Лош избор ли е 320и м20?за всеки ден,разбира се :)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Лош избор ли е 320и м20?за всеки ден,разбира се :)
Лош избор ли е 320и м20?предстои(може би) да се сдобия стакава,техически си заслужава,но аз като начинаещ е30 фен се метнах преди година и половина направо на е30 325,и оня ден като карах 320ката (да не ми се сърдят феновете с 320ки) ми се стори доста спряла...
,та които има такава да каже - плюсове и минуси?


Последна промяна Mecho Puh на 21 Юли 2008, 2:17, променена общо 1 път
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Е не е толкова спряла.
Че не е най-мощния двигател - не е, но все пак е по-добре от 316.
Коя година е?
А и проблема с бързината може да не е в двигателя.
За плюс мога да кажа само, че е добър двигател и едва ли ще имаш големи ядове.

Че не е най-мощния двигател - не е, но все пак е по-добре от 316.
Коя година е?
А и проблема с бързината може да не е в двигателя.
За плюс мога да кажа само, че е добър двигател и едва ли ще имаш големи ядове.
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
320
Колата е 06/89,тъмно синя мет.,седан,4ри врати,ръждиви козметични забележки от лявата страна по вратите,много добър салон(все едно че са постилали наилони на седалките,мамка му
),без серво
,има обаче шибидах
,



- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Евридеика,ще е все пак,може би газ или газова инжекция,кои знае...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
за момента се отказах,че ме догони един проблем с комбито,ама сигурно по натан ще изникне някое слънце което само мене ще чака



- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: .
Mecho Puh написа:за момента се отказах,че ме догони един проблем с комбито,ама сигурно по натан ще изникне някое слънце което само мене ще чака![]()
а защо не си караш 325цата? 320ката харчи горе-долу толкова и грам не върви....




- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
Re: .
ехе хептен грам да не вариoxam написа:Mecho Puh написа:за момента се отказах,че ме догони един проблем с комбито,ама сигурно по натан ще изникне някое слънце което само мене ще чака![]()
а защо не си караш 325цата? 320ката харчи горе-долу толкова и грам не върви....



В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: .
djoni82 написа:ехе хептен грам да не вариoxam написа:Mecho Puh написа:за момента се отказах,че ме догони един проблем с комбито,ама сигурно по натан ще изникне някое слънце което само мене ще чака![]()
а защо не си караш 325цата? 320ката харчи горе-долу толкова и грам не върви....те на пътя останали горките и теб чакат
кат земити да ръсите и край няма...
ми по случайност съм карал доста читава е30 320 и имам идея колко върви (доста по-малко от бившата ми голф 2ка



няма нужда да го обръщаме на спор - просто ако колегата слезе от 325 на 320 ще е остане много разочарован




- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Nucl3arDru1D написа:да много са зле, не си взимай двайска. земи си 16-ска - повече върви, а не харчи изобщо![]()
аман вече
пич, не съм казал да си взима 16ка и не се заяждам, просто ако не е на зор да чака и да търси 25ца. ако прочетеш какво пита човекът в първото си мнение (320ката му се струва спъната и дали наистина е добър избор) отговорът е ясен. знам че си харесваш 20ката но не е там истината (и аз си харесвах 25цата купе но карах з4м-а на брат ми и трябваше спешно да ъпгрейдвам....)
а ако чак толкова не може да намери 325 да търси 318ис
поздрави




- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
За невървенето сте прави почти всички,покарах я повечко и наистина е все едно е на ръчна
,не ми се сърдете уважаеми собственици на м20б20,хубав и здрав мотор е,ама не е за мене,сори....



14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани