смукатели от м50 б20 на м50 б25
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rdvr_burgas написа:Едит: Как вярно познахте къв е матора, аз не намирам визуална разлика
Е освен, че е без ванус друго незнам какво да са кажи

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
rdvr_burgas написа:Stanchev написа:ами аз 525 24V с акумулатор в коша при мотора май не съм виждалвсе са под седалката
Едит: Как вярно познахте къв е матора, аз не намирам визуална разлика
разликата е в дебелината на колекторите и мъркуча на дросела

капака които е над колекторите гледам има доста място там кадето ги застъпва та има вероятност да е и 2.5 със сменени колектори

затва номера на моторя наи добре ще покаже

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Аве човека ви пита дали има значение колекторите какви са, а вие почнахте да спорите дали е 525 или 520.
Към собственика пусни им ВИН кода да спрат да си чешат езиците
И си намери смукателни колектори от 525. Щом са различни и така са преценили от БМВ значи има защо да са така.
В продава има мотори на части така, че едва ли ще ти е трудно да си намериш.
Успех!
Към собственика пусни им ВИН кода да спрат да си чешат езиците

И си намери смукателни колектори от 525. Щом са различни и така са преценили от БМВ значи има защо да са така.
В продава има мотори на части така, че едва ли ще ти е трудно да си намериш.
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
я виж първите цефри на мотора---тва е инфото..остай тия вин ове-матора може да е смененmitio bawareca написа:вина е bg16309 още днес си купих оригинални трьби и утре ги слагам

- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
абе виж си дюзите ако са тъмно зелени на цвят са от 525 ако са бледо зеленикави почти бели са от 520mitio bawareca написа::mhihi: добре де като сте раэбирачи кажете по какво се раэличават 20ка и 25ца като иэключим смукателите щото тоя обитак дето купих колата е сменявал трабите понеже е имала гаэ и е гармяла вчера научих всичко като немат пари да ги хранат тиа коли эащо ги купуват да ги мьчат сьс ти гаэови котлони( аиде чакам ми пишете раэликите

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани