смукатели от м50 б20 на м50 б25

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Юли 2008, 16:19

rdvr_burgas написа:Едит: Как вярно познахте къв е матора, аз не намирам визуална разлика :roll:


Е освен, че е без ванус друго незнам какво да са кажи :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Юли 2008, 16:23

rdvr_burgas написа:
Stanchev написа:ами аз 525 24V с акумулатор в коша при мотора май не съм виждал :roll: все са под седалката :confused:




Едит: Как вярно познахте къв е матора, аз не намирам визуална разлика :roll:



разликата е в дебелината на колекторите и мъркуча на дросела
:idea:
капака които е над колекторите гледам има доста място там кадето ги застъпва та има вероятност да е и 2.5 със сменени колектори :mhihi:
затва номера на моторя наи добре ще покаже :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Юли 2008, 18:24

Аве човека ви пита дали има значение колекторите какви са, а вие почнахте да спорите дали е 525 или 520.

Към собственика пусни им ВИН кода да спрат да си чешат езиците :)

И си намери смукателни колектори от 525. Щом са различни и така са преценили от БМВ значи има защо да са така.

В продава има мотори на части така, че едва ли ще ти е трудно да си намериш.

Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

Мнение от mitio bawareca » 30 Юли 2008, 22:08

вина е bg16309 още днес си купих оригинални трьби и утре ги слагам

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 30 Юли 2008, 22:12

mitio bawareca написа:вина е bg16309 още днес си купих оригинални трьби и утре ги слагам
я виж първите цефри на мотора---тва е инфото..остай тия вин ове-матора може да е сменен
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

Мнение от mitio bawareca » 30 Юли 2008, 22:25

как мога даго проверя по номера на мотора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 30 Юли 2008, 22:27

ако е 25 номера на мотора ще почва със S25 а и не съм сигурен дали тръби от 20 ще станат на 25

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 30 Юли 2008, 22:30

mitio bawareca написа::mhihi: добре де като сте раэбирачи кажете по какво се раэличават 20ка и 25ца като иэключим смукателите щото тоя обитак дето купих колата е сменявал трабите понеже е имала гаэ и е гармяла вчера научих всичко като немат пари да ги хранат тиа коли эащо ги купуват да ги мьчат сьс ти гаэови котлони( аиде чакам ми пишете раэликите
абе виж си дюзите ако са тъмно зелени на цвят са от 525 ако са бледо зеленикави почти бели са от 520 :!:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook