tds - Губи мощност при загряване и тресе

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

tds - Губи мощност при загряване и тресе

Мнение от Vlados » 20 Юли 2008, 15:39

От известно време (след профилактика) колата ми вече е със собствено мнение:
Като изключим предишните проблеми в темите Охладителна система на ТДС - аномалии? и За датчика на водата при 525 ТДС се появиха и други:

1. Като загрее започва цялата кола да тресе.
2. Прави ми впечатление, че един ден много върви, а на другия е по-спъната и това без да пипам нищо.
3. Днес я карах извънградско и на един баир вдигна температурата една идея след нормалното и колата изведнъж загуби мощност. Върнах на 4-та, 3-та... едвам доизкачих баира...

Според вас нормално ли е това, да не е някаква защитна реакция на двигателя. После ми направи впечатление като си дойдох в София и вдигна пак леко темп., пак изгуби мощност, но на светофар я изфорсирах и стрелката се върна на място.
Дайте някакви идеи, на какво могат да се дължат всичките тези истории.

П.С. Сменил съм водна помпа и термостат (италиански), измих радиатора отвътре и отвън, измих интерколера, колекторите и маркучите на турбото.
Последна промяна Vlados на 09 Авг 2008, 15:57, променена общо 4 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 20 Юли 2008, 20:05

Много странен проблем е това, да губи мощност като загрее. Да не би нафтовата помпа нещо да се ебава? Може и някоя дюза да ти се бъзика и да не отваря хубаво, от там да губи мощтност и да се бъзика. Пробвай с добавка в горивото за почистване на дюзите. А ако това не помогне на диагностика иди. Има един сервиз в Люлин като утиваш към Бриколаж по Сливница точно преди светофара, където трябва да завиеш на ляво (пак от ляво) има един сервиз - доста голям. Познавам собственика и са много сериозни там и държат на добре свършената работа, и са работили с много дизели вкл. 525 тдс. Даже и ремонт на нафтова помпа ми казаха, че правят там. Така, че можеш да ги пробваш. За останалите колеги - не правя реклама на сервиза просто съм доволен от тях :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 20 Юли 2008, 23:34

Колега аз имах същия проблем миналата година,колата ми вдигаше градуси и спираше да върви по магистралата ми падаше до 70км/ч и неискаше повече докато не охлади!Така и неразбрах какво е,но явно е някаква защита от прегряване с която аз не се разминах!Водната ми помпа се счупи от движение(беше пластмасова)и прегрях!След ремонта на главата и т.н този проблем изчезна съотвевтно и греенето и затова го свързвам с някакъв вид защита!

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юли 2008, 11:41

fatix написа:Колега аз имах същия проблем миналата година,колата ми вдигаше градуси и спираше да върви по магистралата ми падаше до 70км/ч и неискаше повече докато не охлади!Така и неразбрах какво е,но явно е някаква защита от прегряване с която аз не се разминах!Водната ми помпа се счупи от движение(беше пластмасова)и прегрях!След ремонта на главата и т.н този проблем изчезна съотвевтно и греенето и затова го свързвам с някакъв вид защита!

Лошото е, че при мен се получава след смяната на водната помпа, термостата, миенето и т.н. иначе и на мен ми се струва, че е нещо като защита, защото в момента в който стрелката се върне, колата започва да си върви... :help:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от batesergo » 22 Юли 2008, 16:20

Имах същия проблем преди 2 седмици,на по-големите баири стрелката тръгваше към червеното и колата губеше мощност,явно някакъв вид защита,на равното се оправяше.Смених силиконовата перка на радиатора и всичко се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 22 Юли 2008, 17:00

Аз също карах tds.
В задръстванията ми тресеше, но бяха достатъчно да се пусна с висока скорост за около 15 мин. или да одбия и спираше (поне за малко).

Смених съединител, казаха ми че не е от него а от маховика (притисктелният диск), но след смяната му всичо заспа. След това ми я откраднаха :evil:

п.с. зимата този проблем не го направи, макар че се беше показал предичното лято, смених го веднага след като се затопли времето.

Сашо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Мнение от gecata73 » 23 Юли 2008, 15:56

провери си силикона на перката , като загрее дигни капака,и почни да я форсираш-ще ти трябва помощник- и наблюдавай как се върти пеката, малко колебание-забавяне да усетиш сменяй, аз по същия начин страдах и смених всичко и се оказа това, а също е важно да имаш и пласмасата около перката щото нищо не правиш иначе

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 23 Юли 2008, 18:58

Виското ми е тръгнало... Днес купих ново виско и нов термостат BEHR, както и нова перка. В събота ще сменя всичко и ще видим...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 23 Юли 2008, 19:57

Vlados написа:Виското ми е тръгнало... Днес купих ново виско и нов термостат BEHR, както и нова перка. В събота ще сменя всичко и ще видим...

Давай Влади, стискам палци ... айде, че стана време да ги разхождаме малко ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 25 Юли 2008, 15:52

Айде колега смени ли охладителните джаджи ... казвай, чакам коментар ... надявам се положителен ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 25 Юли 2008, 17:24

Мисля си че не е от топлината, клата не му загрява!

От съединителят е, аз го имах същото!

Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2008, 18:24

Реши ли се проблема??
И от какво беше ако ДА?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 26 Юли 2008, 21:01

Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ... :( резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена. :banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Юли 2008, 10:14

как тъй перката се лъжела,че виското несмогва
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Юли 2008, 10:21

Vlados написа:Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ... :( резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена. :banghead: :banghead: :banghead:
имам всичко за ТДС-ако имаш нужда...на лс
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook