СТАТИСТИКА ЗА КЛАСИРАНЕ ЗА ДВИГАТЕЛ НА ГОДИНАТА 1999-2008
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колеги,за реалността на резултатите вижте линка който съм написал!Гласуват журналисти от 30 държави(бели),без България,явно не сме побелели достатъчно.Журито е съставено от хора с 20-30 години стаж като журналисти в моторните спортове!От това по реална класация-здраве!
А за кола на годината,нека си я печелят фиат и опел!Като гледам кой и с какво се е класирал,скоро няма да вземем този приз.
По правило колата спечелила прословутото "Кола на годината" е евтин дарак,по джоба на средния европеец с малко миксерче и от нисък клас.
Живея в Лондон.Кралството в най-скъпата и с най-голям доход държава в Европа.Е,тук БМВ е масова кола,а мерцедес не!Повярвайте ми британците са големи сметкаджии!
А за кола на годината,нека си я печелят фиат и опел!Като гледам кой и с какво се е класирал,скоро няма да вземем този приз.
По правило колата спечелила прословутото "Кола на годината" е евтин дарак,по джоба на средния европеец с малко миксерче и от нисък клас.
Живея в Лондон.Кралството в най-скъпата и с най-голям доход държава в Европа.Е,тук БМВ е масова кола,а мерцедес не!Повярвайте ми британците са големи сметкаджии!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Най-добрият двигател е БОКСЕР-овия! Порше и Субару. След него следва моторът на Хонда, който е признат, че чак след 500 000 километра има някакви забележки промяна в разхода на гориво. Старите дизелови мотори на Мерцедес изкарват по 1 милион километра без основен ремонт. Въпросът е кой какво търси? БМВ печелят, понеже изкараха някви луди турбо мотори, дето горят 15 градско, а пък вървят на убийство. Не съдете за 1 двигател по километри, по разход или по който и да е друг параметър. Нека всичко да е на едно място и да видим тогава какво излиза. Аз лично харесвам от дизелите новя боксер на Субару. Почти няма тракане, работи плавно като бензинка, не загрява и е номер 1. Относно юркането на автомобила - ако обичате да карате като луд, най-вероятно един 6 цилиндров на БМВ в рамките на 10 години каране като идиот ще изкара много повече от другите, защото той е направен не да мине 435435345 милиона километра, а да работи на бързи обороти (това го имаше някъде по форума). Отворете в интернет и вижте СААБ как си тестват моторите - 100 000 км. НОН-СТОП на пистата на Наскар. Деформация на мотора е почти нулева. Има и тестове, има и тестове. Няма най-добър мотор, винаги има по-добър! 

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Не съм съгласен с теб за лудите турбо двигатели.Моторът от 335и е турбо без турбо дупка,и със технологиата СТАРТ-СТОП дава много добри показатели на вредни емисии и разход на гориво.
Двигателят от М5 както и от новото М3 са технически страхотни двигатели:ЦИТАТ- "Двигател за който всеки конструктор на двигатели в света би продал и последната си риза".Наградите според мен се определят на база от нововъведения които повишават мощноста динамиката новаторски материали.Двигателя на М3 е В8 4.0 и тежи 202кг.Двигателят на предното М3 е Р6 и мисля 4е тежеше около 240-260кг(не съм сигурен то4но).Според мен заслужава да е с такава награда пове4е от всеки друг двигател.А за колко километра са направени новите двигатели на БЕНЗ времето ще покаже.Класациите са на основата на това кой какво показва в момента като не6то ново и като ефективност към този момент а не след години или километри.
Двигателят от М5 както и от новото М3 са технически страхотни двигатели:ЦИТАТ- "Двигател за който всеки конструктор на двигатели в света би продал и последната си риза".Наградите според мен се определят на база от нововъведения които повишават мощноста динамиката новаторски материали.Двигателя на М3 е В8 4.0 и тежи 202кг.Двигателят на предното М3 е Р6 и мисля 4е тежеше около 240-260кг(не съм сигурен то4но).Според мен заслужава да е с такава награда пове4е от всеки друг двигател.А за колко километра са направени новите двигатели на БЕНЗ времето ще покаже.Класациите са на основата на това кой какво показва в момента като не6то ново и като ефективност към този момент а не след години или километри.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Triforce написа:Най-добрият двигател е БОКСЕР-овия! Порше и Субару. След него следва моторът на Хонда, който е признат, че чак след 500 000 километра има някакви забележки промяна в разхода на гориво. Старите дизелови мотори на Мерцедес изкарват по 1 милион километра без основен ремонт. Въпросът е кой какво търси? БМВ печелят, понеже изкараха някви луди турбо мотори, дето горят 15 градско, а пък вървят на убийство. Не съдете за 1 двигател по километри, по разход или по който и да е друг параметър. Нека всичко да е на едно място и да видим тогава какво излиза. Аз лично харесвам от дизелите новя боксер на Субару. Почти няма тракане, работи плавно като бензинка, не загрява и е номер 1. Относно юркането на автомобила - ако обичате да карате като луд, най-вероятно един 6 цилиндров на БМВ в рамките на 10 години каране като идиот ще изкара много повече от другите, защото той е направен не да мине 435435345 милиона километра, а да работи на бързи обороти (това го имаше някъде по форума). Отворете в интернет и вижте СААБ как си тестват моторите - 100 000 км. НОН-СТОП на пистата на Наскар. Деформация на мотора е почти нулева. Има и тестове, има и тестове. Няма най-добър мотор, винаги има по-добър!

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани