Странно поведение на разходомера за моментен разход

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 9.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: 745

Странно поведение на разходомера за моментен разход

Мнение от libol » 24 Юли 2008, 9:10

Как трябва да показва разходомера, който се намира в долната част на оборотомера (стрелката сочеща надолу)? Нормално ли е когато колата се движи по инерция, изключена от скорост да показва между 2 и 8 л/100 км. Когато спирам отива до 10-12 л/ 100 км., отскача и едва тогава отива на 0? При потегляне до 1200-1300 об./мин. стои на 0, а като ги мине отива на 15-20 л./100км. Ако съм подал малко повече газ залепва до края, докато не отпусна леко, а не съм "до дупка". Когато се движа с постоянна скорост показва нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 24 Юли 2008, 9:51

Забелязал съм, че при Е36 стрелката на разходомера при спряла кола и заплаен двигател е в безкрайност (което е истината, харчиш бензин, а стоиш на едно място), а на Е39 стрелката е на 0, което според мен не трябва да е така. Затова при спиране първо отива към безкрайност, но се връща на 0. Според мен трябва да е като на Е36.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 24 Юли 2008, 10:09

При мен не е така, като съм по инерция е на нула, като спирам лека по лека си отива на нула!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: Странно поведение на разходомера за моментен разход

Мнение от Lucky » 24 Юли 2008, 11:16

libol написа:Как трябва да показва разходомера, който се намира в долната част на оборотомера (стрелката сочеща надолу)? Нормално ли е когато колата се движи по инерция, изключена от скорост да показва между 2 и 8 л/100 км. Когато спирам отива до 10-12 л/ 100 км., отскача и едва тогава отива на 0? При потегляне до 1200-1300 об./мин. стои на 0, а като ги мине отива на 15-20 л./100км. Ако съм подал малко повече газ залепва до края, докато не отпусна леко, а не съм "до дупка". Когато се движа с постоянна скорост показва нормално.


Нормално е спокойно. Карай си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 24 Юли 2008, 16:24

cable написа:При мен не е така, като съм по инерция е на нула, като спирам лека по лека си отива на нула!

Ако намаляваш докато си на скорост- така е. Но зависи на коя предавка си и с каква скорост се движиш.
Обикновенно когато спираш и колата се движи по инерция с около 10 км/ч с намаляването на скоростта се увеличава и моментния разход. По-драстично е увеличението на моментния разход когато си на 3 или 4 и караш с прекалено ниска скорост: на 3 караш с 20 км/ч - може да ти покаже и 22/100.
Абе както каза Лъки - нормални са показанията, няма какво да го мислиш.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 9.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: 745

Мнение от libol » 24 Юли 2008, 16:48

Благодаря за успокоителните отговори! Реших, че пак нещо се скапа. Преди 2-3 седмици помпата в резервоара, сега разходомера. Но щом е нормално - добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 9.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: 745

Мнение от libol » 24 Юли 2008, 16:49

Благодаря за успокоителните отговори! Реших, че пак нещо се скапа. Преди 2-3 седмици помпата в резервоара, сега разходомера. Но щом е нормално - добре. Бях почнал да си внушавам, че запона да гори повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.04.2008

Мнение от syntaxerr » 24 Юли 2008, 16:59

Няма грижи всичко си е ок и при мен е така когато е на инерция освободена от скорост инжекторите са отворени и продължават да впръскват но сравнително по-малко когато си на скорост и двигатела се успокои пуснато по инерция без газ те се затварят и затова ти отчита 0 поне аз така съм чел някъде ако греша някой д аме поправи
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 528iA вече:)

Мнение от BoyVel » 24 Юли 2008, 23:21

libol написа:Благодаря за успокоителните отговори! Реших, че пак нещо се скапа. Преди 2-3 седмици помпата в резервоара, сега разходомера. Но щом е нормално - добре. Бях почнал да си внушавам, че запона да гори повече.

нормално си е!не се притеснявай,но искам да питам да кажеш малко по- подробно за помпата в резервоара,че и моята май вече е за смяна-прави ми простотии

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 9.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: 745

Мнение от libol » 25 Юли 2008, 12:30

Какво твоята прави? Колата ми гасне когато остане с около 15 л. гориво. Сигурен съм че е от помпата, защото маркучът към горивния филтър е полупрозрачен и се виждат мехурчетата въздух в горивото. А и като вдигна задната седялка (помпата се намира от дясно) не се чува да работи. Когато работи се чува ясно при вдигната седялка. Моята понякога зацепва и тръгва. Предполагам, че са и свършили четките. Поръчал съм я и я чакам - около 160 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 27 Юли 2008, 0:59

Това което обясняваш, е така както трябва да бъде и някои от колегите се опитаха да го обяснят защо е така! Ако при някой друг е различно, то по скоро той има проблем, а не ти! 8)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook