Ремонт на компресор на климатроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 26 Юли 2008, 11:29

И аз мерси за информацията. :)
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 28 Юли 2008, 13:54

JJ написа:Днес ме сюрпризираха че перката на климатика ( тази най отпред ) е капут! И ако искам да не си купувам и нов компресор да не си пускам климатика докато не я сменя! Гледам теми във форума - около 600лв. перката :shock:
Направо ще го карам на мексикански климатик - махам панорамните стъкла ( предно и задно) и газ!
Някой да има идея от къде мога да си купя пак нова перка на по ниска цена???


Колега, имай предвид че ако е празна системата, компресора и перката не се включват изобщо.
Това в сервиза на Сребърна не го знаеха и ме пратиха да си поправям перката. След което в ДаруКар се оказа, че перката си работи супер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 29 Юли 2008, 0:17

Georgieff написа:
JJ написа:Днес ме сюрпризираха че перката на климатика ( тази най отпред ) е капут!...
Колега, имай предвид че ако е празна системата, компресора и перката не се включват изобщо...

И на мен така ми казаха първият път като отидох при тях колега. Аз отидох да си взема час и те ми я закачиха видяха че няма фреон и сипаха 200грама при което перката не завъртя на налягане над 24-5 бара. Човека се уплаши и вика вадим фреона перката ти не работи май ще се поправяме или сменяме имаи готовност и ми каза да доида след няколко дена за цял ден да ме ремонтират. Отидох аз и те сипаха фреон 700-800 грама, а преди това ми поправиха там имах пробоина на едното от местата откъдето пълнят системата и го смениха. И напълниха системата и всичко ток тя заработи и перката почна да се пуска на 20 бара. Поработи 20 минути и изпусна през компресора малко фреон. После поправиха компресора като му смениха там едни гумички ли е кво ли е и към 4 следобед бях готов. Това беше в сервиз Габела обаче той е първият сервиз като се влезе след бариерата. Попринцип и двата сервиза са доста добри габелата обаче са по отдавна. Има една тема бях писал много подробно по тоя въпрос пак.
Изображение

Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook