Помощ - температурата се покачва при наклон (tds)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Помощ - температурата се покачва при наклон (tds)
Колеги, първо да се извиня за баналната тема, но никаде из темите не намерих някои да е писал какъв е изхода от подобен проблем...............само расмисли и страсти.
Та днес извънградско на един баир напънах моита около 3500-4000 оборота и тя мръдна леко стрелката до към 1 часа, намалих на по ниска предавка и си се върна на 12, преди две седмици смених водна помпа с метални турбинки, майстора ми каза, че бил проверил виското и термостата и били работели, но днес и аз проверих виското и с пръст го спрях, та мислъта ми е дали да сменям виското, дали не си работи когато си иска, дали да чистя радиаторите, а и термостата сигурно - поне това знам дето четох тук. Някои ако е имал същия проблем да сподели как го е ришил. Благодаря!!!
Та днес извънградско на един баир напънах моита около 3500-4000 оборота и тя мръдна леко стрелката до към 1 часа, намалих на по ниска предавка и си се върна на 12, преди две седмици смених водна помпа с метални турбинки, майстора ми каза, че бил проверил виското и термостата и били работели, но днес и аз проверих виското и с пръст го спрях, та мислъта ми е дали да сменям виското, дали не си работи когато си иска, дали да чистя радиаторите, а и термостата сигурно - поне това знам дето четох тук. Някои ако е имал същия проблем да сподели как го е ришил. Благодаря!!!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Пробата беше да го спреш с вестник ,но все пак провери в търсачката това което ти трябва е писано вече.Успех!

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Е колега аз със пръст го спрях.......................е малко ми направи рана на пръста, ама спря на място и после пак потегли постепенно.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Сменяй виското, аз моето го смених в петък. Не ми мърдаше температурата, но пак в задрастванията ми падаше мощността. Сега нямам проблеми. Пък и не е знае колко пари 150-200 лв. с работата, но пак ти си и дизел и доколкото знам може да ти причини големи поразии.
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колеги виско, да ама не. Днес го смених и на връщане в задръстванията по едно време по борд компютъра пак вдигна температурата за секунда 117 градуса и стрелката малко мръдна, докато не дадох малко газ и тя пак падна до 114 някаде там, та мислълта ми я, че не е виското. А между другото защо климатроника спря да духа студено след като загря двигателя?
Та чакам нови мнения, с изключени водна помпа, виско, термостат.
Та чакам нови мнения, с изключени водна помпа, виско, термостат.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
А между радиаторите поглеждал ли си какво е положението?
На пръв поглед, със свален въздухозаборник водния радиатор изглежда перфектно, но като го свалиш, картинката става доста плачевна.При мен костваше по 4 пъти от всяка страна пръскане с обезмаслител, след това с шампоан за безконтактно и накрая с водоструйката от прилично разстояние.
Кофтито при мен беше констатацията на спукан радиатор и си купих нов
На пръв поглед, със свален въздухозаборник водния радиатор изглежда перфектно, но като го свалиш, картинката става доста плачевна.При мен костваше по 4 пъти от всяка страна пръскане с обезмаслител, след това с шампоан за безконтактно и накрая с водоструйката от прилично разстояние.
Кофтито при мен беше констатацията на спукан радиатор и си купих нов

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колеги явно ще се прави глава, днес ми направиха и профилактика на радиаторите и пак вдигна малко температурата моита. Сега съм сменил виско, помпа, промивка радиатори, нов хубав антифриз и нема братче...........все едно и също.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Не колега, не съм го сменял, но колата нали беше в Дару за профилактика и аз изрично ги попитах дали е за смяна, те ми каза, че си бил екстра термостата, надявам се, че нямат причина да ме лъжат за термостата.
А между другото днес сутринта забелязах че сълзи на едно място на разширителния съд и веднага купих нов и го смених, утре ще ми я обезвъздушат, че при смяната сигурно системата се е напълнила с въздух и се надявам да е било от това, от там да е дърпало въздух, ако ли пък не маи отиваме към глава.
Равносметка: сменени виско, водна помпа (мет. турбинки), профилактика на радиаторите, сменен разширителен съд с нова капачка, проверен термостат от Дару.
А между другото днес сутринта забелязах че сълзи на едно място на разширителния съд и веднага купих нов и го смених, утре ще ми я обезвъздушат, че при смяната сигурно системата се е напълнила с въздух и се надявам да е било от това, от там да е дърпало въздух, ако ли пък не маи отиваме към глава.
Равносметка: сменени виско, водна помпа (мет. турбинки), профилактика на радиаторите, сменен разширителен съд с нова капачка, проверен термостат от Дару.
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колеги, тая перката на климатроника дето е отпред в каква посока се върти, тия като ми я правиха да не са я обърнали нещо....................вече незнам какви глупости да си мисля. даваите съвети, че е жега навън!!!
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Какви глави какви 6000 марки.Слушаи сега на мен ми е непонятно как ще проверят термостата дали работи или не.Ходи да го смениш но при някои читав майстор и ще видиш че повече няма да загрява.Моя тдс загряваше по същия начин виското не ми работи смених само термостата и вече нямам ядове.Аз съм от Петрич вчера се върнах от море в колата бяхме 4 човека и най-малкия беше 85-90кл и минах през Предела Юндола Банско за Петрич с климатик нагоре стрелката на температурата вобще не мръдна.Сменяи термостат и няма да имаш проблеми.
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колега благодаря ти за отговора, утре ще го сменям и него, само тои остана. А дано си прав и да се оправи, а да те питам на теб заради термостат ли не ти включваше виското? Защото моито е чистак бърсак от Дару и въобще не го чувам да бучи.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани