 TD 95г. но мотора е на BMW и мисля че вие сте хората по-добре запознати с тези мотори и ще можете да ми дадете поточна и ясна информация за проблема.
Значи колата когато е студена пали идеално без да се замисли просто перфектно нямам думи и преди съм имал дизел но това е направо страхотен мотор но когато загрее пали по-трудно и много ме дразни. Питах различни майстори и разби рачи и всеки различно един датчици друг верига и така вече незнам какво да направя а не ми се дават сума ти пари да сменя верига и да узная че пак е същото. Затова ви моля за помощ ако някои е имал подобен проблем или се досеща от какво може да се получава това моя да сподели. Още веднъж се извинявам за въпроса свързан с различен автомобил от предпочитаните от вас но нямах достатъчно пари :( за да си купя истински автомобил като BMW
Колега пробвай точно ,когато колата ти е загряла и пали трудно да и подадеш ток от друга кола,завърти и кажи как е запалила топла.
Изображение
by ''kompleksa''

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook