Нужда от помощ !

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.08.2008

Нужда от помощ !

Мнение от Whitesnake » 01 Авг 2008, 16:50

Здравейте- карам BMv 520 i 24 v Vanus 92 г. Колата я купих преди три месеца внос от Италия. При което на път ми се счупи единия повдигач на веригата и стана мазало- изкриви 12 клапана. Както и да е с много мъки и ходене по майстрори колата пак е в движение - но има явно някакъв проблем.
Та моля за помощ ако можете да ме напътите къде да го търся...
Въпроса е следния колата в ниски обороти на празен ход не работи изобщо добре. Оборотите прескачат - чудя се дали не работи и на 5 цилиндъра защото се дави. над 2000 оборота и като загрее колата работи по нормално но пак не е същото като преди ремонта. Другия момент е че като я превключа от бензин на газ автоматично гасне и изобщо не работи на газ.
Ако имате идея от какво може да става ще ви бъда благодарен ако споделите. Газовата уредба не е газов инжекцион а същия майстор който се опита да ми направи основен ремонт на колата казва че това играене на оборотите е от някакво моторче за празния ход което трябва да се смени. Но ме притеснява това че колата работи според мен поне на 5 цилиндъра.
Ще чакам помощ. Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 01 Авг 2008, 17:02

Здравей колега! Първо да провериш свещи , лули и бобини и после всички маркучи по въздуха и вакуумите, щом ти прескачат оборотите. Погледни и големия маншон след дебитомера, а стъпковото моторче е под смукателния колектор и първо трябва да се почисти и тогава да се дават заключения да ли работи! Добре е да се сменят и о-пръсте-ните на смук. колектри, защото и от там може да смуче въздух! Гарнитурата на капака на главата добра ли е или вкарва масло при свещите? Погледни ги тези неща и кажи какво е състоянието им!
Успех и ако ти трябва помощ свиркай!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.08.2008

Мнение от Whitesnake » 01 Авг 2008, 17:18

Блатодаря колега. Свещите са чисто нови. Гарнитурата също- бобините и тях ги тествах днес в тая жега :confused: и те са в ред мисля. Ще проверя тези дни на спокойствие и др неща, които каза и ще пиша пак- че вече ми писна от тези ремонти- не мога да се израдвам на колата като хората 8) . А относно стъпковото моторче лесно ли се сваля ? До колкото разбрах ново е към 250 лв. Благодаря мн за съветите и дано да се оправя !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Авг 2008, 17:22

Виж и как е зацепен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Авг 2008, 18:48

Търси проблема в 6 цилиндър ако някои не работи това е тои .

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.08.2008

Мнение от Whitesnake » 01 Авг 2008, 18:58

\MITETO\ DSB написа:Търси проблема в 6 цилиндър ако някои не работи това е тои .

А причината поради която няма да работи- се пак колата е след основен ремонт ? :( за съжаление

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Авг 2008, 19:08

Аз имах такъв проблем със старата ми колица беше ми се запушила дилзата и маистора ми каза че на 6 ти цилиндър се случвало наи много незнам защо :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 01 Авг 2008, 22:41

Ако отидеш в някой кадърен сервиз и ти направят една компютърна диагностика. ще разбереш повече нещо от това да гадаем тук. Според мен може да е от наработеща ламбда сонда(може изобщо да не е закачена), друг срещан проблем е и датчика на коляновия вал или по точно възката с него(жиците и куплунга).

Успех.

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 01 Авг 2008, 23:14

хвани я тая кола и на Надин ако питаш мен (за съжаление)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Авг 2008, 8:23

520i написа:хвани я тая кола и на Надин ако питаш мен (за съжаление)


бате трай си :winky: :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Авг 2008, 8:48

Баце що не смени мотора бре.Ако си правил истински основен ремонт трябва да ти е излязло над 5000лв. Така че отиваш там дето ти е правен ремонта и на оня пич му казваш докато не тръгне тая кола да не излиза от изпод капака.
Щото на мене ми препоръчаха някъв майстор, за един по сериозен ремонт на мотора, оня вика 1 седмица, ок викам добре ще пера пеша, и стана 3 седмици колата не можа да сглоби, че и като я сглоби не може да я накара да бачка нормално, оказа се някъв гумен О пръстен от който смучела въздух, и се бил скъсал, ама върви разбери кое е като може да е всичко. 50л. бенз имаше като я оставих, а едва се прибрах на изпарения, зе да прекъсва на баирите, че съм ходил с тубите кат пенсионер после да я зареждам.
Ако работи на 5 цилиндъра съединителя ще рита като пускаш и много ще се клати.тея стъпковите и ламбда сондите са ако ти работи равномерно но не може да си оцели оборота, но ме съмнява при тебе да са проблем щом са бачкали преди както си трябва.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.08.2008

Мнение от Whitesnake » 02 Авг 2008, 9:09

drmirchev написа:Баце що не смени мотора бре.Ако си правил истински основен ремонт трябва да ти е излязло над 5000лв. Така че отиваш там дето ти е правен ремонта и на оня пич му казваш докато не тръгне тая кола да не излиза от изпод капака.
Щото на мене ми препоръчаха някъв майстор, за един по сериозен ремонт на мотора, оня вика 1 седмица, ок викам добре ще пера пеша, и стана 3 седмици колата не можа да сглоби, че и като я сглоби не може да я накара да бачка нормално, оказа се някъв гумен О пръстен от който смучела въздух, и се бил скъсал, ама върви разбери кое е като може да е всичко. 50л. бенз имаше като я оставих, а едва се прибрах на изпарения, зе да прекъсва на баирите, че съм ходил с тубите кат пенсионер после да я зареждам.
Ако работи на 5 цилиндъра съединителя ще рита като пускаш и много ще се клати.тея стъпковите и ламбда сондите са ако ти работи равномерно но не може да си оцели оборота, но ме съмнява при тебе да са проблем щом са бачкали преди както си трябва.


Моля ти се брат- такива приключения брах с тоя и толкова пари му налях, че лошо ми става- а уж ми го препоръчаха като един от най добрите майстори на BMW в София и то приятел пи го препоръча. Закарах му я Май месец каза че за три седмици е готова- а си я взех средана на Юли и то след като отидох да му вися няколко дни на главата за да работи по колата. Да не ти казвам отделно че ми беше източил целия резервоар бензин - имаше около 40 литра- и ми е сменил перката с някъв боклук та после трябваше аз да си слагам нова- ама то всичко се връща. Сега ми е въпроса да стегна колата- бтв съединителя не рита така че май трябва да намеря от къде смуче въдух и да се опитам да почистя и намеря първо де стъпковото моторче ! А и тоя тъпак ми беше свалил 4 оргинални колони HERZ от колата- ама то му се върна !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 04 Авг 2008, 20:59

100% ако са зацепени валовете както трябва и работи трудно, по добре наистина провери да не зема въздух от някъде, че не запомних къде беше О пръстена който създаваше проблеми при мене ама като го смених и се нормализираха нещата. 3лв. струваше :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 04 Авг 2008, 22:59

за прекусването мисля че е и дебитомера щом си на газ
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook