318is Турбо или 325\328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 18:28

еми да у 10-ките са щот са едвали не само по шасита, а на лудия ис-а си и както си е излязал от завода+ турбото де,ама си мисла,че ако се резни ис-а тук таме и той ще вземе да дава некви по добри времена от сегашните ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 18:28

kapitanat написа:АЕВ двигателя - главата я слагат и на други двигатели за тунинговане , защото е с много големи отвореи портове, а точно това ауди е и супер лесно за тунинг само е един чип и скача много , въпреки че само с чип не е сигурно дали ще може да вземе 325 ца . Когато на Аудито му се сложи кит откачането е пълно и трябва лудият да идва :) да потушава страстите на олимпииците.


Ами аз не си съчинявам ... аз имам А4 1.8Т чипнато и с хлабав гейт на 1 бар налягане на доускорение бих Пенчев с неговата Е30ка ... а той пък от своя страна разбрах, че е нашляпал 328ца. :) А все пак чипа ми е за 1.4 налягане и холд 1.2 ... демек тогава не беше напъната достатъчно.Ама, ако има желаещи може да излезнем на тестче с някоя 325ца или 328 ... а и скоро покарах 328ца чипната ... ми чувствително по-слаба е от А4ката на доускорение ... обясних защо ... 300+ нм още от около 1700об .. по-ниско тегло ... кое те кара да мислиш, че ще се озори с БМВто?

Може някой мод да раздели темата, ако се завърже спорче ... :)
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 18:31

BMWRACING написа:еми да у 10-ките са щот са едвали не само по шасита, а на лудия ис-а си и както си е излязал от завода+ турбото де,ама си мисла,че ако се резни ис-а тук таме и той ще вземе да дава некви по добри времена от сегашните ;)


По-добри може и да даде ... ама не и 10ки при същата мощност ... от 12 да свалиш на 10ка не е като от 17 да свалиш на 15 :) ТТ-то на Васил Величков даде, ако не се лъжа 11.8 ... то е по-тежко от 318ис-ката. Няма нужда да обръщаме спора на 1.8Т срещу БМВ ... просто ви написах как стоят нещата с 1.8Т само с чип и да не го подценявате много. Иначе така, ако ви чете някой с 325ца ... и после скочи на някоя чипната А3ка или А4ка 1.8Т ... вземе, че падне ... дали ще му е добре, ако преди това е бил много надъхан. Аз се кефя на 328... даже мисля да сменям А4ката за 328 ... но А4ката само с чип е по-бърза и тва е.
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 18:38

от 12 да свалиш на 10ка не е като от 17 да свалиш на 15

верно,ама нали се сещаш,че на лудия от ис-ката не е изцедено всичко ;) :twisted:

до колкото знам и съм чел,ис-а е 450 коня не щото неможе повече да носи,а защото охлюва е за толкова коне :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 29 Юли 2008, 21:00

Dizzel написа:Абе archie като сложиш 2.8 ще се пусним ли. :yes: :yes: :yes:
Авера ми взе 2.8 двоен ванус от 7 серия и малко му е сложна ел. инсталацията


все още събирам пари за мс-а и поставянето дано до месец да съм ги събрал и после почва работата по колата ,ще се пуснем ама резултата е ясен ще ме биеш яко, ти на какво налягане ще я караш ,че неможем да се засечем в скайп да те попитам .То мойта и шпер няма :uups: но ще гледам с мотора да сложа и шпер :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 21:22

BMWRACING написа:от 12 да свалиш на 10ка не е като от 17 да свалиш на 15

верно,ама нали се сещаш,че на лудия от ис-ката не е изцедено всичко ;) :twisted:

до колкото знам и съм чел,ис-а е 450 коня не щото неможе повече да носи,а защото охлюва е за толкова коне :)


:mhihi: :mhihi: :mhihi: ... некъв детински спор тряя да водя с теб... нещо нямам желание ... ама си забавен. :mhihi: Колко коня викаш може да стане само, ако смени турбото? :P
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 21:48

ми,че аз съм си дете :)

е незнам колко ще излезнат,ама си мисля,че ще са повече от колкото са сега,ако се сложи по-голяма духалка и по-богати дюзи ;)

ама спирам,че станах банален :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 22:19

Ама момче то не става само с духалка и инжектори ... иначе всички да бяхме по 1000 коня. :D И като се извадят едни коне ... трябва да има и здрави железа, които да ги заведат тия коне на паша при колелетата. В един момент на човек, ако му е стъпила една кола примерно 20хил лева за да е 450 коня ... за да стане 550 и да се движи безпроблемно ... тия 100 коня може да му струват още 20хил лева. :D
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 22:56

то не става само с духалка и инжектори ... иначе всички да бяхме по 1000 коня. И като се извадят едни коне ... трябва да има и здрави железа, които да ги заведат тия коне на паша при колелетата. В един момент на човек, ако му е стъпила една кола примерно 20хил лева за да е 450 коня ... за да стане 550 и да се движи безпроблемно ... тия 100 коня може да му струват още 20хил лева.

така е :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 29 Юли 2008, 23:12

Имам чувството че се вкарвате във фантастичен филм...
Като не сте виждали и не разбирате много не се обяснявайте кое как..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Юли 2008, 0:16

най-бързата ис-ка дава 10,4 секунди на 400м и е около 700коня 600+ е на 2 бара налягане и има 200коня нитрошот те я те http://youtube.com/watch?v=9i_KSI8VvH0 чертите на всяка скорост ги прави и мойта ис-ка просто тая е доста по-лека и азотеца помага още :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 30 Юли 2008, 0:20

cucko написа:Имам чувството че се вкарвате във фантастичен филм...
Като не сте виждали и не разбирате много не се обяснявайте кое как..


За теб може и да е фантастичен .. що реши, че и за другите е така? Кое не съм виждал и не разбирам кое как?
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 30 Юли 2008, 0:40

ludiagsm написа:най-бързата ис-ка дава 10,4 секунди на 400м и е около 700коня 600+ е на 2 бара налягане и има 200коня нитрошот те я те http://youtube.com/watch?v=9i_KSI8VvH0 чертите на всяка скорост ги прави и мойта ис-ка просто тая е доста по-лека и азотеца помага още :)


И утре в някоя друга тема някой ще напише, че само азотец ти трябва и малко олекотяване и си 10.4... Луд знаеш, че не са толкова прости нещата иначе да си го направил до сега. ;)
без реклами в подписа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Юли 2008, 0:49

MaXo написа:
ludiagsm написа:най-бързата ис-ка дава 10,4 секунди на 400м и е около 700коня 600+ е на 2 бара налягане и има 200коня нитрошот те я те http://youtube.com/watch?v=9i_KSI8VvH0 чертите на всяка скорост ги прави и мойта ис-ка просто тая е доста по-лека и азотеца помага още :)


И утре в някоя друга тема някой ще напише, че само азотец ти трябва и малко олекотяване и си 10.4... Луд знаеш, че не са толкова прости нещата иначе да си го направил до сега. ;)


жал ми е да го нарежа щот си го оби4ам и по ме кефи да си дава дванайски ама с музика и седалки , а нещата са прости поне за мен :lol: имаш пари и малко акъл и приятели които са в 4ас даваш газ, немаш пари акъл и читави приятели само пишеш у форумите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 30 Юли 2008, 1:04

Я напиши колко неща трябва да подмениш за 700 коня ... олекотяването ясно. Не съм запознат с 318ките ... за Ниссана знам, че за да стане 1.8 мотора 700 коня и да държат всички железа от коляновия вал до колелетата .... по-евтино излиза да си купиш 1000 коня Скайлайн. :mhihi:
без реклами в подписа...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook