318is Турбо или 325\328
Модератор: bum_bum
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Аз не ви ли обясних малко разлика!
Пимер: 318i има разлика с 318is нали!
А 325i няма ли да има също разлика с 325i+turbo......
Така че 318is 4 цилиндъра=140 коня,а 325i е 6 цилиндъра=192 коня
Помислете на 4 цилиндровия колко коне може да му се даде че да няма проблеми....така също за 6-така колко отгоре има спрямо ис-а и + това въртящите моменти?!
Пимер: 318i има разлика с 318is нали!
А 325i няма ли да има също разлика с 325i+turbo......

Така че 318is 4 цилиндъра=140 коня,а 325i е 6 цилиндъра=192 коня
Помислете на 4 цилиндровия колко коне може да му се даде че да няма проблеми....така също за 6-така колко отгоре има спрямо ис-а и + това въртящите моменти?!
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
cucko написа:Аз не ви ли обясних малко разлика!
Пимер: 318i има разлика с 318is нали!
А 325i няма ли да има също разлика с 325i+turbo......
Така че 318is 4 цилиндъра=140 коня,а 325i е 6 цилиндъра=192 коня
Помислете на 4 цилиндровия колко коне може да му се даде че да няма проблеми....така също за 6-така колко отгоре има спрямо ис-а и + това въртящите моменти?!
То всичко много хубаво ама турбо + 325-ца ще ми стъпи около 20хилки.Аз по добре да си вкарам м3-ка и да е карам с чужди номера ако е така

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
cucko написа:325 цата има около 5 бона акциз а м3 към 15 бона...
p.s. Tук нали говорим за турбиниране!
Говорим ама чакам лудия да ми даде съвет и да ме насочи към някой,евентуално за такава турбо конверсия.
vicho написа:при иС-а (турбо), докато тръгне мъка и като стигне 3.5-4к рпм и като те шибне бууста не виждам как ще се справиш с волана
Тука си прав колега,но като цяло колата не е искам само да е за плъзгане ,говорим и за кола която ще си е карам в ежедневието с тези пари който съм се замислил да вложа + сегашната ми кола може спокойно да си взема една е46-ца и да си джиткам кротко и спокойно ,





EcLipSeR написа:Че той Ис-а въобще не е бърз нит на ниски нит на високиcucko написа:Според мен най-добре на 325-цата си направи турбиниране...то малко барове му трябва и в ниските ще е бърза като ис-а!много са му кгмчетата просто.. Да наистена и аз чкам ЛудияГСМ да на образова малко и да ме светне на къде да ходя и с колко пари да ходя
И аз сам чувал че тез супер чарджари правили чудеса ама си нямам и идея как работи това и какво е нужно да се вкара.Но иначе и аз съм чуал че компресора на ЦЛК-то работи много добре.Общо взето май повечето сме плоски на тази тема
Да де, CLK-то не е с "охлювно" турбо, за каквото говорим, а точно с чарджър. На мен това ми е по-итнересно от турбокомпресор. Все пак CLK дава разход около 10 градско нормално каране, колкото и моята, а е с около 50 коня над М42-то

Сега малко разсъждения на лаик:
Другото което съм чел по дебелите книги за турбо-тата е, че колкото по-голям е мотора, толкова по-голям е лаг-а и не е комфортно за евридейка. Фиат слагат сток турбота на малки мотори, което е разбираемо. Големите мотори, за да стават за нормално градско каране ,искат би-турбо нали? Така че 25 и 28 си мисля, че няма да са много удачни.
Чарджърче-то обаче обажда "трамвайчето" от ниски обороти

Прави ми впечатление, че хората, които разбират от материята не пишат по такива теми. Имам приятел с Хонда Сивик Турбо 1.6 и е впечатляваща, правена в Перник и още в движение (2год. по-късно). Никога не ми е отказал информация. Може би колегите в този форум си "пазят хляба"... Както и да е. Бих останал изненадан да видя аргументирано мнение за суперджарджъра, различно от "

Чарджъра може да поема от ниски но после се губи
. Другото при него е че може да ти дава нещо в повече ,но определено и ти взема от него
. Иначе казано съпротивлението което оказва той е загуба на коне.
Ако ще се слага на мотор който не обича високи обороти е перфектно , но иначе по-добре турбокомпресор.
Относно лага при големите мотори ... за всеки мотор си има достатъчно голям охльов.
ЦЛК и 10 литра на 100 км в града е прекалено оптимистичен дрийм.
А за автора на темата - след като се обръщаш след кихащата е30-ка ,а не след шестаците мисля че отговора на въпроса който си задаваш е ясен
.Сам го каза - млад си и сега ти е времето да си блъскаш главата докато евентуалните проблеми са по-лесно поправими и не храниш семейство.


Ако ще се слага на мотор който не обича високи обороти е перфектно , но иначе по-добре турбокомпресор.
Относно лага при големите мотори ... за всеки мотор си има достатъчно голям охльов.
ЦЛК и 10 литра на 100 км в града е прекалено оптимистичен дрийм.
А за автора на темата - след като се обръщаш след кихащата е30-ка ,а не след шестаците мисля че отговора на въпроса който си задаваш е ясен

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
bbekov написа:Чарджъра може да поема от ниски но после се губи. Другото при него е че може да ти дава нещо в повече ,но определено и ти взема от него
. Иначе казано съпротивлението което оказва той е загуба на коне.
Ако ще се слага на мотор който не обича високи обороти е перфектно , но иначе по-добре турбокомпресор.
Относно лага при големите мотори ... за всеки мотор си има достатъчно голям охльов.
ЦЛК и 10 литра на 100 км в града е прекалено оптимистичен дрийм.
А за автора на темата - след като се обръщаш след кихащата е30-ка ,а не след шестаците мисля че отговора на въпроса който си задаваш е ясен.Сам го каза - млад си и сега ти е времето да си блъскаш главата докато евентуалните проблеми са по-лесно поправими и не храниш семейство.
Аз съм за суперчарджъра. Първо: Не е така както е написал колегата, че поема в по-ниските обороти, а е точно обратното. Чарджъра се задвижва от пистовия ремък и компресията, която създава изцяло зависи от оборотите на двигателя, т.е. по-високи обороти- по-голямо налягане. Предимството му пред турбо чарджъра е в това, че няма лаг ефект, което за един бързооборотен двигател е определящо. Второ: Тези двигатели- М42 са пригодени да се монтира обикновен компресор, относително просто и лесно е. Може да се сложи и охлюв, но труда по тази интервенция е безумно скъп, имам в предвид малкото място, което е над изпускателните тръби, трябва да се реже капака, да се монтира и интеркулър. Последното е задължително с оглед постигане на максимална мощност и въртящ момент и запазване на двигателя от детонации, вследствие на горещия въздух и високата степен на сгъстяване. Недостатъкът на обикновения компресор пред турбото е, че енергията за задвижването му отнема от мощността на двигателя и оттам повишава разхода /едното за сметка на другото/, докато при турбото изгорелите газове са източник на безплатна мощност и въртящ момент. Второто е по-бавното реагиране при рязко подаване на газ в нискооборотния диапазон. Турбокомпресора малко се влияе от оборотите на двигателя а от количеството на изгорелите газове, т.е. при ниски обороти и рязко падаване на газ, се развърта по-бързо.
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
един глас за Туро + IS
доста на д 200к.с ще стане дори и 0,5-6 бара
турбо на 6 цилиндъра доста по скъпо ще излезе
и и звука.... бръмммм ...тсссс....тсссс....
за АУдито в галерията ми 2,2 турбо надуто до към 400-500 кс. до морето дава 9-10л/100 със 130-140км/ч , градско 20-30л/100 ама е доста по-надуто.
доста на д 200к.с ще стане дори и 0,5-6 бара
турбо на 6 цилиндъра доста по скъпо ще излезе
и и звука.... бръмммм ...тсссс....тсссс....
за АУдито в галерията ми 2,2 турбо надуто до към 400-500 кс. до морето дава 9-10л/100 със 130-140км/ч , градско 20-30л/100 ама е доста по-надуто.

- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
EcLipSeR написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100423&highlight=ludiagsm
една интересна тема , но пак не ми отговори пълно на въпроса
До колкото сметнах 4-5хиялди лева според това което е писал лудия,ако е така добре по евтино ми е от акциза .. Само да не стане евтинито излиза по скъпо
Искам само да попитам ако се сменя двигателя примерно с по голям , и ако той се внася на него някав акцис данък и т.н. плаща ли са и като го сложеш какво става,трябва да се презавери в кат или може да си свиркаш срещо някой леф ?
да колега евтиното винаги излиза скъпо

и защо ти са документи и глупости,бучи б25 или б28 и си каркай на 18-кин талон

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
vicho написа:
то по думи на всички, които са карали м52б28 - 16ската харчи повече от нея, та какво остава за иС турбо?
Я питай лудия дали като турбинира iS-а или дори 16-ката не почна да харчи повече.... с тоя втори ред дюзи.... как я виждаш тая работа... разхода ще се дигне сигура... да не говорим, че ако направи турбо конверсия ще иска постоянно да си "свири" с турбината.... според мен 28-цата е доста по-лежерна, ма пък и си е стабилен двигател... ще ти даде мощност, пък с един чипс ще минеш 200PS... да не са малко...

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Mollov написа:vicho написа:
то по думи на всички, които са карали м52б28 - 16ската харчи повече от нея, та какво остава за иС турбо?
Я питай лудия дали като турбинира iS-а или дори 16-ката не почна да харчи повече.... с тоя втори ред дюзи.... как я виждаш тая работа... разхода ще се дигне сигура... да не говорим, че ако направи турбо конверсия ще иска постоянно да си "свири" с турбината.... според мен 28-цата е доста по-лежерна, ма пък и си е стабилен двигател... ще ти даде мощност, пък с един чипс ще минеш 200PS... да не са малко...
напълно съм съгласен с теб
не знам в каква насока го написа това, но аз го мисля абсолютно същото

п.с. с това "лежерна" не съм баш съгласен, Кики ме вози и ми се стори доста агресивна

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мне, аз не те опонирах, ами по-скоро да подкрепя мнението.... "Я питай лудия" беше по-скоро общо обръщение, от колкото директно към теб...
Иначе в сравнение с iS Turbo, 28-цата ще ти се стори верно лежерна...
А че самата тя като цяло си е агресивна - така си е... 
Иначе в сравнение с iS Turbo, 28-цата ще ти се стори верно лежерна...


- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Никакво развитие по темата , така и очаквах , както каза колега по горе тези който знаят не се обаждат хич , но то си е и нормално, аз доло горе имизмислих какво да правя,като за начало май ще си купя едно моторче от 325-ца 8-ца квото намеря предполагам повче от 2 хилки няма да излезе,само до колкото разбрах диференцяла и скоростната кутия и тях трябва да сменя. И по нататак евентуално може да сложа охлювче , но пак ще се гледа и търси ,все пак си мисля най добре да си купя 325\8-ца от колкото да правя такива трансплантаций парите който ще паднат по труда и по купуване на двигател скоростна кутия диф ще са еквиваленти на една друга кола + парите от моята
.Но нищо не се знае само нз кой ден ще ме хванат лудите и ще си взема една е30-ска и ще налея в нея сичките пари , поне ще стигнат 


- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
EcLipSeR написа:Никакво развитие по темата , така и очаквах , както каза колега по горе тези който знаят не се обаждат хич , но то си е и нормално, аз доло горе имизмислих какво да правя,като за начало май ще си купя едно моторче от 325-ца 8-ца квото намеря предполагам повче от 2 хилки няма да излезе,само до колкото разбрах диференцяла и скоростната кутия и тях трябва да сменя. И по нататак евентуално може да сложа охлювче , но пак ще се гледа и търси ,все пак си мисля най добре да си купя 325\8-ца от колкото да правя такива трансплантаций парите който ще паднат по труда и по купуване на двигател скоростна кутия диф ще са еквиваленти на една друга кола + парите от моята.Но нищо не се знае само нз кой ден ще ме хванат лудите и ще си взема една е30-ска и ще налея в нея сичките пари , поне ще стигнат
ми колега,тъй като "колегите-светила" нема ти обяснят за кво иде реч
търси агрегат от Е36-комплект(ако е със кардан и заден мост най добре)-ще избегнеш много дребни неудачи и ядове и ще стане по истинско


от 3 дни патъркам със една е30 325-ца пак купе и за съжаление установих че пак съм сбъркал модела и проекта като цяло

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани