Нужда от помощ !
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Whitesnake
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.08.2008
Нужда от помощ !
Здравейте- карам BMv 520 i 24 v Vanus 92 г. Колата я купих преди три месеца внос от Италия. При което на път ми се счупи единия повдигач на веригата и стана мазало- изкриви 12 клапана. Както и да е с много мъки и ходене по майстрори колата пак е в движение - но има явно някакъв проблем.
Та моля за помощ ако можете да ме напътите къде да го търся...
Въпроса е следния колата в ниски обороти на празен ход не работи изобщо добре. Оборотите прескачат - чудя се дали не работи и на 5 цилиндъра защото се дави. над 2000 оборота и като загрее колата работи по нормално но пак не е същото като преди ремонта. Другия момент е че като я превключа от бензин на газ автоматично гасне и изобщо не работи на газ.
Ако имате идея от какво може да става ще ви бъда благодарен ако споделите. Газовата уредба не е газов инжекцион а същия майстор който се опита да ми направи основен ремонт на колата казва че това играене на оборотите е от някакво моторче за празния ход което трябва да се смени. Но ме притеснява това че колата работи според мен поне на 5 цилиндъра.
Ще чакам помощ. Благодаря!
Та моля за помощ ако можете да ме напътите къде да го търся...
Въпроса е следния колата в ниски обороти на празен ход не работи изобщо добре. Оборотите прескачат - чудя се дали не работи и на 5 цилиндъра защото се дави. над 2000 оборота и като загрее колата работи по нормално но пак не е същото като преди ремонта. Другия момент е че като я превключа от бензин на газ автоматично гасне и изобщо не работи на газ.
Ако имате идея от какво може да става ще ви бъда благодарен ако споделите. Газовата уредба не е газов инжекцион а същия майстор който се опита да ми направи основен ремонт на колата казва че това играене на оборотите е от някакво моторче за празния ход което трябва да се смени. Но ме притеснява това че колата работи според мен поне на 5 цилиндъра.
Ще чакам помощ. Благодаря!
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Здравей колега! Първо да провериш свещи , лули и бобини и после всички маркучи по въздуха и вакуумите, щом ти прескачат оборотите. Погледни и големия маншон след дебитомера, а стъпковото моторче е под смукателния колектор и първо трябва да се почисти и тогава да се дават заключения да ли работи! Добре е да се сменят и о-пръсте-ните на смук. колектри, защото и от там може да смуче въздух! Гарнитурата на капака на главата добра ли е или вкарва масло при свещите? Погледни ги тези неща и кажи какво е състоянието им!
Успех и ако ти трябва помощ свиркай!
Успех и ако ти трябва помощ свиркай!
- Whitesnake
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.08.2008
Блатодаря колега. Свещите са чисто нови. Гарнитурата също- бобините и тях ги тествах днес в тая жега
и те са в ред мисля. Ще проверя тези дни на спокойствие и др неща, които каза и ще пиша пак- че вече ми писна от тези ремонти- не мога да се израдвам на колата като хората
. А относно стъпковото моторче лесно ли се сваля ? До колкото разбрах ново е към 250 лв. Благодаря мн за съветите и дано да се оправя !


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- Whitesnake
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.08.2008
\MITETO\ DSB написа:Търси проблема в 6 цилиндър ако някои не работи това е тои .
А причината поради която няма да работи- се пак колата е след основен ремонт ?

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Аз имах такъв проблем със старата ми колица беше ми се запушила дилзата и маистора ми каза че на 6 ти цилиндър се случвало наи много незнам защо 

Ако отидеш в някой кадърен сервиз и ти направят една компютърна диагностика. ще разбереш повече нещо от това да гадаем тук. Според мен може да е от наработеща ламбда сонда(може изобщо да не е закачена), друг срещан проблем е и датчика на коляновия вал или по точно възката с него(жиците и куплунга).
Успех.
Поздрави.
Красимир Дянков
Успех.
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Баце що не смени мотора бре.Ако си правил истински основен ремонт трябва да ти е излязло над 5000лв. Така че отиваш там дето ти е правен ремонта и на оня пич му казваш докато не тръгне тая кола да не излиза от изпод капака.
Щото на мене ми препоръчаха някъв майстор, за един по сериозен ремонт на мотора, оня вика 1 седмица, ок викам добре ще пера пеша, и стана 3 седмици колата не можа да сглоби, че и като я сглоби не може да я накара да бачка нормално, оказа се някъв гумен О пръстен от който смучела въздух, и се бил скъсал, ама върви разбери кое е като може да е всичко. 50л. бенз имаше като я оставих, а едва се прибрах на изпарения, зе да прекъсва на баирите, че съм ходил с тубите кат пенсионер после да я зареждам.
Ако работи на 5 цилиндъра съединителя ще рита като пускаш и много ще се клати.тея стъпковите и ламбда сондите са ако ти работи равномерно но не може да си оцели оборота, но ме съмнява при тебе да са проблем щом са бачкали преди както си трябва.
Щото на мене ми препоръчаха някъв майстор, за един по сериозен ремонт на мотора, оня вика 1 седмица, ок викам добре ще пера пеша, и стана 3 седмици колата не можа да сглоби, че и като я сглоби не може да я накара да бачка нормално, оказа се някъв гумен О пръстен от който смучела въздух, и се бил скъсал, ама върви разбери кое е като може да е всичко. 50л. бенз имаше като я оставих, а едва се прибрах на изпарения, зе да прекъсва на баирите, че съм ходил с тубите кат пенсионер после да я зареждам.
Ако работи на 5 цилиндъра съединителя ще рита като пускаш и много ще се клати.тея стъпковите и ламбда сондите са ако ти работи равномерно но не може да си оцели оборота, но ме съмнява при тебе да са проблем щом са бачкали преди както си трябва.
- Whitesnake
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.08.2008
drmirchev написа:Баце що не смени мотора бре.Ако си правил истински основен ремонт трябва да ти е излязло над 5000лв. Така че отиваш там дето ти е правен ремонта и на оня пич му казваш докато не тръгне тая кола да не излиза от изпод капака.
Щото на мене ми препоръчаха някъв майстор, за един по сериозен ремонт на мотора, оня вика 1 седмица, ок викам добре ще пера пеша, и стана 3 седмици колата не можа да сглоби, че и като я сглоби не може да я накара да бачка нормално, оказа се някъв гумен О пръстен от който смучела въздух, и се бил скъсал, ама върви разбери кое е като може да е всичко. 50л. бенз имаше като я оставих, а едва се прибрах на изпарения, зе да прекъсва на баирите, че съм ходил с тубите кат пенсионер после да я зареждам.
Ако работи на 5 цилиндъра съединителя ще рита като пускаш и много ще се клати.тея стъпковите и ламбда сондите са ако ти работи равномерно но не може да си оцели оборота, но ме съмнява при тебе да са проблем щом са бачкали преди както си трябва.
Моля ти се брат- такива приключения брах с тоя и толкова пари му налях, че лошо ми става- а уж ми го препоръчаха като един от най добрите майстори на BMW в София и то приятел пи го препоръча. Закарах му я Май месец каза че за три седмици е готова- а си я взех средана на Юли и то след като отидох да му вися няколко дни на главата за да работи по колата. Да не ти казвам отделно че ми беше източил целия резервоар бензин - имаше около 40 литра- и ми е сменил перката с някъв боклук та после трябваше аз да си слагам нова- ама то всичко се връща. Сега ми е въпроса да стегна колата- бтв съединителя не рита така че май трябва да намеря от къде смуче въдух и да се опитам да почистя и намеря първо де стъпковото моторче ! А и тоя тъпак ми беше свалил 4 оргинални колони HERZ от колата- ама то му се върна !
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани