Проблеми с оборотите на БМВ 316 (карбуратор)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Проблеми с оборотите на БМВ 316 (карбуратор)
Здравейте, имам следният проблем с колата:
При палене на студен двигател, колата запалва за момент и изгасва. След малко помощт от моя старана (подаване на газ) се стабилизира, но работи неравномерно. Дори и при загрят двигател оборотите продължават да се менят, да играят с диапазон около 100 оборота.
Колата е Е30 с карбуратор ПИЕРБУРГ 2BE.
Според мен е някой от датчиците за обратна връзка (темперетура или нещо такова),
Искам да ви попитам дали знаете къде се намират те и някакави контролни стойностти.
Аз се поразрових под капака и видях три датчика: единият е до делкото на цилиндровият блок, навит е там и от него излиза една жица; другите два да в предната част на цилиндровият блок, от единия излиза една жица, а от другия два маркуча за вакум.
Можете ли да ми дадете малко повече инфо за този проблем за да се опитам да се справя с него.
Благодаря предварително!
При палене на студен двигател, колата запалва за момент и изгасва. След малко помощт от моя старана (подаване на газ) се стабилизира, но работи неравномерно. Дори и при загрят двигател оборотите продължават да се менят, да играят с диапазон около 100 оборота.
Колата е Е30 с карбуратор ПИЕРБУРГ 2BE.
Според мен е някой от датчиците за обратна връзка (темперетура или нещо такова),
Искам да ви попитам дали знаете къде се намират те и някакави контролни стойностти.
Аз се поразрових под капака и видях три датчика: единият е до делкото на цилиндровият блок, навит е там и от него излиза една жица; другите два да в предната част на цилиндровият блок, от единия излиза една жица, а от другия два маркуча за вакум.
Можете ли да ми дадете малко повече инфо за този проблем за да се опитам да се справя с него.
Благодаря предварително!
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Клапата за въздух на 1-ва камера.
Можеш ли да ми дадеш малко разяснения какво имаш в предвид с това?
Маркучетата съм ги променил.
Можеш ли да ми дадеш малко разяснения какво имаш в предвид с това?
Маркучетата съм ги променил.
Не знам, аз го съживих моя след като купих още 2 не работещи и си направих реставрирах на 100% един ладов. Ядосах се и го направих. Сега е перфектен, пали на газ и бензин без газ, оборотите са стабилни и на газ и на бензин около 800-950 в зависимост от работната температура. Ще го карам така докато не започне пак да създава главоболия, от които определено могат да ти побелеят косите и ще монтирам на практика чисто новата руска мощ! Алекс написа:от тея карбуратори могат да ти побелеят косите![]()
аз преди много време имах подобен проблем и се оказа машинката която движи клапата за въздух.Тя ти движи клапата при палене и в зависимост топъл или студен е мотора
така и не можах да я оправя и накрая жило за смукач от москве и си реших проблема![]()


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
За Смяна на мотора съм с 2 те ръце за ама за колата никога !!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Да ясно се вижда, че разбирате доста от тези коли след мненият, които споделихте досега.
Бяхте ми много полезни, благодаря, дано мога и аз да ви се отплатя за помощта по някъв начи.
пп Когато няма каво да кажеш по-добре замълчи.
Бяхте ми много полезни, благодаря, дано мога и аз да ви се отплатя за помощта по някъв начи.
пп Когато няма каво да кажеш по-добре замълчи.
cgm написа:Да ясно се вижда, че разбирате доста от тези коли след мненият, които споделихте досега.
Бяхте ми много полезни, благодаря, дано мога и аз да ви се отплатя за помощта по някъв начи.
пп Когато няма каво да кажеш по-добре замълчи.
слагай ладения и си готов

механична или пълна при по-добри финанси
и нов мотор при сравнително добри финанси

други мерки нема май или ако не искаш да ти побелеят косите рано рано

- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
аз имам същия проблем в момента, и се оказа тампона под карбуратора, иска си нов , направо ще го карам да ми го разглобят и почистят и да сменят всички гуми по него...
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани