Проблем, харчи антифриз

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.08.2008
Местоположение: София

Проблем, харчи антифриз

Мнение от mitrez » 05 Авг 2008, 12:57

Здравейте БМВ маниаци.
Наскоро си купих 520и 97година Е39. И вече имам проблем. Една сутрин забелязах че антифриза значително е намалял. Закарах колата на майстор и той откри че е спукана тръбичката при термостата(където е горната врътка за обезвъздушаване). Сменихме я,сменихме и виското, защото не работеше както трябва-майстора каза че от него се е спукала тръбата. Възможно ли е да се спука тръба,а температурата на двигателя да не мърда от нормалната? И от къде може да дърпа тоя антифриз-тази сутрин пак беше намалял. Дано да е защото вчера сменяхме тръбата и да си е обезвъздушило, но не знам 1/2 литър долях. Помощ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.08.2008
Местоположение: София

Мнение от mitrez » 05 Авг 2008, 13:23

А,и какъв е тоя розов антифриз аз си сипах обикновен?Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 05 Авг 2008, 15:58

mitrez написа:А,и какъв е тоя розов антифриз аз си сипах обикновен?Благодаря предварително.
Пак е антифриз колега но по-читав и по скъп ,повечето марки го препоръчват :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Авг 2008, 17:33

Пробвай с антифриз G12 на ACDelco или на Motul...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем, харчи антифриз

Мнение от mad_presley » 05 Авг 2008, 19:07

mitrez написа:... Помощ!!!

Покарай я така една седмица, като всяка сутрин проверявай и ако има нужда доливай.
При мен беше същата ситуация, след смяна на радиатора, поне четири сутрини подред доливах антифриз и си мислех, че от някъде тече, но в крайна сметка всичко си дойде на мястото и нивото ми не мърда.
Обяснявам си го с това, че системата не е била обезвъздушена, въпреки обезвъздушаването от предназначените за това места.
Пусни си и климатроника сутрин на максимална температура, за да се отвори и радиатора за парното и остави така да поработи известно време. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.08.2008
Местоположение: София

Мнение от mitrez » 06 Авг 2008, 9:29

Благодаря колеги! Дано не е нещо по-сериозно. За първи път карам БМВ. Не съм карал кола която пука съединение, а стрелката на температурата не мърда. Има ли опасност да ми пукне нещо по-сериозно, и къде могат да ми помогнат да разбера какво и е на тая кола? От София съм-може би в Дару? Вчера си карах Аудито, а БМВто съвсем малко и тази сутрин 2 пръста надолу. А иначе колата работи супер държи оборотите на около 500 заковани-мърка, ама що е толкова жадна не знам. Благодаря още веднъж.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook