Няма възможност за халогени ?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Няма възможност за халогени ?!
Забелязах че колата ми няма опция за халогени. Копчето за фаровете за мъгла има само една степен и тя пуска задните фарове за мъгла успешно само че за от пред няма степен. Попринцип съм забелязал че има 2 степени когато има халогени и отпред. Попринцип колата ми е с капаци на мястото на халогените. Проблемът е че имам халогени и искам да си ги сложа.
Имам 2 въпроса:
Някой знае ли къде мога да намеря ел. схемата в която става въпрос за халогените. Двамата с Nikinikolov сме решили да направим колата така че да може да има халогени по възможност.
Второто което ме интересува живо е това как спокойно да достъпя вътрешността под бронята без канал. Видях тема в която се обяснява но там е за М броня. При мен има капачета които мога да махна но има и някакви решетки отстрани. Мисълта ми е че тия халогени ще трябва да се закрепят за нещо, и ще трябва да мога да бъркам по свободно за да стане това. Освен това не виждам кабели да висят отзад, а намерих подобни букси за халогени поставени зад фаровете ми но те са доста къси за да стигнат до долу според мен и няма ток в тях. Затова ми е нужна и ел. схема по възможност.
Ще кача и снимки после за да видите нагледно.
Имам 2 въпроса:
Някой знае ли къде мога да намеря ел. схемата в която става въпрос за халогените. Двамата с Nikinikolov сме решили да направим колата така че да може да има халогени по възможност.
Второто което ме интересува живо е това как спокойно да достъпя вътрешността под бронята без канал. Видях тема в която се обяснява но там е за М броня. При мен има капачета които мога да махна но има и някакви решетки отстрани. Мисълта ми е че тия халогени ще трябва да се закрепят за нещо, и ще трябва да мога да бъркам по свободно за да стане това. Освен това не виждам кабели да висят отзад, а намерих подобни букси за халогени поставени зад фаровете ми но те са доста къси за да стигнат до долу според мен и няма ток в тях. Затова ми е нужна и ел. схема по възможност.
Ще кача и снимки после за да видите нагледно.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Няма нужда от снимки,
Ти си с малкия (или без) борд компютър, затова нямаш предвидено място за халогени. Първо се снабди с превключвател, който има и позиция халогени, второ си купи халогени, трето работата е за ел.техник, човек който разбира, а по-добре, който вече го е правил.
Повече инфо от Lucky, който е минал през това.
ПП. Също така потърси из форума Е39, 99% има писано по въпроса в повече от една тема.
И знай едно, няма невъзможни неща.
Успех!
Ти си с малкия (или без) борд компютър, затова нямаш предвидено място за халогени. Първо се снабди с превключвател, който има и позиция халогени, второ си купи халогени, трето работата е за ел.техник, човек който разбира, а по-добре, който вече го е правил.
Повече инфо от Lucky, който е минал през това.
ПП. Също така потърси из форума Е39, 99% има писано по въпроса в повече от една тема.
И знай едно, няма невъзможни неща.
Успех!

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
маальееее Айс ...... тцтцтцтцтцтц
халогенки
не че автора на темата не подвежда ма тва са си живи фарове за мъгла 
халогенки


- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мисля ясно е на всички, че колегата е имал предвид превключвателя за светлините!
Така че всичко е ок...
Така че всичко е ок...

- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
да
здравей колега аз минах по твоя път та да ти кажа да не се мъчиш схемата я има в аутодатата ако държиш щи я пратя но не ти е нужна
1.хич да не ти пука всичко става за 4 часа
2.със сигурност имаш 2 куплунга за фарове за мъгла (и на мен ми се струваше 4е са адски къси кабелите ама не са
3 имаш 2 капака то4но до капаците на бъдещите (халогени) свалят се първо пластмасовите нитове и после тия (решетки както им казваш ти)първо от горния краи с отвертка а после и капаците на халогените
4 халогените са направени така 4е влизат в жлеб от външната страна а от вътрешната имат място за видия + пластина (гаика)
5.клю4а в таблото е мн важен свалят се двете лаисни (дървени от 2 края на волана после рзвиваш болтовете под тях и 3 те на таблото издърпваш платмасата на ключа с пръсти(трудно)и от долу има гаика развиваш я и ключа е в теб на гърба му има букса на твоя ключ има с 1 по малко пин от колкото на буксата аз модифицирах моя ключ(възможно е щото пластините вътре си стоят)само се запоява пин и се разпробива ограничителя ако мислиш че не можеш да го направишти си го купи от някоя морга с 4 позиции изключено,задни,предни ,задни и предни желая ти успех ако искаш подробно инфо пиши лс
1.хич да не ти пука всичко става за 4 часа
2.със сигурност имаш 2 куплунга за фарове за мъгла (и на мен ми се струваше 4е са адски къси кабелите ама не са
3 имаш 2 капака то4но до капаците на бъдещите (халогени) свалят се първо пластмасовите нитове и после тия (решетки както им казваш ти)първо от горния краи с отвертка а после и капаците на халогените
4 халогените са направени така 4е влизат в жлеб от външната страна а от вътрешната имат място за видия + пластина (гаика)
5.клю4а в таблото е мн важен свалят се двете лаисни (дървени от 2 края на волана после рзвиваш болтовете под тях и 3 те на таблото издърпваш платмасата на ключа с пръсти(трудно)и от долу има гаика развиваш я и ключа е в теб на гърба му има букса на твоя ключ има с 1 по малко пин от колкото на буксата аз модифицирах моя ключ(възможно е щото пластините вътре си стоят)само се запоява пин и се разпробива ограничителя ако мислиш че не можеш да го направишти си го купи от някоя морга с 4 позиции изключено,задни,предни ,задни и предни желая ти успех ако искаш подробно инфо пиши лс
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: да
боцко написа:здравей колега аз минах по твоя път та да ти кажа да не се мъчиш схемата я има в аутодатата ако държиш щи я пратя но не ти е нужна
1.хич да не ти пука всичко става за 4 часа
2.със сигурност имаш 2 куплунга за фарове за мъгла (и на мен ми се струваше 4е са адски къси кабелите ама не са
3 имаш 2 капака то4но до капаците на бъдещите (халогени) свалят се първо пластмасовите нитове и после тия (решетки както им казваш ти)първо от горния краи с отвертка а после и капаците на халогените
4 халогените са направени така 4е влизат в жлеб от външната страна а от вътрешната имат място за видия + пластина (гаика)
5.клю4а в таблото е мн важен свалят се двете лаисни (дървени от 2 края на волана после рзвиваш болтовете под тях и 3 те на таблото издърпваш платмасата на ключа с пръсти(трудно)и от долу има гаика развиваш я и ключа е в теб на гърба му има букса на твоя ключ има с 1 по малко пин от колкото на буксата аз модифицирах моя ключ(възможно е щото пластините вътре си стоят)само се запоява пин и се разпробива ограничителя ако мислиш че не можеш да го направишти си го купи от някоя морга с 4 позиции изключено,задни,предни ,задни и предни желая ти успех ако искаш подробно инфо пиши лс
Това е правилното аз също минах по този път!
Купих си копчето от една морга за 25лв и само plug&play
Има в една тем във форума съм дал снимки как се разглобява за халогени таблото потърси я!
Тези жакове, който ти се струват къси, не са къси, срежи просто заводските свински опашки и готово, стигат точно до долу!
това е допълнителното от мен върху мнението на колегата "Боцко"
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Закупих си бутона 4 степененен пратиха ми и куплунга с излизащите от него 2 жички отрязани. Разгледах из нет-а и там обаче са дадени как го преправят от една жичка. Не съм сигурен как ще стане точно електрическата работа. Скоро ще пробвам да направя интервенцията имам и двата халогена налични с крушки. Ще кажа какво е станало и дали е било успешно.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Относно преправянето стана перфектно. Поставиха ми халогените. Единственото което се модифицираше при мен беше че сменихме бутона. Не се наложи да се правят никакви кабелджииски истории. Сега всичко е бомба.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
предната броня се маха нали ?
я кажи са, имаше ли прокарана инсталация за халогените, и къде седат кабелите, щото аз като сменях бронята не видях да стърчат кабели за хАлогените :>
я кажи са, имаше ли прокарана инсталация за халогените, и къде седат кабелите, щото аз като сменях бронята не видях да стърчат кабели за хАлогените :>
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
BMW-E39 написа:предната броня се маха нали ?
я кажи са, имаше ли прокарана инсталация за халогените, и къде седат кабелите, щото аз като сменях бронята не видях да стърчат кабели за хАлогените :>
Не се маха бронята. Свалят се капачетата за халогените и се слагат. Кабелите си седят под капака до кабелите на фаровете. Имаше си оригинална инсталация фабричната просто трябваше да се разпънат жиците до долу щото са омотани и прибрани и ги връзваш. След смяната на бутона светнаха веднага.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
При мен пък беше още по интересно,имах си халогени на предната броня свързани всичко ок,но вътре копче само с една позиция която пускаше задните само
След като ми поискаха 50 лв за ключ с две позиции(втора ръка) вече пуска само предните 


signala написа:При мен пък беше още по интересно,имах си халогени на предната броня свързани всичко ок,но вътре копче само с една позиция която пускаше задните самоСлед като ми поискаха 50 лв за ключ с две позиции(втора ръка) вече пуска само предните
В мъгла колега е за предпочитане и отзад да свети, даже по безопасно е да не те връхлети някой!
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
WALL написа:signala написа:При мен пък беше още по интересно,имах си халогени на предната броня свързани всичко ок,но вътре копче само с една позиция която пускаше задните самоСлед като ми поискаха 50 лв за ключ с две позиции(втора ръка) вече пуска само предните
В мъгла колега е за предпочитане и отзад да свети, даже по безопасно е да не те връхлети някой!
Напълно съм съгласен с теб колега,това е просто временно решение

- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
signala написа:При мен пък беше още по интересно,имах си халогени на предната броня свързани всичко ок,но вътре копче само с една позиция която пускаше задните самоСлед като ми поискаха 50 лв за ключ с две позиции(втора ръка) вече пуска само предните
Колега преметнали са те. Копчето и на мен ми беше оригинално с една позиция. Купих си копче от форума от колега с 2001ва или 2000ната е39 но това е без значение. Копечето е с 4 позиции. Копчето се поставя без модифициране на мястото на старото. За по сигурно си купих копчето заедно с кабелите от колегата за тази цел тои ми ги беше сряазал за да ми ги прати но май нямаше нужда от тях. Както и да е ако искаш да ти светят халогените отпред колега ти трябва копче с 4 позиции.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
DroW написа:signala написа:При мен пък беше още по интересно,имах си халогени на предната броня свързани всичко ок,но вътре копче само с една позиция която пускаше задните самоСлед като ми поискаха 50 лв за ключ с две позиции(втора ръка) вече пуска само предните
Колега преметнали са те. Копчето и на мен ми беше оригинално с една позиция. Купих си копче от форума от колега с 2001ва или 2000ната е39 но това е без значение. Копечето е с 4 позиции. Копчето се поставя без модифициране на мястото на старото. За по сигурно си купих копчето заедно с кабелите от колегата за тази цел тои ми ги беше сряазал за да ми ги прати но май нямаше нужда от тях. Както и да е ако искаш да ти светят халогените отпред колега ти трябва копче с 4 позиции.
Нене никой не ме е премятал аз не сам купил друго копче,просто един приятел размени кабелчетата в моето и сега вместо задните пуска предните

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани