Разлика между фар ХЕЛА фейс лифт ксенон и същия без ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Разлика между фар ХЕЛА фейс лифт ксенон и същия без ксенон
Който знае каква е разликата между фар face lift HELLA xenon и такъв,който е същия само че не е за ксенон моля да ме просветли.Става въпрос за фарове за е 39.
Re: Разлика между фар ХЕЛА фейс лифт ксенон и същия без ксен
kalinm написа:Който знае каква е разликата между фар face lift HELLA xenon и такъв,който е същия само че не е за ксенон моля да ме просветли.Става въпрос за фарове за е 39.
еми единия има ксенон другия нема
- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Може би разликата е в захващането на цокъла на крушките???Или има и нещо друго...?Сам си говоря вече...пфф:)
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ами явно има доста по-съществени разлики от захващането, след като са два пъти по-скъпи. Регулират се сами и най-вероятни рефлекторите и стъклата са различни.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Anthony_J написа:Ами явно има доста по-съществени разлики от захващането, след като са два пъти по-скъпи. Регулират се сами и най-вероятни рефлекторите и стъклата са различни.
Нищо подобно, халогенните също се регулират сами и освен цокъла за крушката нямат никаква друга разлика

Авторът на темата най-вероятно се интересува, заради разликата в цената на фарове с ксенон и халогени.Разликата идва от това, че фаровете вървят с крушките, а ксеноновите крушки на Hella не са никак евтини.За целта е най-добре да се вземат фарове с халогени Н7 и който иска да си слага китайски ксенон, освен ако колата не е оригинално със ксенон

Калине, веднага да казваш какво си намислил
Иначе да, както каза "лудия пресли" разликата е в това че едните идват с крушки /които наистина не са евтинки/ и оригиналните баласти
Мда, така е, а може би има и разлика в конструкцията на лупата отвътре, смисъл пластините


ICE написа:Ксенона има друга графика на светене!
Мда, така е, а може би има и разлика в конструкцията на лупата отвътре, смисъл пластините

Последна промяна bmwmania на 28 Юли 2008, 16:30, променена общо 1 път
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Вероятно иам разлики и в рефлектора за късите...
мисля единния е рефлекторен, а другия прожекторен.
Ксенона има друга графика на светене!
мисля единния е рефлекторен, а другия прожекторен.

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Сега ще ви кажа защо разпитвам....колата ми е с хела фарове оригинални за ксенон,обаче единия фар замина тотално и сега понеже търся да си купя фар,искам да знам какво да гледам като взимам.Аз фар хела фейс лифт,който не е за ксенон не съм разглеждал,затова нз какви са разликите освен може би захващането на крушката.Иначе крушките за ксенона,които споменаваше 1 колега по нагоре са по 153.00лв osram xenarc d2s,скоро ги смених.
- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Да обобщим:)-Ако фара е със захващане на крушката на късите тип D2S в нашия случай,значи е за ксенон...така ли да го разпозная???И м/у другото ако някой има такъв за продаване лс asap.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
ICE написа:Вероятно иам разлики и в рефлектора за късите...
мисля единния е рефлекторен, а другия прожекторен.
Ксенона има друга графика на светене!
Да, така е!Точно за това тези, които са халогенни светят странно, в смисъл, пак става една точка на стъклото пред лупата, като при ксенона.
Иначе нямат абсолютно никава разлика нито в рефлектора, нито в лупата.Единствената разлика, както казах по-горе, освен в цокъла е в това, че фаровете се продават с крушки и от там цената е така драстична, защото една крушка Hella ксенон струва 322.44лв.
@kalinm, кажи какво точно ти е заминало във фара и дали е Angel Eye, защото тотално означава счупена крушка + попилян баласт.Ако са ти заминали крушката и баласта, по-добре вземай такива за Н7 и слагай някакъв китайски ксенон.Така ще ти излезе доста по-евтино.Ако си пич обаче, отивай и вземай ксенонови фарове Angel Eye (гледам, че колата ти е 97-ма, което означава, че е със старите фарове).В крайна сметка ако 1000лв за ремонт на BMW те бъркат...
Баси, аз дадох 1000+лв само за водна помпа, двете ролки за ремъците, ремъци, термостат и радиатор, все неща, дето се водят консуматив

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Добре де, mad_presley, аз съм с оригинален ксенон и фарове преди фейса. Исках да си сложа Angel Eyes, но навсякъде ми казаха, че за Хелла или оригинални БМВ, трябва да си взема такива за фабричен ксенон, а те са двойно по-скъпи. Това и ме отказа, защото моите фарове са много запазени и светят супер. Няма да дам 2 бона само за гъзария. По твоята логика обаче, ако си взема Хелла, която не е за ксенон, няма да имам проблем да я монтирам, запазвайки си сегашните крушки и баласти. Така ли е?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани