проблем при висока скорост на 525д !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
проблем при висока скорост на 525д !!!
проблема е следния : на магистрала до 200 набира няма проблем но когато ги стигне оборотомера застива на 4000 оборота и стрелката на разходомера се връща на 10л и не иска да върви повече ...все ми се струва, че това не е нормално ...
много ще съм благодарен на някой които може да помогне, че това ме смущава!!
Христос воскресе
много ще съм благодарен на някой които може да помогне, че това ме смущава!!
Христос воскресе
Последна промяна map13 на 29 Апр 2008, 20:48, променена общо 1 път
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Воистина Воскресе колега,
да няма ограничител на скороста тая твоита бегачка ?
разясни дали друг път си вдигал над 200.. та сега е искала само 200 ?
да няма ограничител на скороста тая твоита бегачка ?
разясни дали друг път си вдигал над 200.. та сега е искала само 200 ?
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
ограничава помпата по някакъв начин..
с какви гуми си ?
да не лъже много километража и да си караш с 220 например ..
тя повече май и не може
с какви гуми си ?
да не лъже много километража и да си караш с 220 например ..
тя повече май и не може

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
ми първият път бях с 235/45/17 goodyear а преди няколко дни като го направи с 225/55/16 .... а иначе максимално съм и правил 220 но по наклон поради този проблем.... тя самата кола спира да върви а има още мегдан да се кара ... аз рядко карам с много висока скорост но ме притеснява самия проблем и искам да го отстраня ...
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Явно не е от гумите... аз съм със същите...
Но за да спира така.. горивен, въздушен филтър, на картерните газове също ако не си го сменял..
После почваш дюзи... помпи .. но все си мисля че най вероятно от филтър нещо да е
Но за да спира така.. горивен, въздушен филтър, на картерните газове също ако не си го сменял..
После почваш дюзи... помпи .. но все си мисля че най вероятно от филтър нещо да е

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
ми горивния го сменях, въздушния го сменям на 4000км..... преди време ми споделиха, че може да е вакум маркуч явно след празниците диагностика ще ме чака ...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: проблем при висока скорост на 525д !!!
map13 написа:
ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО
За малко да тръгна да си избирам коледен подарък

Незнам при последните Е39 дали ДДЕ-то сравнява съответствието между обороти на двигателя и скорост на автомобила. Примерно ако съединителя е за смяна и приплъзва при по-високо натоварване, може да се получи този ефект на ограниаване на работата на двигателя. Защото щом разходомера се връща на 10, занчи компютъра е намесен 100% в схемата, т.е. задейства се някакво ограничение.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Хм....Аз имам сходен проблем,карам колата така от около 2-3 месеца,но не съм намерил време да я оправя.....
Ще започна малко по отдалеч.Когато купувах колата преди година от предишния собственик,я изкарах на магистралата и опънах до край!Колата не искаше да вдига повече от 170 км.
Закарах я в BOSH сервиз(в Пловдив) .Майстора там като я видя,каза дай да врътнем 2 кръгчета да я чуя!!!! Докато се качи и я изпъна малко,веднага каза-чуваш ли как нещо свисти!!!!Спряхме я ,и се оказа ,че някакво маркуче-(някакъв тънък маркуч)от към турбината се беше скъсал!!!!Смени го и колата излетя.Всичко заедно с диагностоката ми струва 25 лева.
Съжалявам,че тогава не разбрах къде точно се намира това маркуче.
Ще започна малко по отдалеч.Когато купувах колата преди година от предишния собственик,я изкарах на магистралата и опънах до край!Колата не искаше да вдига повече от 170 км.

Съжалявам,че тогава не разбрах къде точно се намира това маркуче.
BMW Team Varna
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Забравих да спомена,че след смяната на този маркуч(подчертавам беше наистина тънък),ми изчистиха някаква грешка в компютъра!
BMW Team Varna
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
днес разбрах какво е чудото което спирало моята кола да литне
... та смених регулатора на налягането на турбокомпресора и колата литна но лошата новина е че и турбото ми е тръгнало и ще трябва да го сменям като се развали за да премахна изцяло проблема !!!
Благодаря на всички за мненията и съветите !!

Благодаря на всички за мненията и съветите !!

- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
hellbull написа:а аз да попитам 525Д не са ли само коман реал, и не са ли без турбина.
Че комон рейл без турбина има ли ?


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани