Заиграха ми оборотите.М50В20
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Заиграха ми оборотите.М50В20
Колеги я кажете защо изведнъж без причина започнаха да ми се ебават тихите обороти.Значи като запаля стрялката не остава на 900 а пада минава под 500 и се дига до към 600-700 и се клати така извесно време и после застава на малко след 500.Като се движа го прай същото няма значение колата спряла ли е или се движи, се така си прави.даже угасна на един светофар. Ходих на майстор вика ми напръскай с контакт спрей поденциометъра дето е на дросела и ще се опрай, е пръсках яко и букса и сичко, и другите букси напръсках ама съвсем леко се подобри, по брзо ги нормализира сега и не угасва, но пак не отразява дали се движи или е спряла.Моля ако някой знае отговора на гатанката да каже че е доста неприятно да се кара така.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Провери си маркучите за вакуум под всумк. колектор, особено този в дястата му част и отива към посока инжектор за 6-ти цилиндър и по точно в рейката над този инжектор или общо казано входа на рейката има една джаджа, те там отива тоя маркуч. Или още по общо казано - смени тия маркучета, всичките и има защо.
А в сервиз колко може да ме боцнат за това и дали ще се фанат да го направят че нямам никакво свободно време до съботата и неделята, пък ми се ще да се оправи по скоро че дразни много
на светофарите се клатя се едно съм в трактор
.Че и вчера един приятел дето му похвалих модела му я показах и то таман тогаз се появи това и голям срам брах
дет се вика после на масата ми изкара сички други по хубави от бмв.
П.С. и последен въпрос къде се намира стъпковия че нещо не мога да го фиксирам.



П.С. и последен въпрос къде се намира стъпковия че нещо не мога да го фиксирам.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Под всмукателните колектори. Захванат е с нещо подобно на гумен пръстен-скоба за блока на мотора. В него влиза една 3 пинова букса и 2 маркуча-единият идва преди дроселовата клапа, а другия зад нея.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
И много внимавай като сваляш входящите тръби, че на тоя стъпков мотор има един маркуч/тръба и е захванат точно по средата на колектора отвътре. Вкърваш си ръката отдолу и с чупка в китката го откачаш това нещо. Трябва ти гедоре 10 и 11 номер и един ключ 10, отверка, нови маркучета за не повече от 10 лв, време и някой за компания. Остави тази операция за събота или неделя, но си набави маркучите предварително. И най-важното - нови уплътнители за колектора 6 на брой, внимавай като ги взимаш да не ти бутнат друг модел - виж какви са твоите предварително : http://bmwfans.info/original/
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Гумените уплътнения на всмукателните колектри са 9.36 без отстъпката от 10 процента във В и Д Ауто, но има риск да ти дадат по-големите пръстени, затова внимавай! Останалите маркучи са по-евтини и си вземи нови скоби, ако не си сменял бензиновите маркучи сега е момента и тях да смениш! Смени си и двата маркуча на гумения маншон след дебитомера и задържително си почисти стъпковото моторче! Свещи и лули в какво състояние са ти и си провери гарнитурата на капака, ако изпиташ затруднения обади се с каквото мога ще ти помогна 0888 637 747 Димитър!!! Успех в профилактиката!
- (OO==[][]==OO)
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
Колега имах подобен проблем скоро - не беше нищо от изброеното по-горе ами ЛАМБДА СОНДА, която се оправи след няколко дни от самосебеси. Направи и диагностика!!!
Значи сутринта към 6 часа станах и свалих сичкото маркуч дето можах и го почистих, даже и стъпковия намерих къде е.Като че ли се поправи но не съм тествал много понеже не отидох с нея на работа.Колкото до смукателя няма ли начин да не се сваля че голяма играчка ми е.гарнитурките съм ги сменял преди няма 2-3 седмици Вектор райнц.Ако го махна обаче да речем не може ли да ги оставя същите или задължително нови, а и маркучите не съм питал но комплект ли се продават като отида в магазина или трябва да ги свалям и да търся същите.
Благодарско на всички които се отзоваха.
Благодарско на всички които се отзоваха.
Значи колата се оправи само с почистване на маркучите.Обаче при първа възможност ги сменям.Даже ме съмнява че цялата работа е в един Опръстен на една пласмасова джаджа дето в нея влизат 2 маркучета от ляво на капака на главата(от страната на веригата) щото като го извадих него нещо, първо че беше адски зацапано и второ много лесно излезе, ако трябва да държи вакуум, на дали ще държи нещо.До стъпковото не стигнах но ще почистя и него. Благодарско на всички и поздрави от морето.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани