Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!
Колеги, много моля, ако можете, да ми изпратите схема за ангренажна центровка на TDS 325.
Трябва да сменя ГНП-то, защото вкарва нафта в маслото.
Ако, някой го е правил, да помага!
п.п. Знам че, това не е форумът за Е36, но от там ме посъветваха да пиша тук, защото сте спецове по дизелите.
Трябва да сменя ГНП-то, защото вкарва нафта в маслото.
Ако, някой го е правил, да помага!
п.п. Знам че, това не е форумът за Е36, но от там ме посъветваха да пиша тук, защото сте спецове по дизелите.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!
qvor325 написа:Колеги, много моля, ако можете, да ми изпратите схема за ангренажна центровка на TDS 325.
Трябва да сменя ГНП-то, защото вкарва нафта в маслото.
Ако, някой го е правил, да помага!
п.п. Знам че, това не е форумът за Е36, но от там ме посъветваха да пиша тук, защото сте спецове по дизелите.
Що цяло ГНП ще сменяш заради едно гумено оплатнине бре колега

Ето това №20 на схемата

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
не е номер 20
този О-пръстен не позволява да излиза масло навън
на оста на помпата има една семеринга
но на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото
за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош
25-30 лв



на оста на помпата има една семеринга

ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото

за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош

25-30 лв
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo












Богове сте вие двамата!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
///MILEN написа:Дали проблема е в помпата а не друг??????
няма от каде другаде да вкара нафта в маслото

само от тази семеринга

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stambo_81dg написа:не е номер 20![]()
този О-пръстен не позволява да излиза масло навън
![]()
на оста на помпата има една семерингано на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото![]()
за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош![]()
25-30 лв
Може и да бъркам


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите![]()
Ми кат нея караш е така скуууукаааааааа



- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dinozab написа:stambo_81dg написа:не е номер 20![]()
този О-пръстен не позволява да излиза масло навън
![]()
на оста на помпата има една семерингано на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото![]()
за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош![]()
25-30 лв
Може и да бъркамма доколкото знам тоя семеринг там не е в комплекта гарнитури за помпата и се купува отделно
възможно е

не съм и аз 100% сигурен дали е в комплекта
но от него идва проблема
dinozab написа:bmwfena написа:само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите![]()
Ми кат нея караш е така скуууукаааааааа![]()
![]()



Оказа се че е семеринга тоя дет е на оста на помпата на горната схема го няма.
Може ли някой да ми препоръча някой проверен помпаджия дет да ми ги смени гарнитурите барабар със семеринга и да кажа дали има живот в ГНП-то. Благодаря предварително.
П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.
Може ли някой да ми препоръча някой проверен помпаджия дет да ми ги смени гарнитурите барабар със семеринга и да кажа дали има живот в ГНП-то. Благодаря предварително.
П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.
П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.
[/quote]
Много е възможно,но това НЕ значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен
[/quote]
Много е възможно,но това НЕ значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен
Последна промяна ivan. на 01 Авг 2008, 18:52, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
qvor325 написа:ivan. написа:П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.
Много е възможно,но това значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен
Можеш ли да ми препоръчаш някой сервиз или майстор който да ми направи настройките и центровките.[/quote]По-горе исках да кажа,че не гнп-то е за ремонт,а че му е повече предварението и мотора работи по- твърдо...
При закъснение мотора неможеш да го чуеш,но и топал неможеш да го запалиш...
При всичко точно(читави вериги и ''заводски''настроен ъгъл на впръскване)тдс-мърка=Тази твърда работа на мотора идва в следствие на износени вериги,при което е наложително малко предварение(за да може да запали като се обере луфта от разтягането на веригите)
Ако кажеш от каде си все някои ще те ориентира към добър сервиз или майстор

При читав акомулатор и стартер,''мека''-тиха работа на мотора и хубав топъл старт=веригите са ОК
Ако работи ''твърдо'':
1-во се убеждаваш,че стартера и батерията са перфектни;
2-ро даваш закъснение до като спе да пали топла.после връщаш малко;
3-то И ако още ти работи твърдо си за нови вериги(разтегнати карат доста

4-то Просто трябва да докараш оптимално закъснение с добър топъл старт
Успех

by ''kompleksa''
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани